▶ Tanıtım ◀

7 2 0
                                    

⚫Belki bir gün bütün çabalar umut bulur...
Belki de her, acı çektiğin damlanın sonunda insanlar mutlu olur...
Yada seni hatırlayan birisi çıkar karşına!
Sence gerçektende kelebeğin bir günlük yaşamında umut kırıntısına yer var mıdır?⚫

                    
〽Melis Durna Kaygısız


⚫⭕

" İnsan neden karşılıksız çabalar biliyor musun?"  Küçük kız usulca kafasını sağa sola dönderdi. Bilmiyordu...

Genç kızın yüzüne bir gülümseme yayıldı. Derin bir nefes alıp karşısındaki kendini merakla izleyen küçük gözlere baktı.

" herkes yaptığının karşılığını alır diye bir söz var onu biliyor musun? " küçük kız heycanla kafasını evet anlamında salladı. Bunu ona dedesi öğretmişti.

" işte o sözü tamamen unut! İnsan asla yaptığını karşılığını almaz... Tersine haketmediği ne varsa onu yaşar. Ama öyle bir şey vardır ki burda. Bu görevde, bu vatanda... koruduğun sürece her şeyin karşılığını alırsın. Nasıl mı? Her gün kafanı o yastığa koyduğunda içinde ki huzuru asla değişmessin. Yada elinden geleni yapmanın verdiği mutluluğu... En önemliside nedir biliyor musun? Türk olduğunu bilipte burda yaşamak her şeyden daha güzeldir... İçindeki gururu elindeki madalyadan yada rütbeden anlayamassın. Aksine işte tam buradan anlarsın! " diyip elini küçük kızın kolyesini gösterdi.

Minik kız kafasını eğip kolyesine meraklı gözlerle baktı. Bu babasından ona kalan son şeydi. Üzerinde ay ve yıldız parlıyordu. Anlamdı küçük kız ama mutlu hissetti. Çünkü eğer bu kolyenin anlamı neyse babasının değer verdiği ve annesinin yok etmeye çalıştığı bir şeydi...

Bu hikaye kahraman türk ordusuna bahşedilmiştir...
Kişiler ve konu tamamen bana ait bir hayal gücünün ürünüdür.
Çalınması hususunda gerekli yasal işlemler yapılacaktır ©
Asla normal bir hikaye değildir. Zaten bunu okuyuncada anlayacaksınız!
Kapak konusunda uğraşmış olsamda yeni kapak yapanlar olursa çok mutlu olurum...

Öpüldünüz 😘

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Umut KırıntısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin