Perspectief Nora
Waarom brengen jullie ons hier naar toe? vroeg ik. Omdat Youssef en ik wat moeten vertellen aan jullie, zei Yassine. Ik vraag me af wat ze willen vertellen. We gingen verderop bij een bankje zitten. Nou vertel, zei ik. Uhmm Youssef en ik hebben er samen over gehad dat wij ja uhmm... zei Yassine. Wat Yassine wil zeggen is dat ik al een tijdje op je ben Soumaya en omdat ik het graag halal wil houden wil ik graag je hand komen vragen. zei Youssef. Ik keek Soumaya aan en ze was net zo rood als een tomaat . Ik keek Yassine aan. Uhm ja ik ben ook een tijdje al op je Nora en ik wil ook graag jou hand komen vragen. zei Yassine. Omgaaasshhh dacht ik. Soumaya en ik keken elkaar aan. We waren sprakeloos tot dat Yassine zei dat het niet hoeft en shit, maar dat wil ik niet horen. Ik gaf hem een zoen op zijn wang en zei ik vind je ook een tijdje leuk. Hij bloosde helemaal en gaf mij ook een zoen en knuffelde me super erg. Ondertussen zag ik dat Soumaya aan het huilen was. Ik snap het wel ik bedoel dit is best wel een groot verrassing. Ik zei tegen de jongens dat ze ons even alleen moest laten en ging even met haar praten. Soumaya waarom huil je? vroeg ik. Ik hou ook van hem! zei ze. Maar het kan niet! zei ze. Waarom niet? Omdat omdat. Ze maakte haar zin niet af en stond keihard te huilen. Youssef kwam aan rennen en zei Soumaya gaat alles wel oke. Youssef ga maar even. zei ik. Hij liep weer weg en ook hij begon een soort van te huilen nou ja zo leek het er op.
Soumaya wat is er! Waarom kan het niet.Ik ik ik word uitgehuwelijkt. Mijn ouders zoeken een man voor me die ik niet eens ken. En ik mag van ze absoluut geen nee zeggen. zei ze.
Heeyy een super korte deeltje. Maar ja jullie weten het school is al begonnen, dus wordt er sws minder online gezet ik ga sws me best doen om meer online te zetten. Sorry daarvoor x❤😘
JE LEEST
wij samen voor altijd
RomanceDit verhaal gaat over Nora en Yassine ze kende elkaar van vroeger. ze waren beste vrienden of toch meer... ·· Geliefd dit verhaal niet te kopiëren !!!··