"Slečna Hamiltonová, gratulujem! Opäť máte z testu sto percent." oznámil profesor dívajúc sa pri tom Kylie priamo do očí a s nenúteným úsmevom na tvári.
Cítila, ako sa jej do chrbta zapichlo niekoľko závistlivých pohľadov až ju v tom momente striaslo. Nechápala tomu, vedeli predsa, že namiesto piatkovej zábavy sedela doma zahrabaná až po uši v knihách, tak prečo mali v sebe toľkú zášť? Hodina našťastie už o chvíľu skončí a ona od tadiaľto bude môcť vypadnúť. Keď však k tej chvíli došlo, tak sa namiesto pohodlného odchodu dočkala len ďalšej konfrontácie od Jenny, ktorá sa s rukami prekríženými na hrudi postavila Kylie do cesty.
"Ale, ale slečna Hamiltonová je opäť najlepšia. Aké prekvapenie?" V tóne jej hlasu bola počuť irónia a na jej tvári sa usadil taký istý ironický úsmev.
"Tiež ťa rada vidím Jenna, ako bolo na Havaji?" spýtala sa Kylie a snažila sa pri tom ignorovať Jennu a skutočný dôvod, prečo za ňou prišla.
"Výborne, ako inak by mohlo byť?"
"Že sa vôbec snažím, že?" Kylie to radšej vzdala. Akákoľvek snaha komunikovať s Jennou normálne aj tak nakoniec vyšla navnivoč a ona nemá v úmysle nechať sa len tak zhadzovať. S úsmevom na perách ju obišla a konečne sa dostala von s učebne.
Na Jenninej tvári sa usadil kyslý úsmev. Cítila, že opäť prehrala. Vždycky to tak bolo, už od prvého ročníka tieto dve medzi sebou súperili, hoci Kylie si to nikdy neuvedomila aj keď bola veľmi múdra. Verila v to, že je to len také doťahovanie a v skutočnosti medzi nimi nie sú problémy.
Aj keď bola Kylie silná, tak cítila, že toto je moc aj na ňu. Neznášala ako Jenna poštvala celu triedu proti nej, len pretože mali problémy medzi sebou. Rýchlosťou blesku a so snahou, aby si nikto nevšimol slzy v jej očiach prechádzala cez chodby až sa dostala do malej kaviarne na najvyššom poschodí budovy. Objednala si malú kávu a sadla si do pohodlného kresla na malej terase patriacej ku kaviarni. Pijúc kávu premýšľala nad všetkým možným, no hlavne nad Edwardom a tým ako sa asi má. Dúfala, že ten rok a pól prejde ako voda a ona bude môcť byť so svojim milovaným každý deň. Zrazu ju z jej premýšľania vytrhol známy hlas.
"Na to, že máš obuté topánky s takým vražedným podpätkom, tak chodíš čertovský rýchlo," povedal Josh a priateľský sa usmial. "Môžem si prisadnúť?"
"Samozrejme." Kylie sa taktiež usmiala a rukou mu naznačila, aby si prisadol. Josh si sadol do kresla oproti a odpil si z kávy.
"Počul som, že sa Jenna do teba opäť navážala." V jeho očiach sa zračila úprimná ľútosť a za to ho Kylie mala rada. Namiesto odpovede len nemo sklopila pohľad na svoje prsty objímajúce šálku kávy a hlasno si povzdychla.
"Nie je to od nej pekné, že sa ku tebe takto správa."
"Najhoršie na tom celom je, že nemám ani poňatie, prečo sa tak chová." Hlas sa jej zadrhol a do očí sa jej opäť nahromadili slzy, ktoré však nebolo možné už nijako zastaviť. Josha mrzelo, keď ju videl takúto smutnú. Kylie pre neho veľa znamenala, niekedy nad ňou dokonca nepremýšľal ako o kamarátke, no vedel si predstaviť, že by medzi nimi bolo aj niečo viac. Postavil sa z kresla, podišiel ku nej, kľakol si pred ňou na kolena a vzal jej ruku do svojej.
"Kylie, nemôžem tu mrchu zastaviť, no ver mi, že ty si miliónkrát lepšia, krajšia, múdrejšia a jednoducho si hviezda." Joshove slová Kylie upokojili a zastavili ten nekonečný vodopád sĺz, a dokonca vyčarovali úsmev na jej tvári. "Veď ja hlupák som ti zabudol zagratulovať." Prudko sa postavil, pričom Kylie takmer vyrazil z rúk šálku, no nepozastavoval sa nad tým. "Všetci v škole o tebe hovoria, si jednoducho neprekonateľná Kylie Hamiltonová."
"O čom to hovoríš?" spýtala sa Kylie so zmäteným pohľadom.
"Ten tvoj test predsa, profesor ťa už stihol vychváliť pred celou katedrou."
"No páni, nečakala som, že sa to roznesie tak rýchlo." V hlase Kylie bola počuť neistota, nevedela či sa ma tešiť, alebo zúfať. Na strednej mala pozornosť rada, no tu sa jej hlavne kvôli Jenne vyhýbala, nechcela ju predsa naštvať viac než bola doteraz.
"Nebuď taká, keby ja napíšem test na sto percent, tak by som sa osobne postaral o to, aby sa to dozvedeli ešte aj na inej planéte." Zasmial sa a konečne si sadol naspäť do kresla, to jeho stepovanie Kylie maximálne tak znervózňovalo.
"Tak nabudúce odmietni párty a zostaň sa so mnou doma učiť, potom aj ty napíšeš test na stovku."
"Nie, ďakujem. Mne sa páči môj imidž drsného chalana." Kylie sa po týchto jeho slovách začala nekontrolovateľne smiať.
"Je tu niečo smiešne?" spýtal sa s úsmevom na perách. Bol šťastný, že ju prinútil smiať sa.
"Nie, nič," snažila sa prestať smiať, "nechcem ti kaziť predstavy, no ty nepatríš práve k najdrsnejším chalanom."
"Musím uznať, že z vás dvoch je pekný párik. Prisadnem si, dobre?"
"Načo sa pýtaš, keď si si už sadla?" Na Jenninej tvári bolo vidieť pohoršenie, nečakala, že sa k nej Josh bude chovať tak škaredo.
"Tvoja frajerka ti už pravdepodobne stihla povedať všetko o tom našom malom nedorozumení." Sedela v tom kresle ako kráľovná a Kylie to neuveriteľne štvalo, doteraz so sebou možno nechala zametať, no už to tak ďalej nenechá.
"Jenna, musím povedať, že teraz už chápem to tvoje chovanie," povedala Kylie a dívala sa pri tom Jenne priamo do očí.
"Och, naozaj?" V jej hlase bol počuť nepokoj, nečakala žeby jej dala Kylie nejakú odozvu, myslela si, že to bude Josh, kto zareaguje.
"Áno, už ma neudivuje, ako veľmi zlá na mňa dokážeš byť. Teraz už viem, že je to všetko len tvoja závisť."
"Závisť?" skočila jej do reči Jenna, "prepáč, že to hovorím, no ja ti nemám čo závidieť."
"Ale áno, máš. Vždy si chcela byť najlepšia, no bohužiaľ sa ti to nedarí, pretože som tu ja. Moje výsledky sú a aj vždycky boli lepšie ako tvoje a cez to sa ty nedokážeš preniesť."
Jenna sa nezmohla ani len na jedno slovo, vedela, že by to bolo zbytočné. Kylie opäť vyhrala a ona sa môže ísť akurát tak zahrabať pod zem. Pomaly začala vstávať a snažila sa pri tom vyhýbať očnému kontaktu s kýmkoľvek, kto bol teraz v ich blízkosti. Hanbila sa.
"A Jenna, ešte pred tým ako odídeš, tak ti objasním jednu vec. Ja a Josh sme len kamaráti, ja mám dokonca už šesť rokov priateľa, takže si to prosím zapamätaj."
"No páni, Kylie, musím uznať, že si jej to natrela," povedal Josh s údivom v hlase. Bol zmätený, takto ešte Kylie nevidel a nemohol teda povedať, že by sa mu takéto jej správania páčilo. Akoby to ani nebola ona.
YOU ARE READING
Dangerous
RomanceKaždý podľa mňa tušil, že táto chvíľa raz príde. Nič iné sa pri súčasnej situácii ani nedalo čakať. Vojna zas a znova rozdelí rodiny, priateľov, milencov... Kylie a Edwarda. Mladého vojaka a krásnu doktorku, ktorej láska a oddanosť vlasti ju zavedie...