deel 3

67 9 11
                                    

Perspectief Safae:

Docent: Nou leuk om je in de klas te hebben Soufian. Je mag plaats nemen achter in de klas naast Safae.

Ik:Wollah waarom .Deze docent wilt mij zelfmoord laten plegen.Waarom moet deze Izanhoofd naast mij zitten.
(Heb ik natuurlijk niet hard op gezegd)

Soufian:Wollah ik zeg je eerlijk.Die Safae is niet lelijk ze is wel knap 👌. Alleen keek ze me vanaf begin vies  aan.

Ik: Soufian  die liep naar zijn plek(naast mij) en gaf me een knipoog!Ik negeerde zijn knipoog en ging bladeren in mijn agenda.Wollah deze Izanhoofd praat kpt veel hij doet hier hele interview.

Docent:Safae je stoort me doordat je door mij heen praat!

Soufian:Mevrouw ***** neem me niet kwalijk maar Safae heeft niks gedaan ik was degene die ging praten.

Ik:Wollah hij is kpt irri maar hij heeft ook zijn voordelen😂😂.

Soufian:Safae?

Ik:Jah?

Soufian:Hoe oud ben je?

Ik:19!Boeit het je wat?

Soufian:Eyow doe rustig ik vroeg het alleen maar!

Safae:Fijn voor je je hebt antwoord dus hou je bek dicht Eeh Izanhoofd!

**30 min later**
Ik: Yes yes yes eindelijk klaar !!! Samen met Zainab loop ik naar de aula.

Zainab:En??

Ik: Wat en?

Zainab: Niet doen alsof je niet weet wat ik bedoel!Wat vind je van Soufian?

Ik: Een irritante jongen!!!

Zainab:Wollah mah je vind hem irritant ik zag hem de hele tijd naar je kijken!

Ik:Ini wollah hij keek de hele tijd naar mij🙊.

Zainab:Vind je het so erg?

Ik: Ja hij mag niet naar mij kijken.

Zainab:Wollah ik weet zeker jullie zijn gwn op elkaar hij sws alleen jy moet er nog zelf achter komen.

Ik: blabla blabla. Hou maar weer op Hbibaa.

Zainab:Yallah kom voordat we de bus missen.

Ik: We gingen naar de bushalte we waren net te laat want de bus reed al weg.Ik bel Safouan wel!

Zainab:Neeee!

Ik: Wollah rustig zelfs in Marokko hebben ze jou gehoord. Hoezo moet ik hem niet bellen?

Zainab: Uh,omdat hij  het vast druk heeft!

Ik: En daarvoor moest jij gaan schreeuwen?

Zainab:Ja, anders zou je namelijk niet luisteren.

Ik:Geloof je het zelf?

Zainab: Ja anders zou ik het niet zeggen!

Ik: Oké !Nou dan hebben ze pech ,want ik heb geen zin om op de volgende bus te wachten of te lopen!Dus ik bel Safouan!

# telefoongesprek

Safouan:Aloo

Safae:ewaa lief broer

Safouan:Wat wil je hebben of wat moet ik doen?

Safae: Zainab en ik hebben de bus gemist dus wil je ons ophalen?

Safouan : Saffi isgoed we komen eraan!

Safae:We?

Safouan : Ja!Faisel en ik!

Safae : Oké doe snell!!!

Safouan: Ja ja !

# einde telefoongesprek

Ik: Ze komen eraan!

Zainab:Wie is ZE

Ik: Ohw uhm Safouan en Faisel.Nadat ik Safouan had gezegd begon ze te blozen.

Zainab wrm bloos je?

Zainab:Helemaal niet!Ik bloos niet.

Ik:Jawel !!!

OOOOOOHHH JE BENT IN LOVE!!!.

Zainab: Weyow doe rustig!!!Ja maar het is niet zeker dus hou je bek als iemand het komt te weten breek ik alle botten die je hebt!!!.

Ik: AAH Zo schattig!!!!

JE WORD GWN MIJN SCHOONZUSJE.!!!!

Zainab:Ssht daar is ie al!

Safouan: ehh ezel ga je nog instappen of niet!

Ik:Ja haa

Safouan: uhh gaan jullie nog wat doen of gelijk naar huis?

Ik: Uhm zet ons eerst thuis af dan kunnne we ons omkleden enzo en dan naar de stad.

Safouan: oke saff .Maar eerst moet Faisel effe iets ophalen.

Ik:Saff.

Safouan: Oké Faisel nummer*** ga snell!

Faisel: Isgoed.

Ik: Mag ik mee??

Faisel: Ja is goed kom snell!

Ik: Ik zag zainab een beetje ongemakkelijk kijken maar ik deed het expres zodat die  2 alleen konden blijven .
Uhh Zainab ga jy maar voor zitten.

Zainab : Wacht jy thuis maar fluisterde ze naar mij😂😂

Faisel: Safae kom je nog?

Ik: Jahaa.!!!

Faisel: Eyy vind jy ook niet dat er iets tussen die 2 speelt?

Ik: hz?

Faisel:Nou je broer heeft het vaak over Zainab en ze vonden het allebei ongemakkelijk om alleen met zijn 2en in de auto te blijven!

Ik: ohw ik weet niet wat er speelt.🤐

Faisel: jaja aah sahbe je houd iets geheim ik zie het aan je gezicht.

Ik: ik zeg tog niks duss...

***10 min later***

Safouan :Wollah waar bleven jullie zo lang?

Faisel en ik:Waar we moesten zijn.

Safouan :Yallah ga zitten.Safae ik breng jou en Zainab naar huis .

Ik: En daarna naar de stad??

Safouan :Isgoed maar mag ik dan mee ???

Ik: Ja is goed maar dan ben je met alleen maar meisjes

Safouan: Ik vraag wel een goeie vriend van mij of hij mee wil.Hij zit bij jou in de klas.

Ik: Saff oké.

We spraken met zijn allen af bij de bios eenmaal aangekomen bij de bios zagen we Safouan naar zijn beste vriend lopen en wie was het??

Zainab: Eyy kijk Soufian daar.

Ik: Waar?

Zainab: Eyow Safouan gaat nu naar hem toe misschien is hij die beste vriend.

Ik: Neee!!!

En ja hoor Safouan komt Soufian terug .Soufian scant mij van top tot teen.Het was een ongemakkelijk moment.Maar gelukkig kan hij niets doen,want Safouan is hier.En anders kan Safouan een gratis plastichie chirurgie(volgens mij verkeerd geschreven maar jullie weten wat ik bedoel) geven!

Soufian en ik hadden een lange oogcontact!Ik wist niet wat er met me gebeurde maar er was hele dierentuin in mijn buik.

We zitten in de bios ik zit tussen Safouan en Soufian😐Ik dacht dat het makkelijk zou gaan omdat Safouan als broer niet accepteert als jongens aan me zitten.Maar Soufian deed een arm om me heen en Safouan die deed alsof het de normaalste zaak was en zei tegen Soufian "goed bezig man"

Ewa zinnaa kpt lange deel maar Ma3lish .Tips zijn altijd welkom ik probeer het er ook ik toe te passen en vergeet sws niet te stemmen en te reageren ❤❤❤❤ Bslema❤❤❤❤

liefde is de eerste stap Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu