Kitap Tavsiyeleri - 1

4.4K 168 47
                                    

Şuan yazacağım her kitap alınacak kitaplar (Wattpad hikayesi değil yani ) ♡

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ  *̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄ƷƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

۫в۪۰۫є۪۰۫ѕ۪۰۫т۪۰۫ω۪۰۫ι۪۰۫ѕ۪۰۫н۪۰۫є۪۰۫ѕ۪

-------------------

☯☯☯☯☯☯☯

1♥ UÇURTMA AVCISI :

Emir ve Hasan, Kabil'de monarşinin son yıllarında birlikte büyüyen iki çocuk... Aynı evde büyüyüp, aynı sütanneyi paylaşmalarına rağmen Emirle Hasanın dünyaları arasında uçurumlar vardır: Emir, ünlü ve zengin bir işadamının, Hasan ise onun hizmetkarının oğludur. Üstelik Hasan, orada pek sevilmeyen bir etnik azınlığa, Hazaralara mensuptur.Çocukların birbirleriyle kesişen yaşamları ve kaderleri, çevrelerindeki dünyanın trajedisini yansıtır.Sovyetler işgali sırasında Emir ve babası ülkeyi terk edip Californiaya giderler. Emir böylece geçmişinden kaçtığını düşünür. Her şeye rağmen arkasında bıraktığı Hasanın hatırasından kopamaz.Uçurtma Avcısı arkadaşlık, ihanet ve sadakatin bedeline ilişkin bir roman. Babalar ve oğullar, babaların oğullarına etkileri, sevgileri, fedakârlıkları ve yalanları.... Daha önce hiçbir romanda anlatılmamış bir tarihin perde arkasının yansıtan Uçurtma Avcısı, zengin bir kültüre ve güzelliğe sahip toprakların yok edilişinin aşama aşama gözler önüne seriyor.Uçurtma Avcısında anlatılan olağanüstü bir dostluk. Bir insanını diğerini ne kadar sevebileceğinin su gibi akıp giden öyküsü..

2-Olasılıksız

Olasılıksız, Adam Fawer tarafından yazılmış ve 2005 yılında yayımlanmış bilim kurgu romanıdır. En iyi roman kategorisinin de aralarında olduğu çok sayıda ödül kazanmıştır. Kitap, David Caine'in bir takım deneysel tedaviler sonucunda kazandığı gelişmiş hesaplama yeteneği sayesinde, tahminlerinin geleceği görmek haline geldiğini anlamasıyla başından geçenleri konu almaktadır. Özet olarak kitabın kahramanı, Pierre-Simon Laplace'in yarattığı bir teori olan Laplace'in Şeytanı haline dönüşmüştür. ****** Bir sabah, yıllardır görmediğiniz bir arkadaşınızı düşünerek uyandınız. Bir saat sonra, onunla sokakta karşılaştınız. Sizce bu sadece bir tesadüf mü, yoksa çok daha farklı bir anlamı olabilir mi?Siz hiç Lotoda büyük ikramiyeyi kazanmadınız. Ama birileri kazanıyor. Hem de sürekli! Onlar sizden daha mı şanslılar?Şans nedir gerçekten? İçinizde bütün parayı kırmızıya yatırmanız gerektiğini söyleyen bir his var. Bu his bir öngörü müdür? Yoksa daha fazlası mı?Yolda gidiyorsunuz. Kafanızı çevirip yandaki küçük parkta baktınız ve bir anda bu anı daha önce de yaşamış olduğunuzu hissettiniz. Evet, Deja Vu. Sizce nedir Deja Vu; Geçmiş mi, rüya mi yoksa geleceği mi görüyorsunuz?Eğer siz de kontrolün kimde olduğunu merak ediyorsanız, OlasılıkSız tam size göre bir kitap.

3-Şeker Portakalı (Ben okudum diğer kitaplarının da çok güzel:') )

Şeker Portakalı, Jose Mauro de Vasconcelos'u ülkesinin en ünlü yazarlarından biri yaptı. Bu romanını on iki günde yazdığını açıklayan yazar, Ama onu yirmi yıldan fazla taşıdım yüreğimde, der. Bu kitabın baş kahramanı küçük Zézé'nin serüvenleri, o büyüdükçe, Güneşi Uyandıralım ve Delifişek adlı romanlarla devam ediyor.

4-Pucca Günlük ( Kitap Serisi )

Komedi gülmeyi seven varsa bu kitabı tavsiye ederim :3

“Tek istediğim, battaniyenin altında film çekeceğim değil, film izleyeceğim bir adamdı.” Sanal dünyanın merak edilen ünlüleri raflarda yerini alıyor. Dizüstü Edebiyat Dizisi başlıyor. İlk kitap çılgınlar gibi takip edilen, Türkiye'de en fazla izleyicisi olan kişisel blog'un yazarı Pucca. Herkes onu ve yazacağı kitabı merak ediyordu. “Aynaya son kez baktım, ‘Kızım PuCCa, Allah kahretsin seni, çok harikasın lan sen!' dedim.” PuCCa çok ayıp! PuCCa çok komik! PuCCa âşık! PuCCa beter bişi! Ve sonunda, paparazziler peşinde koşmadığı halde her şeyi anlattı… “PuCCa, aferin, iyi b*k yedin!”

5-Hayvan Mezarlığı (Stephen King) (Çoğu insan tavsiye ediyor yarın alıyorum :3)

Dr. Louis Creed ve ailesi eski kızılderili mezarlığındaki ruhların gazabına uğramışlardı. Bunun elbette nedenleri olmalıydı!Stephen King okurlarını, doğaüstü olaylarla bezenmiş heyecanların doruğuna götürüyor.

6-Bahse Varmısın ? (Vefa Enver)

Pembe romantiğimiz vefa enverden yepyeni bir roman daha! Hem de daha önce hiçbir yerde okunmamış yepyeni sonuyla Eğer siz bahse girseydiniz ne kadar ileri giderdiniz? Cihangir bahis oynamaya bayılıyor Hayır bu işi değil, daha çok hobisi. Melisa ise şarkı söylemeye bayılıyor Hayır onun işi de şarkıcılık değil ama olsun istiyor. Bunun için çalışırken garsonluk yapıyor fakat ailesinin bundan haberi yok! Çünkü onlar bu iş için fazlasıyla zengin... Cihangir'in hırsları var, Melisa'nın da korkuları! Demet ve Cengiz de var romanda. Ne zaman işler karışsa onlar devreye giriyor. Onlar da kim mi? Hepsini keşfedecek ve bunu yaparken de çok eğleneceksin! Bahse var mısın?

7-Çocukta Yapamadım Kariyer de 

Kariyer de, çocuk da yapma hayaliyle yola çıkmış olan üç kız arkadaş, otuzlu yaşlarına geldiklerinde ikisini de beceremediklerini fark ederek dehşete düşerler. Bu gidişata bir dur demenin vakti gelmiştir ama nereden başlayacakları hakkında en ufak bir fikirleri de yoktur. Gününü gün eden, gömlek değiştirir gibi sevgili değiştiren, seksi ve erkeklerin karşı koyamadığı Sibel, hayatını doludizgin yaşarken geride bıraktığı kırık kalpleri hiç umursamaz. Ama avcı av olunca işler değişir. Aslı ise Sibel'in tam tersine, ilişkilerinde bencillikten uzak ve son derece özverilidir. Ürkek güzelliği ve sevilmeye duyduğu ihtiyaç onun sonunda hep üzülen taraf olmasına neden olmaktadır. Ahu iş hayatında emin adımlarla ilerlerken, kim bilir kaç kişinin üstüne basarak başarı merdivenini tırmanmıştır. Hatta buna aynı evi paylaştığı sevgilisi Can da dahildir. Kızların başlarda birbirinin aynısı gibi geçen, sıradan ama bir o kadar da komik olaylarla dolu günlük hayatları, kısa sürede arapsaçına dönse de, beklenmedik acı ve sıkıntıların içinden olgunlaşmış ve bir o kadar da güçlenmiş olarak çıkacaklardır. 

Lütfen sizin için araştırdım vote ve yorum esirgemeyin benden :')

Wattpad Büyüteci ♛(Eleştiri,Bilgi Dergisi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin