Közös mozi

41 0 0
                                    

Meglepődtem a hirtelen beugró chat ablakon... Zayn volt az...
*másolom*
Zayn:-Sziaa Jessica!
Én:-Hali!
Zayn :-Tudom még csak ma ismerkedtünk meg de nincs kedved holnap elmenni moziba? Niall, Louis, Liam és Harry is jönne.
Én:-Okés jó ötlet! Mit nézzünk meg?
Zayn:-Halálos iramban új része az megfelel?
Én:-Egyik kedvenc filmem *-*
Zayn:-Akkor ezt egy igennek vettem! :'D Majd holnap találkozunk a suliba! Szia!
Én:-Okés!Szia!

Kiléptem minden közösségi hálóból és lecsukodtak a szemeim.

*Másnap*
Reggel arra lettem figyelmes hogy az "Treat you better" üvölt a telefonomból amire nagy nehezen felkeltem. A gardróbomból kihalásztam egy hosszú farmer nadrágot és egy fehér rövid ujjú pólót. Próbáltam időjárás szerint öltözni nem volt hideg de azért meleg se. Kicsit fújt a szél ezért felkaptam magamra az egyik fekete pulcsimat. Anyáék már lent reggeliztek szóval én is csatlakoztam hozzájuk.
-Jó reggelt! -mondtam és leültem apa mellett lévő üres székre.
-Jó reggelt kicsim! -mondták szinkronba anyáék ,amin kicsit elmosolyodtam.
-Anya ma elmehetek moziba 5 fiúval?
-5 fiú? -kérdezte apa meglepődötten.
-Igen akikkel tegnap össze haverkodtam!
-Rendben, elmehetsz! -mondta ki anya.
Gyorsan meg reggeliztem és apa elvitt kocsival az iskolába. Elköszöntem apától és egyenes a terembe sétáltam. A fiúk már ott voltak szóval odamentem hozzájuk.
-Sziasztok! -köszöntem oda az 5 fiúnak.
-Szia Jess! -köszöntek egyszerre a fiúk.
-Akkor ma mozi? -kérdezte tőlem Zayn.
-Aha, persze megyek veletek!

Órák után gyorsan hazamentem és próbáltam normálisan felöltözni. Mikor a gardróbomba kutattam valami normális ruhát keresve. Zayntől jött egy üzim.

"Ma 6-kor várlak a házatok előtt! A fiúk majd a mozinál várnak minket! ^^ Z"

"Okés! Addig nagyjából kész leszek! :D"

Leraktam a telefonomat az ágyamra és a gardróbomba találtam egy szép lila egybe ruhát ami kb combig erő volt. Felvettem hozzá egy farmer dzsekit és egy kék színű conserv cipőt ami passzolt a farmer dzsekimhez. Hajamat két oldalt befontam és feltűztem, a többi hajtincsemet pedig lazán be göndörítettem. Elég jól nézett ki pedig csak most csináltam meg így először. Feldobtam magamra egy kis sminket ami csak macska szemből, szempillaspirálból és rúzsból állt. Pont hogy kész lettem és akkor csöngettek. Gyorsan lerohantam a lépcsőn anyáéknak mondtam egy gyors "majd jövök "-t és már ki is nyitottam az ajtót.
Zayn eléggé jól nézett ki volt rajta egy térdig érő rövid nadrág és egy fekete póló .Egyszerű de tökéletes.
-Szia Jess!Nagyon jól nézel ki!-puszilta meg az arcomat. Amitől kicsit elpirultam.
-Szia Zayn! Köszönöm!
-Mehetünk?
-Persze!
Zayn egy fekete Audival jött elég jól nézett ki a kocsi. Igen kicsit kocsi mániás vagyok. Beültünk a kocsiba és Zaynnel végig beszélgettünk addig amíg nem értünk el a moziig.
Kiszálltunk a kocsiból. Akkor lepődtem meg hogy nem csak Zayn hívott meg engem, hanem Harrynek és Louisnak is volt partnere. Oda mentünk a fiúkhoz.
-Sziasztok!-köszönt Zayn oda a többi fiúnak és lepacsizott velük.
Én is mondtam nekik egy "Hello"-t.
-Ja még be sem mutatalak egymásnak titeket! -mondta Zayn. -Na szóval ő itt Jenny,  Harry baratnője.
Kezet fogtam vele és bemutatkoztam neki. Eléggé flegmán nézett engem nagyon nem volt szimpi a csaj, kinézetre se volt valami nagyon jó. Szőke haján lehetet látni hogy csak mű,szeme durván füstös volt száján élénk piros rúzs volt,  ruhája piros és feszülös volt, magassarkújáról ne is beszéljünk. Nem tudom hogy tud abba járni! Én sose tudnék 10 centis sarokkal oda-vissza szaladgálni.
-Ő pedig Louis barátnője, Victoria! -folytatta Zayn.
Vele is kezet fogtam ő már sokkal normálisabban nézett ki nem úgy mint a szőke plázacica. Mogyoróbarna hosszú haja válán szét terült, virágos ruha volt rajta ami eléggé kimutatta a jó alakját. Eléggé jó stílusa volt. Chhh ő is Conserv cipőbe nyomult már most érzem hogy jóba leszünk.
-Na menjünk mindjárt kezdődik a film! -szólt közbe Liam.
Beültünk a 6.sorba ,ahol pont jól lehetet látni a vászont. Én Zayn és Harry közé ültem. Harry másik oldalán Jenny a szőke plázacica, Zayn mellett Loui, Louis mellett Victoria, mellette Niall és Liam.
A film elég jó volt Zayn a film közepén megfogta a kezem ami elég váratlan volt de örültem neki. Zayn elég jó képű és nagyon kedves. Lehet ebből lesz még valami.

*Harry szemszöge*
A filmre alig tudtam figyelni mert Jess és Zayn úgy látszik alakul közöttük valami. Kíváncsi vagyok hogy több lesz-e mint barátság. Jenny már annyira idegesítő ,jó csaj meg csak leginkább azért járok vele mert jó az ágyban de Jess jobban érdekel .Pedig csak tegnap ismertem meg. Más mint a többi lány. Nem akarok összeveszni Zaynnel mert néha olyan mint ha a testvérem lenne. Nagyon bírom, de remélem nem szerett bele még jobban.

A filmnek vége lett szóval beültünk még egy étterembe. Előtte még beszélgettünk egy kicsit a fiúkkal amíg a lányok mosdóba voltak.
-Na és mivan köztetek Jessel?-kérdezte Niall és perverz mosolyra húzta a száját.
-Hát alakulóban van el hívom majd randizni párszor szerintem! -mondta Zayn.
-Múló kaland vagy igazi?-kérdeztem Zayntől.
-Még magam se tudom. Szerintem csak múló!
E pillanatba ahogy kimondta úgy megütöttem volna! De vissza fogtam magam , szegény Jess! Ebből még nagy baj lesz.

*Jess szemszöge*
Ahogy az étterembe értünk a lányokkal elmentünk a mosdóba. 
Azután vissza mentünk a fiúkhoz. Harryn arcán lehetet látni a düht. De mikor rá néztem eltűnt. Zayn mellé leültem és srácok rendeltek pizzát és spriteot mindenkinek. Elég jól telt az étterembe is a hangulat.
Viszont gyorsan véget ért ez a nap is, mindenki elbúcsúzott egymástól és Zayn hazavitt engem. Elkísért a kapuig.
-Nagyon jó volt ez a nap! Köszönöm!
-Nincs mit!Na megyek!-hajolt oda hozzám és nyomott egy puszit az arcomra.
Bementem a házba kiabáltam anyáéknak egy "megjöttem! "-et és felmentem a szobába. Levettem a ruháimat és elmentem tusolni. Felvettem a pizsomámat ami egy rövid nadrágból és egy rövid ujjú pólóból állt. Még mindig csak Zaynre tudtam gondolni, de hirtelen rám tört az álmosság szóval lehunytam a szemeimet.

*Harry szemszöge *
Haza értem ,de előtte Jenny-t hazavittem. Még mindig csak Jessre tudtam gondolni. Annyira meg gyűlöltem abba a percbe Zaynt. Jess tökéletes lány és ő csak kalandként nézz rá. Jess nem vesszi észre persze. Mindegy ő tudja,  Zayn jó haverom szóval próbálom kerülni Jesst mert ha megláttom azonnal megtudnám vadul csókolni ,persze csak 2 napja ismerem de már bejön nekem nagyon. Remélem Zayn lekop gyorsan róla. Mindegy hagyom a sorsra.

Bárcsak észre vennél!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora