Deel 7

26 1 0
                                    

2 Jaar later..

Nora en Yassine zijn allebei afgestudeerd voor hun Hbo opleiding. En zijn nog steeds super goed bevriend met elkaar. Soumaya is ook afgestudeerd voor haar Hbo opleiding. Hind is verhuisd naar Culemborg, Soumaya en Nora hebben geen contact meer met haar.

Laatste schooldag

Het is 7:00 Nora staat op en stijlt haar haren. Vandaag is Soumaya bij haar gaan logeren. Dus maakt ze haar na het stijlen van haar haren nog even wakker.

Soumaya: Hewaa sbah al gir (goeiemorgen)
Nora: heeyyy
Soumaya: ik ga ffkes douchen
Nora: oke maar snel het is al bijna kwart voor 8 en we moeten nog ontbijten.
Soumaya: jajaa

Nora kiest haar outfit uit. Ze wil het zelfde aantrekken als Soumaya. Ze trekken allebei een wit jurkje aan van de H&M en witte nike air force. Nora maakt nog even een foto van haar outfit (zie omslag foto) want ze vond het echt een super mooi outfit😜

Als Soumaya de bad kamer uitloopt. Ziet ze dat nora super erg geconcentreerd naar haar telefoon staard.

Soumaya: wat ben je aan het kijken
Nora: denk je dat ik nu wel verkering met Yassine kan nemen?
Soumaya: idk tot dat je broers er achter komen
Nora: Nou ja ik heb ook een leven ben al 21
Soumaya: denk je dat hij de ware voor je is?
Nora: ja,we hebben al zoo veel meegemaakt samen en nooit ruzie gehad of zo. Ik denk dat ik er met me ouders en me broers er over ga praten. Ik bedoel ik heb mijn diploma al.
Soumaya: weetje schat als jij vind dat hij de ware voor je is. Ga er dan voor!

Perspectief Yassine

Ohww yeaahh laatste dagje op school. Ik heb er echt heel veel zin in. Ook gewoon om Nora te zien. Ik zal er alles voor doen om haar als mijn echtgenote te maken.❤. Maar denkt zij er ook zo over?

Ik ga maar lekker ontbijten. Niemand is thuis iedereen is al naar Marokko vertrokken. Het is al 8:00 dus ik trek alvast me schoenen en jas aan. Ik pak de huis en auto sleutel. En rij dan naar school.

Aangekomen op school zie ik Soumaya en Nora. Weeeyy die zien er echt GOALS uit. Met namen mijn Noratje. Ik loop naar ze toe en groet Nora en Soumaya.

Ik: hoi Nora en Soumaya
Nora en Soumaya: Hoi
Ik: Alles goed?

Soumaya liep al weer weg. Ze ging naar Youssef toe. Zij samen hadden ook echt een super goed vriendschap als Nora en Yassine. Maar of ze net als Nora en Yassine wilden. Dat weten we niet.

Nora: Nou die is weg😂
Ik: ja 😂
Nora: uhm ik wil je wat vragen
Ik: vertel
Nora: 2jaar geleden vroeg je mij verkering.
Ik: Dat klopt
Nora: hou je nog steeds zo veel van mij dat je mij weer verkering zou vragen?
Ik: Ja
Nora lacht

Ik wou haar nog wat vragen maar toen kwam Soumaya met Youssef

Soumaya: zullen we na school naar Amsterdam?
Youssef: Ja het is zoo warm kom we gaan naar Amsterdam.
Ik: Ja lijkt me leuk.
Nora: ik weet niet of het mag van me ouders. Zal ze wel ff om toestemming moeten vragen. Hoop dat ik mag.
Soumaya: ja my too.

Dit vond ik nou zooo cute van Nora dat ze haar ouders eerst om toestemming vroeg. Dit zegt maar weer hoe ze is. 😍😍. Ik zie dat Nora blij naar ons kijkt. Waarschijnlijk mag ze.

Nora: Yes is mag. En Soumaya ik moest ff door geven dat je moeder bij ons thuis is dus heb ik ook gelijk gevraagd of jij mocht en jij mag ook.
Soumaya: Yeah nice

Nora en Soumaya keken Youssef en mij aan.
Ik: wat is er?
Nora: o ik dacht dat jij je ouders ook vroeg of je naar Amsterdam mocht.
Ik: ik denk dat ze het niet zo erg vinden ze zijn namelijk in marokko.
Nora: ohw. Ga jij ook nog naar Marokko?
Ik: ja ik ga volgende week Inschallah
Soumaya: ooo nice
Youssef: ga je dan met de vliegtuig.
Ik: ja Inschallah
Youssef: zal ik je brengen naar Schiphol
Ik: Wollah als je wil graag.
Youssef: saff komt goed
Ik: Nou zullen we gaan of moet jij nog je ouders vragen.
Youssef: nee hoef niet ik heb al gezegd dat ik wat later thuis zou komen.
Ik: ohw oke.
Soumaya: pakken we de trein?
Ik: nee we gaan wel met mijn auto
Nora: of jullie gaan allemaal achter op mijn Vespa😂
( iedereen lacht)

De bel gaat Youssef en Yassine gaan samen hun klas in. Soumaya en Nora doen het zelfde.

Het laatste les uur is al bijna klaar. De bel gaat al af en ze lopen allemaal naar de auto van Yassine.

Hoii lieve lezers. Sorry dat ik al zo lang niks heb geplaatst. Ik had het echt zoo druk met school etc. Ik hoop dat jullie mijn boek nog leuk vinden. Als jullie wat anders willen zien aan mijn boek. Zet het dan in de reacties en ik zal me best doen om het te veranderen. Nogmaals het spijt me ontzettend! Kuss

wij samen voor altijdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu