Bolum 2 | Hastane

228 18 32
                                    

Kızları Ve Güney'i hemen hastaneye getirirler. Güney'i arabadan çıkarınca, Songül hemen yanına koştu.

Songül

Güney!

Güney'in gözleri açıktı...

Güney

Songül. Ben iyim korkma.

Songül Güney'in elinde öperek, gülümsedi. Sonra ise koşarak hastaneye girdi.

Feride

Cemre ve Meral yoğum bakımda. Eylül normal odada. Kaderi ise ameliyata aldılar.

Songül ağlayarak sandalyeye oturur. Hepsi bekleme, Güney geldi. Songül hemen ayağa kalkara, Güney'in kolundan tutu.

Toprak

Güney neden kalktın. Bacağın çok kotu

Songül

Ben iyim hocam. Kızlar nasıl?

Songül

Kader ameliyata, Cemre ve Meral yoğum bakımda. Eylül ise iyi. Şimdi uyuyor. Sen iyisin dimi?

Güney

Evet, korkma.

Güney Songül'ün alnına öperek, ona sarılır.

İki saat sonra. Sedef, Nazan, Mert, Zehra, Sadri ve Macide gelmiştiler.

Sadri dede biraz kötü olduğu için bir odada uyuyordu.

Serkan, Eylül'ün odasında oturarak uyanmasını bekliyordu. Elinden tutarak, öpüyordu.

Serkan

Hadi uyan.

Eylül hafifçe gözlerini açtı. Serkan görünce, biraz gülümsedi. Ama eline hemen çekti.

Eylül

Kızlar nerde!

Serkan

İyiler korkma. Sen kalkma, lütfen. Ağrı falan var mi?

Eylül

Yok, hayır. İyim.

Kapı açıldı Ve içeriye Feride ve Songül girdiler. Serkan göz kırparak odadan çıktı...

Güney ayağa kalkara, Serkana yaklaştı.

Serkan

Sen otur, kalkma.

Güney

Bana bak oğlum, hani Cemreye çıkma teklifi etmiştin, neden şimdi Eylül'ün yanına gittin?

Serkan

Merak ettim sadece.

Güney

Yalan söyleme. Hala Eylül'e aşıksın.

Serkan Güney'e bakınca, gitmek istedi ama Güney kolun tutunca durdu.

Güney

Aşıksın dimi?!

Serkan

Sana ne! Ne karışıyorsun! Yok sa sen mi Cemreye aşıksın!? Ve onun üzülmesini istemiyorsun!

Güney tüm gücüyle Serkan'a yumruk atar...Toprak Ve Mert hemen ayağa kalkarlar.

Toprak

Çocuklar!

Güney

Lan, şerefsiz! Cemre benim kardeşim gibi! Hem Cemreden hemde Eylülde uzak dur! Yoksa...

Mert

Güney, tamam! Serkan sende ne konuştuğunu farkındamısın! Güney Songül evli!

Nazan, Serkan'a yaklaştı Ve onu kaldırarak, dedi:

Nazan

Oğlum! Yapmayın! Kader şimdi ameliyata siz burda kavga ediyorsunuz!

Zehra

Ay, doktor çıktı!

Hemen hepsi ayağa kalktı...

Ve tam o zaman odadan Feride ve Songül çıktı.

Songül

Kardeşim nasıl?

- Bölüm sonu

Evet, sizce kim haklı?

Güney mi? Serkan mı?

Aşkin PeşindenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin