Önce elinize kağıt kalem alın ve cevaplarınızı yazın . Sonunu asla bakma test bitince kendini değerlendir . Ah bu arada çıkan sonuçtan üzülme . Kendini geliştirebilirsiniz ayrıca da kendini de ölçebilirsin . Hadi başla bakalım .
1-) Aşk nasıl bir duygudur ? Hikayen de nasıl kullanırsın ?
A: Aşkı hemen ortaya getirmem çünkü bir an aşık olunmaz . Hoşlanmakla başlar bu işler .Aşk insana ara sıra mutluluk ve hüzün verir.
B: Aşk karışık duyguların toplu biçimidir . Tanışmadan sonra direk aşkı kullanırım ama asla iki karakteri hemen duygularını açmam .
C: İlk bölümde birbirlerine çıkma teklifi ederler çünkü onların ki ilk görüşte aşk .
2:Hikaye de en sevdiğin mimik ?
A: Her mimik . Çünkü bence her insan bir mimikle yaratılmamıştır . Her an sırıtmak bana saçma geliyor .
B : Gözleri devirmek ve sırıtmak .
C: Sırıtmak .
3: Fan fictionlar da yapılan en büyük hata sence hangisi ?
A: 3. Bölümde hamile olmak olsa gerek .
B : Seni kaçıran kişiye aşık olmak .
C: Birbirlerinden bir süre hoşlanıp bir süre sonra büyük soluklu bir aşk yaşamak .
4 : Sizce şu sadistli hikayelerde olay örgüsü nasl olmalıdır ?
A: Bence kaçırılan kişi kendisine kaçıran kişiye büyük bir kin nefret duymalı . Ondan her zaman nefret etmeli eğer oldu ki bu sadistlik hikayesi aşka gidiyorsa hikayenin sonlarına doğru mantıklı birşekil de aşka gitmeli .
B : Kız ondan nefret etmeli ama bir süre sonra kendisini aşkın narin kolarına bırakmalı
C: Ayy bence beni kaçıran kişi çok seksi acilen ona aşık olmam gerek elinde kırbaçla geliyor olsun onun elinden herşey olsun daha istemem .
5: Sizce kötü bir çocuk nasıl olmalı ?
A: Acı çektiren , umursamaz , belalı
B : Fazla gülmeyen , eğlenceli .
C: Dersleri yüksek , basketbol kaptanı , aşk mıknatısı
6: Hikaye yazarken sayfa düzeniniz nasıl ?
A: Yazım kuralları , büyük harf , noktalama işaretlerine genellikle dikkat ederim .
B : Yazım kurallarına , büyük harf, noktalama işaretlerine çok fazla dikkat etmem .
C:Dikkat etmem .
✿✿ TEST SONUÇLARI ✿✿
Eğer A ' lar çoğunluktaysa ;
Sen Yetenekli Bir Yazarsın ;
Bir hikaye de neler yazabileceğini , nelere dikkat edebileceğini biliyorsun . Hangi hattalara dikkat edeceğinide biliyorsun . Eğer böyle gidersen ilerde iyi bir yazar bile olabilirsin ne dersin . Böyle devam et geleceğin yazarı .
Eğer B'ler çoğunluktaysa ;
Elinden Geleni Yapmaya Çalışan Yazar ;
Sadece yazmakla olmuyor . Bazenleri herşeyin en ince ayrıntısına düşenerek yazman gerek . Yan kötü değilsin profösyenel de değilsin . Ama aylar için de dikkat edip çalışarak bir üst kademeye yükselebilirsin . Biraz sabret ;)
Eğer C'ler Çoğunluktatsa ;
Yazmak İçin Yazan Yazar :
Elinden geleni yapıyorsun belki belik de çok özenerek yazmıyorsun . Belki de sırf özentilik olsun diye de yazıyor olabilirsin . Veya da çok yazmak istediğin halde yazamıyor olabilirsin . Sana tavsiyem dergiyi baştan aşağı tekrar bir göz geçir . Araştır tekrar dene olmuyorsa tekrar bunu yapabilirsin Prenses aylar sonra en üst kademeye çıkabilirsin .
✿✿
Bu testin hepsini ben hazırladım umarım beğenmişsinizdir . Size hangi sonuçlar çıktı ? Bu arada voteler ve yorumlar yükselmezse yeni bölüm gelmez .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wattpad Büyüteci ♛(Eleştiri,Bilgi Dergisi)
Non-FictionWattpadde olan herşeyi wattpad büyüteciyle inceleceğiz.Yaptığımız hatalar,tavsiyeler.Bu sayede gelişeceğiz.Yeri geldiğinde güleceğimiz yeri geldiğinde düşüneceğimiz dergimize hoşgeldiniz.Bize katıl ve renkli dünyamıza atıl.