Ne-am plimbat cat ne-am plimbat si mama s-a gandit ca ar fi bine sa mergem acasa..Daniel mi-a cerut numarul de telefon si apoi a plecat...
*La pranz*
-Hai in Cismigiu!zice mama radiind de fericire
- No!
-Scoala-te!
-No!
-Daca nu te scoli o sun pe doamna Gina sa stea cu tine sa faci teme!
-NO!Mama!Am 16 ani!Nu poti sa imi faci una ca asta!
-Ba pot si o voi face daca nu te misti acum!
Mereu cedez in fata mamei...ma are la degetul mic!M-am spalat repede,am pus niste haine sport,adica colanti,tricou si conversii si am iesit.Am stat aproape 20 de minute in statie sa vina un 336...Cand am ajuns,am intrat in parc si ne-am dus "la buturuga".Acolo erau doi baieti,unul de 12,cred si unul de 16,cred.Cel care mi-a atras atentia a fost satenul de 16 ani care se uita la mine in continuu si tot se dadeau mari cu skate-ul si tot misunau pe langa mine.Desigur ca creierul operatiunii a fost cel mare,pentru ca tot sosotea ceva celui mic.Eu si mama am plecat si ne-am dus la un parc cu frati-miu.Dupa 30 de minute de plictiseala,au aparut baietii pe skate-uri in viteza.Cand m-au vazut,s-au oprit si au venit sprd mine.
-Hai cu noi!spune cel mic.Stim ca te-ai plictisit!
-Nu are rost sa negi!E vizibil...deci..vii la o plimbare??
-Cu voi?
-Nu...cu bunica..spune cel mic ironic iar satenul ii trimite niste priviri ucigatoare.
-Bine...spun cu nu prea multa convingere...
Am plecat si ne-am dus la o gelaterie.Satenul mi-a facut cinste cu o inghetata,iar eu cum puteam sa refuz!?...mai ales ca erau 15 grade afara...Am vorbit,am ras....am aflat ca satenul e la liceul Gheorghe Lazar...iar cel mic e la nu stiu ce scoala privata de baieti...S-a facut seara si am plecat.Am uitat totusi sa il intreb care e numele satenului!(tipic mie..wtf?!?!)Baietii erau dezamagiti ca trebuia sa plec,dar au accetat sa ma duca pana la parcul de unde m-au luat.Ne-am luat la revedere si am plecat.
Maine e prima zi de scoala!Nu vreau sa intarzii,asa ca m-am culcat devreme.Iubesc primele zile,pentru ca de obicei,avem colegi noi!Nu sunt o fire prea prietenoasa...dar cand vine vorba sa ma atasez de cineva,o fac ca la carte.
Hei!Am pus noul capitol!Sper sa va placa!E cam scurt...dar ma revansez!Astept idei si propuneri!=)
CITEȘTI
Prinsa la mijloc
Teen FictionCristeen,o fata de 16 ani,intalneste doi baieti de care se indragosteste...dar lucrurile se complica...va putea Cristeen sa le faca fata??Cititi ca sa aflati!:)