SAAT 12:00

19 1 0
                                    

               Yorgunluk ve bir şişe bira kendimi ve günü özümsemek için gereken şeyler bütünü benim için.Bu sabah yaşadıklarım neydi hala anlayamadım.Sadece boşluk ve karanlık hissi geliyor aklıma.Öldüm mü yoksa yeniden mi doğmuştum.Biraz daha uyuduktan sonra bunu düşünebilirdim.

             Saat on ikiydi.Bu çocuk hala uyuyor mu!Sürekli kapıyı çalmam bile fayda etmedi.Kuaföre geç kalıyorum.Bu malı beklemektense kendi işimi halledeyim.

             Sanki gökyüzü sanki kısa bir hayat.

             Yapılacak tek şey vardı;sahile çıkıp bir şeyler içmek.Yataktan kalkıp kapıya gittim.Kapıyı açtım.Karşı komşunun kapısına baktım ve izledim.Sonra arkamda duran aynaya baktım.Gitmek ne zor şey.Bir süre bekledikten sonra  kapıdan çıktım.Kapıyı kilitledim.Merdivenlerden yavaşça indim.Dış kapıya doğru ilerledim.Hava güneşli gözüküyordu.Sonunda dışarı çıktım ve biraz etrafı izledim.Sigara yaktım.Etrafı kokladım ve gökyüzünü seyrettim.Sahile doğru ilerledim.Marketten üç bira aldım ve yoluma koyuldum.Sahile geçtiğimde aynı tipten insanlar dolaşıyor,çekirdek yiyorlardı.Boş bir alaçam döküm bir bank buldum ve oturdum.Biraları içerken karşı banka motorla bir kadın geldi ve oturdu.On dakikada bir bana bakıyordu.Güzel omuzlarına kadar gelen kızıl bir saçı vardı.Hafif uykum gelmişti.Biram tükenmiştim.Biraz kestirmenin tam sırasıydı.Bacaklarımı  uzattım ve kestirmeye başladım.Gözlerimi açtığımda kadın karşımda duruyordu.'Günaydın' dedi.İçimden 'ne bok yiyor karşımda!' diye geçirdim.Elindeki siyah poşetten bir bira aldı ve bana uzattı.Uzattığı birayı aldım.Açıp içmeye başladım.Kadın ben biramı içerken üstüme doğru gelmeye başladı.Ben bacaklarımı indirdim.Kucağıma oturdu.Birayı elimden aldı ve dikledi.Dibine geldiğinde denize doğru fırlattı.Sonra bana doğru döndü.Başımı tuttu ve dudaklarımdan öpmeye başladı.Diliyle dilimi kavramıştı.Ben hala şaşkınlık içerisindeydim.Elleriyle pantolonumun fermuarını çözmeye başladı.Penisimi avuçladı.Ereksiyon olmuştum.Ayağa kalktı ve külotunu çıkardı.Penisini vajinasına yerleştirdi.Dayanamadım ve boşalabildim.Kadın elleriyle gözlerimi kapadı.Gözlerimi açtığımda kadın gitmiş ve alt tarafım çıplak bankta dura kalmıştım.


TERSİNE DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin