1. Bölüm ....Yeni Ev...

79 19 13
                                    

-Hadi Gamze ! Gidelim .
-Öff. Tamam! Geliyorum.
Taksiden indim ve yeni evin yolunu tuttum. Lise hayatımı bu güzel evde geçirecektim. Bu arada ben gamze . İzmir Fen Lisesinde okuyucam. Biraz önce bana sesleneni soruyorsanız oda  Begüm benim biricik kankam.  Benim hakında her şeyi bilir . 3-4 senedir kardeş gibiyizdir. Hayatıma gelirsek  annem ve babam bir hafta sonra başanıyor. Sonra 5 senelik profosyenel yüzücüyüm. ilaveten basketbol,voleybol ve futbolda da birkaç madalya ve lisansı var.Bu arada iyi bir boksçuyumdur .Abartılı gibi gözükebilir ama öyle değil .Annem ileride işime yarar diye her türlü kursa göndermiştir. Kin beslemeyen ,mutlu deli dolu bir kizimdir .Herkes tarafından sevilirim çünkü herkese bir iyiliğim olmuştur . Sıcak kanlıyımdır .Arkadaş edinmeye severim .Elim ağırdır zarif göründüğüme aldanmayın. Benim ayrı bir sevdiğim bir grubun vardır .10 kişiden oluşur. 1.70 boyum,koyu kahve saçlara ,koyu kahve gözlere ,açık renk tene ve muhteşem bir vücuda sahibim. Begüm ise sarı saçlı ,mavi gözlü ve açık renk tenli 1.72 boylarında bir kız aynı   benim gibi eğlenceli ve umursamaz bir kızdır. Çok iyi in bir voleybolcudur kendisi .
-Gamzeeeee!   Bak sinirlenmeye başlıyorum . Gel artık gir şu eve !
Beni öldürmeden eve girmeliyim.  İçeriye koşarak girdim ve kapıyı kapattım.Begüm eşyalarını yerleştiriyordu.   Evleri ortak almıştık anne ve babalarımızın yardımıyla. Ev 3+1 di .her odada bir banyo bulunuyordu .küçük bir bahçesi vardı. 2 katlıydı. Yukarda odalar vardı. Aşağıda mutfak ve salon vardı.Odama çıktım ve pijamalarımı giydim .Aşağı inip Begümün yanına gittim .
-Kanka ne yapıyon ?  
-Ooo sonunda gelmişsin .Makarna yapıyom.  Sende bi işe yarayıp sos yap.
-Yaparız (!)
Sos malzemelirini çıkarıp yapmaya başladım.Bir yandan da Begüm le konuşuyordum .
-Kanka ev çok güzel değilmi yaa.
-Evet çok güzel, küçükken senle kurduğumuzdaki hayal gibi ,aynen böyleydi.
-Evet .
Sonrada  yemeklerimizi yiyip yattik.

😊😊😊😊😊

Sabah Begümün beni kaldirmasıyla uyandım . Bu kızı bigün öldurucem. Bir insan onda kaldırılır mı yahu.Helede benim gibi bir kızı .Öldürmediğime şükür etsin. Yataktan kalkıp kısa bir duş (!)  aldım üstümü giyinip

 Yataktan kalkıp kısa bir duş (!)  aldım üstümü giyinip

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aşağıya indim. Mutfaktan garip sesler geliyordu . Mutfağa girdiğimde Begümün kahvaltıya hazırlamaya çalıştığını gördüm . Begümün üstü çok güzeldi.

Kahvaltıya yardım ettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltıya yardım ettim .Kahvaltı yaptıktan sonra okulumuza kayıtlarımızı yaptırdık. Sonrada çarşıda gezmeye başladık. Bir kaç parça kıyafet aldık sonra bır kafede oturduk .Karşı masada oturanlara bakınca gözlerimi pörtlettim.  Karşımda resmen Meteorlar grubu oturuyordu. İçlerinden bir çocuk dikkatimi çok çekmişti .

 İçlerinden bir çocuk dikkatimi çok çekmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çocuk bayağı kaslıydı. En önemlisi yeşil gözlüydü. Zümrüt yeşili gözlü insanları ayrı bir severdim .Herkes mavi severken ben yeşil severdim . Çocuk en az  1.90 vardı .Koyu kahve saçları vardı .Begümün dürterek karşı masayı gösterdim .Oraya bakınca benim gibi gözlerini pörtletti.
-Kaannnkaa! Şunlara bak !
-Salak sana zaten ben gösterdim bidaha niye bakiyim. Hem önüne bak dikkat çekici.  Kafasını sallayıp bana döndü. Sonra şu kelimeleri kurdu.
-Kanka sarışın olan çok tatlı değilmiiii.
-Kızım sussana . sayende bize bakıyorlar.
Evet  şuan Begüm yüzüne bize bakıyolar. Begümün dediği çocuk cidden tatlıydı

 Begümün dediği çocuk cidden tatlıydı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Begüm birden kızardı .Salak yaa. Yeşil gözlü dikkatlice bana bakıyordu. Herkes konuşmasına dönmüşken o hala bana bakıyordu. Acaba dediklerimi mi duydu? Yok yaa.Bende ona dik dik bakuyodum.En sonunda pes edip Begüm le konuşmaya başladım . Zaten oda gözlerini benden çekmişti . Bir süre sonra eve gittik. Eşyaları bir kenara koyup pijamalarımı giydim .Begüm e  yemek yemiyeceğimi söyleyip yatmaya gittim. Aklımda o çocuk vardı bir süre sonra uyumuştum.

Merhaba arkadaşlar .Bu benim ilk kitabım ve biraz saçma olabilir ,kusura bakmayın .  anca bu kadar oluyor . Emin olun diğer bölümler daha güzel olur . Okuyanlar varsa onlara söylüyorum haftada bir bölüm atacağım .Votelemeyi ve yorum yapmayı unutmayın .Okuduğunuz için sağolun .Bidaha bölümde görüşmek üzere BY. 😉😉😉😊😀


TesadüfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin