YANLIŞ ANLAR

6 0 0
                                    

                   Bence daha iyi şeyler olabilirdi hayatımda.Bir kadınla sevişip,ondan çocuğum olurdu sonra onla evlenirdim.İşe gidip gelebilirdim,çocuğumla oyunlar oynar karımla yatabilirdim ama olmadı böyle şeyler.Kendime hakim olamıyor ve toplumdan kaçıyordum.Boşluktaydım ve yalnızlık çekiyordum.Korkular içindeydim.Kendimi bulmam gerekiyordu.

                   Gözlerimi açtığımda hastanedeydim.Yanımda poşetin kardeşi vardı.Konuşacak durumda değildim.Başımı bir sağa bir sola çevirip duruyordum.Başımı çevirirken poşetin kardeşi ayağa kalktı ve beni dudaklarımdan öpmeye başladı.Sesimi çıkartmadım.Öperken bir yandan da penisime elliyordu.Bir an poşetin sesini duydum.Poşetin kardeşi bir an da yerine geçti.Bende penisim dimdik yatağa takılı kalmıştım.Poşet perdeyi araladı ve içeri girdi.Sinirli bir şekilde suratıma ve penisime baktı.''Ne oluyor burada amına koduğum!'' diye bağırdı birden.Kız kardeşini elinden tuttu ve perde dışına attı.Kızmakta haklıydı ama benim suçum değildi.Azgın kardeşi yüzünden olduğunu da söyleyemezdim.Daha sonra poşet yanıma geldi ve ''olur böyle şeyler'' diye alttan aldı.Neyseki bunuda atlatmıştım.Bir saat sonra hastanede ki işlemleri halledip eve dönmüştüm.Neyim vardı bilmiyordum.Doktorda anlayamamıştı.Koltuğuma oturup kendimi ve içinde bulunduğum durumu düşünmüştüm.Ne yapmam gerekiyordu ki.Marketi arayıp bir kasa bira söyledim.Yirmi dakika geçti marketi aradığım andan.Kapı çaldı.Biralarım gelmişti.On dakika sonra tekrar kapı çaldı.Poşetin kız kardeşi gelmişti.Poşet bir arkadaşının düğününe gitmiş.Buda bana gelmişti.İçeri aldım.Koltuğuma oturtdum.Ne yaptığını sordum.Bira istedi.Getirdim birasını ve ona verdim.''Gene benle sevişmiyeceksin değil mi!''diye sordum.Gülmeye başladı.Bende gülmeye  başladım.Hoşlanmaya mı başlamıştım bu kızdan.Çok güzel gülüyordu.Dudakları çok güzeldi.Saçları,gözleri beni tahrik ediyordu.Yanına sokuldum istemsizce.O hala birasını yudumluyordu.Boynundan öpmeye başladım.Tepki vermiyordu.Elleri mi karnında gezdirmeye başladım.Hala tepkisizdi.Kulaklarını emmeye başladım.Göğüslerine dokundum ve o hala tepkisizdi.Birasını masaya koydu ve bana doğru başını çevirdi.Sol elinin avucuyla göğsüme bastırdı ve sikime doğru hareket etti.Avuçladı.Pantolonumu çözdü ve sikimi ağzına alıp yalamaya başladı.Bu duygu çok güzeldi.Ahh!Kan mı lan o.Gözlerim birden karardı.

           Saniyeler içinde gözlerimi tekrar açtım.Önümde kız yüzü kanlı bir şekilde yatıyordu.Sikimin acıdığını hissettim.Sikimden de kanlar geliyordu.Kızın elinde bıçağa benzer bir şey vardı.Sikimdeki acıya rağmen kıza doğru uzanmaya çalıştım.Salak kız boynundan kesmişti kendini.Telefonuma sarılıp ambulansı aradım.Kapı çalmaya başladı.''Yardım edin'' diye bağırdım.''Aç kapıyı''diye bir ses duydum,poşetin sesiydi.Gözlerim tekrar kapanmaya başladı.

TERSİNE DÜNYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin