Tesadüfleri Sevmek

39 1 0
                                    

Havada ılık bir esinti vardı anlatamadığım.Çok şaşkındım bu tesadüf müydü acaba,acaba bir daha o tatlı gülümsemeyi görebilir miydim ?

Sabah işim olduğumu anlayıp hemen çıktım evden.Her zamanki gibi bir haftasonu havasını içime çekerekten yolu uzatarak gidiyordum.Saçmaydı belki ama güzel geliyordu .Rahatlatıyordu.Saate bakınca hızlıca koşarken birine çarptım ah işte yaptım yapacağımı  yine.Özür dilemek için yere saçılan sayfacıkları topladım.Özür diledim içten bir şekilde.Sorun değil dese de ben yine şaşkın ve mahçuptum.Daha da üzgün ve mahçup oldum,bakamıyordum bile.

#" Çok özür dilerim yine çok pardon dedim. "

#" O sorun değil herkesin başına gelebilir." dedi.

Sendeliyordu.

#"Nereye gideceksin istiyorsan ben bırakıyım? " dedim boğuk bir sesle.

Elini koynuma doladı ve yürümeye başladık.Ben nereye gittiğini,adini filan sordum.

İnce,tiz ve kulağa hoş gelir bir sesi vardı.Adı Buse'ydi ben ise çalışmaya gittiği okula giderken yanlışlıkla çarpmıştım.Ara sokaklardan geçiyorduk ve soru soruyorduk.Her soruda birbirmizi daha iyi tanıyorduk.

   En sonunda okulun önünde durduk ve ayrılma vaktinin geldiğini anladık.Üzgündüm.Ama bir yandan da verdiği aklıma yazmıştım hiç unutmiyacakmışçasına...

#"Görüşürüz."dedi.

#Ben de aynı şekilde karşılık verdim.

Saate baktiğimda inanamadim geç kalıcaktım ki attığım koşarak yetiştim birkaç dakika farkla. Olduğum ortamda hiçbir şey dikkatimi çekmiyordu.O yüzü unutmayacağıma emindim.Soru soruyordu ben de karşılık koyamıyordum.Sanki robot olmuş.

Tesadüfleri SevmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin