Multimedya Okyanus~
1 Ocak 2017
Saat 00:00
Etrafımda herkes gülüyor, eğleniyor. Neden mi? Çünkü tam 11 saniye önce yeni bir yıla girdik. Bu benim için pek bir şey ifade etmiyor, yanımda kalbimin ritmini değiştiren birisi yok, aileme dair birisi yok. Yanımda kimsem yokken "Yeni Yıl" benim için bir şey ifade etmiyor.
Hepiniz merak ediyorsunuz, ben kimim değil mi? Ben Okyanus, yalnız bir çocukluk, neşesiz bir gençlik geçiren Okyanus. Henüz bir yaşındayken annesi ve babası gözünün önünde boğularak ölen çocuk, Okyanus. Aileme dair hatırladığım tek şey buydu, aileme dair hatırladığım tek anı onların ölmesiydi, kim olduğumu bile bilmiyordum. Gerçek ismim neydi, bilmiyordum...
Yatın battığı yer Adriya Denizi'nde Venedik'e çok yakın bir olacak ki beni büyüten ailemin söylediğine göre yatın battığını görüp hemen o bölgeye gelmişler. Ama ne yazık ki annem ve babam ölmüş, beni de son anda kurtarmışlar. Hayata böyle bir şanssızlıkla başlamışken, başka bir taraftan şans yüzüme güldü. O şans ne diyecek olursanız, beni kurtaran aile Türk'tü. İki kişi geldikleri Venedik'ten üç kişi döndüler. Adımı bilmedikleri için, beni buldukları yerin adını vermek istemişler, "Okyanus".
Şuan 17 yaşındayım ve Lise 3'e gidiyorum, şu zamana kadar Türkiye'nin en iyi okullarında eğitim aldım. Çünkü ailem, Türkiye'nin meşhur ailelerinden biri olan "Uğurluel" ailesi. Ama bugün çok ani bir karar ile başka bir okula kaydımı aldırdım, eski okulumda çok güzel anılar geçirdiğim söylenemezdi. Yarın yeni okuluma başlayacağım, acaba beni neler bekliyor olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okyanusun Derinlikleri
Teen Fiction"İnsan, en dibe battığını düşündüğü an okyanusun derinliklerinde kaybolmak yerine sonsuz huzura kavuşacağının farkına varmalı."