To Cold

170 11 3
                                    

Hospital(12:22)

Kelihatan seorang wanita sedang menangis seperti kerasukan didalam wad...perbuatannya berjaya menarik perhatian hampir kesemua orang yang kini berada di hospital tersebut

???:AKU TAK MAHU PULANG!!!!     BIARKAN AKU DISINI!!!!!ARRRHHHH

Mereka yang melihat kejadian itu hanya mampu mengeleng dan berlalu pergi..kejadian seperti ini bukan pertama kali buat mereka..Namun berbeza situasi dengan mereka yang berada didalam yang cuba untuk menenangkan pesakit tersebut...hairan bukan?orang lain malah mau pergi dari tempat ini secepatnya ...namun setelah dihitung semula 9/10 wanita mahu kekal di hospital ini dan enggan keluar.....

Nurse:Sila bawa bertenang cik😣Tenanglah..Tolonglah jangan bersikap macam ni cik..Tempoh pemulihan cik dah tamat ni..dan doktor sendiri dah sahkan hal ni...Cik bertenang dulu

???:HEY SUDAH KU KATAKAN....AKU TAK MAHU PERGI!!!JANGAN PAKSA AKULAH NURSE TAK GUNA!KALAU AKU KELUAR DARI SINI..AKU JAMIN SURAT SAMAN AKAN MENYUSUL KEMARI!!KELUAR SEKARANG KAMU KELUAR!!!!

Nurse:Tapi cik,keluarga cik dah tanda tangan surat keluar wad dan ......

???:I SAY GET OUT BITCH 😠(Sambil tangannya lincah melemparkan barang yang mampu dicapai tepat kearah nurse tersebut)

Saat dirinya sedang leka dengan balingannya,Salah satu barang yang dibaling hampir terkena tepat kemuka nurse itu disambut tangkas oleh sebuah tangan kekar...Mata kini tertumpu kearah pemilik tangan tersebut..Pandangannya yang mendatar dan tenang itu mampu membuat beribu hati cair dalam sekelip mata..Tiada snyuman dipamerkan dari bibirnya..susuk tbuhnya yang sempurna itu kini semakin mendekat kearah pembaling tadi dan meletakkan semula barang tersebut di meja lalu memberikan tatapan tajam kearahnya..Jarinya terangkat sebagai isyarat spaya nurse trsebut keluar dari wad itu tanpa menoleh sikit pun(Namun tatapan itu mengoda la OMG😙)

Jarinya terangkat sebagai isyarat spaya nurse trsebut keluar dari wad itu tanpa menoleh sikit pun(Namun tatapan itu mengoda la OMG😙)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.




???:Dr...dtang demi sye ke?(Dengan suara yang tiba" lembut)

Dr.:(No respon)

???:Dr...sebenarnya sye.......nak...

Dr.:Sila keluar dari hospital ni😑

???:mwo?😶

Dr.:kekecohan yang tercetus kerana
anda akan menjejaskan reputasi tempat ini

???:Tapi doktor sye buat semua ni demi doktor....sye suka Dr. Start sye masuk wad lgi...sye mintk maaf sbb dah jtuhkan reputsi tempat ni

She 's MineWhere stories live. Discover now