4.Imprevizibil

6 0 0
                                    

Întâmplarea de zilele trecute m-a lasat in ceata.Sa fie oare din cauza acestui Drew?Poate nu eram pregătită psihic pentru ceea ce inseamna scoala:teme si invatat.Sunt destul de sigura, insa, ca daca ma concentrez, totul va fi bine.
Este sambata.Alina decide pentru amandoua, normal, sa iesim in club.Pana si mama o încurajează!!
-Esti cam antisociala in ultimul timp, Crissteen!zice mama din bucatarie.
Mama sta mereu in bucatarie, trebuie sa stiti asta.Uneori gasesc o olița langa scaun si nu vreau sa ma gandesc la ce o foloseste....ce trebuie sa rețineți voi este ca e nedespărțită de bucătăria ei.
-AM PLECAT, MAMA!!spun eu enervată pana peste cap.
-Bineee, poate vii cu vreun baiat dragut!!
*Refuz*
Ajungem la club si Alina se încălzește pentru dansat cu un shot.Cum a luat 2, nu puteam sa o refuz, nu?Ar fi urat din partea mea, ma gandesc eu ironica.
Nu înaintam prea mult ca dam peste un grup de baieti.Toti se uita la noi nonșalanți si unul din ei incepe sa vorbească:
-Sunt destul de mare inca sa ma vedeti,spune cu un ton pervers.
-Scuze, nu te vedeam de prostia pe care o emani,zic cu o oarecare plictiseala in voce.
Baietii din grup ma aplauda, iar unul din ei iese din grup si se apropie de mine.Am crezut ca acolo imi e sfârșitul.Pana ma uit la fata tipului...era el.Drew?Nu!DANI!
-Ce coincidenta!Iti fac cinste cu ceva de baut?zise cu un entuziasm pe care eu il găseam inexistent in momentul ala.
-Sigur!
-Deci...ce cauta un copil ca tine intr-un loc ca asta?imi zâmbește.
-Un copil ca mine?Ti se pare ca sunt cu dizabilități sau ce?
-Hahahahahaha!rade el de mine.Nu, dar nu esti in stare sa tii un telefon in mana si sa mergi fara sa te împiedici.
*E atat de vizibil?*
-Da pai,eu..Umm..cautam ceva pe jos!
-Ce ?Creierul?
-HEY!
-Scuze.Era o gluma.
*A fost o gluma buna*
M-am scuzat si m-am dus sa o sun pe mama sa ii zic ca vin acasa.Ma simteam inconfortabil in preajma lui.Cand ma intorc, Daniel imi zice:
-Sper sa te mai vad pe-aici!
-Sigur nu azi...trebuie sa plec.
-Sa pleci?Acum?Nuu, haidee..
-Noapte buna, Daniel!
-Noapte buna...
Cand dau sa ies din club, ma lovesc de un om.Oh nu, nu el din nou.
-Drew?....

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 24, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Prinsa la mijlocUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum