Prinsa la mijloc

280 2 2
                                    

    Era o zi minunata de primavara,prima,as putea zice!Eram in parc cu familie...Pasarile ciripeau prin copaci,iar veveritele sareau din copac in copac...copii zburdau impreuna cu parintii...totul era perfect!....CE TOT SPUN AICI?!?!?!Eu urasc iesirile in parc cu familia!!

      Ma numesc Cristeen Smith,am 16 ani,imi place sa merg in parc...defapt sa ma plimb,dar urasc sa fac asta cu familia...Am cel mai enervant fratior,cea mai de treaba mama si cel mai protectiv tata...familia PERFECTA!

     -Crisule!!Ma auzi??...CRISS!!

     -Sunt aici creier de aluna!spun enervata de faptul ca Alina se sperie in halul asta.

      -Daca imi mai spui asa promit ca iti rup capul si il dau la caini!

      -Scuze...dar urasc sa merg cu familia in parc...si stii asta!Pacat ca nu ai venit si tu!...OF!Pasare nenorocita!!urlu incat toata lumea se uita la mine.

      -Treci peste!!Nu ai murit pana acu'!De ce ai face-o tocmai acum??

      -Pentru ca sunt cu familia in parc!spun sarcastica si serioasa in acelasi timp...Nici baterie la telefon nu mai am!Perfect!Cea mai frumoasa zi din viata mea!spun enervata la culme...AAAAA!tip incat primesc privirile tuturor confuze...

       -Cristeen!Esti bine?...dar nu am apucat sa aud pentru ca mi-am scapat telefonul pe jos...urasc cand se intampla asta...si pot spune ca se intampla destul de des... Sunt cu capul in nori!

       -Poftim!ma trezeste o alta voce la reallitate...

       -Oh..mersi!zic rusinata...Cat de neatenta pot fi!Ma cheama Cristeen,dar prietenii imi spun Criss!

       -Daniel!dar prietenii imi spun Dani!spune si pe buze apare un mic zambet cuceritor...

       Este brunet,destul de inalt si de firav...purta o geaca de piele si un tricou verde pe care scrie "Don't worry,be happy".Cand ma intorc,il vad pe brunet ca se uita in ochii mei.Ma pierd in ochii lui pentru o clipa,simtind ca picioarele nu ma mai ajuta,dar o voce ma aduce cu picioarele pe pamant.Era Alina.Am uitat complet de ea!

        -CRISTEEN SMITH,DACA NU IMI RASPUNZI,VOI SUNA LA POLITIE ZICAND CA AI DISPARUT!!zice,sau mai bine zis TIPA Alina.

        -Sunt aici disperato!Mi-a cazut telefonul,doar!

        -Si ce ti-a luat atata sa il ridici?!?!?Zici ca ai oase in burta!!

        -Defapt,vorbim mai incolo!Pa,draguta!

        -Draguta e maica-ta!!Eu sunt Miss Univers!Pa Crisule!

        -Pa Alina!

         Ma intorc cu fata la brunet si ma bufneste rasul.Avea o fata confuza.

        -Ai auzit conversatia??zic eu,chiar daca stiu ca raspunsul e da.

        -Da...si il apuca si pe el rasul.

       "Poate ca e cea mai frumoasa zi din viata mea!"

      Hey!M-am gandit sa scot o poveste la rugamintile unei prietene...Vreau pareri!:)...E prima mea carte,sunt incepatoare..daca doriti sa ma ajutati cu idei si propuneri,le accept cu placere!:*

     Multumesc!:-D (scuzati greselile de ortografie,nu am citit a doua oara)

Prinsa la mijlocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum