"Η οικογενεια Τζεφερσον"

102 47 8
                                    

Καποτε πριν απο κατι χρόνια στην Αμερικη σε ενα μικρο χωριο ζουσε μια ευτυχισμενη οικογενεια, η οικογενεια Τζεφερσον. Με τον πατερα τον Τζεισον και την μαμα την Αναμπελ με τα τρια τους παιδια τον Τζακ την Λενα και τον Νικ.

Το χομπι της οικογενειας ηταν η ποδηλασια με τον Τζεισον πρωταθλητη στην ποδηλασια ο μπαμπας αποφασισε να μεταδοσει την λατρεια του για την ποδηλασια στα αγαπημενα του παιδια.

Τα παιδια μεγαλωσαν και ο Νικ πηγαινε 5η Δημοτικου ο Τζακ εκτη και η Λενα 4η Δημοτικου. Αποφασισαν λοιπον μια μερα να πανε στο λεγόμενο "στοιχειωμένο δασος". Τα παιδια ομως δεν ηξεραν τιποτα για εκεινο το δασος κι ετσι αφοβα σποφασισαν να κανουν μια βολτα μεσα σε αυτό.

Η ΙΣΤΟΡΙΑ

Πισω απο αυτο το δασος ομως υπηρχε μια ιστορια που εκανε τον κοσμο να μην θελει να το επισκεφτει. Στο τελος του δασους υπηρχε ενα σπιτι διπλα απο ενα νεκροταφείο. Ολοι ελεγαν οτι το σπιτι είναι στοιχειωμένο. Στο σπιτι ζουσε ενας γερος μεγαλος σε ηλικία οπου ζουσε σε εκεινο το σπιτι απο τοτε που γεννήθηκε. Φημες λενε οτι ο γερος ειναι 105 με 110 χρονων. Το σπιτι ονομαζεται στοιχειωμενο απο το 2003 απο τοτε που χτιστηκε διπλα απο το σπιτι του ενα νεκροταφειο και απο τοτε που πεθανε η αδερφη του και οι γονεις του σε δυστηχημα.Το 2003 λοιπον για τον Πιτερ Τσελμιτον ηταν η χειροτερη χρονια σε ολη του τη ζωη.

Γιαυτο πηγε και χαραξε πανω στο ξυλινο σπιτι του "2003 Σημαδιακη χρονια" πανω απο δεκαπεντε φορες.

Τα παιδιά μετα εμαθαν την ιστορια αυτου του γερου και πηγαν μια μερα κρυφα και αποφασισαν να κρυψουν μια καμερα απεναντι απο το σπιτι του γερου.

Τρεις μερες μετα

Τα παιδια πηγαν να παρουν την καμερα την οποια ειχαν κρύψει. Εφτασαν στο μερος που ειχαν βαλει την καμερα και δεν την βρηκαν. Εψαξαν καλα και την βρηκαν τελικα λιγα μετρα μακρια σπασμενη κατω στο εδαφος. Την πηραν και ετρεξαν γρήγορα στο σπιτι τους. Οταν ανοιξαν την καμερα για να δουν τι εβγαλε αυτες τις τρεις μερες εμειναν αφωνοι ειδαν: την πρωτη μερα:
Ο γερος βγηκε εξω να μαλωσει κατι παιδια που επαιζαν λιγο πιο μακρια απο το σπιτι του και αρχισε να τσιριζει και ετρεξε μες το σπιτι του δεν ξαναβγηκε.
Την δευτερη μερα:
Ο γερος κατα τις εφτα το πρωι βγηκε απο το σπιτι του μαζι με ενα μεγαλο σφυρι πηγε στο νεκροταφειο διπλα απο το σπιτι του και αρχισε να σπαει τους ταφους και να τσιριζει. Μετα απο λιγη ωρα πηγε να μπει στο σπιτι του και λιγο πριν μπει αρχισε να φωναζει 2003 με πολύ λεπτή φωνη.
Την τριτη μερα:
Ο γερος βγηκε απο το σπιτι του και κοιταξε γυρω του γυρνωντας πολύ γρηγορα το κεφαλι του. Καποια στιγμη ανακαλυψε την καμερα και αρχισε να τρεχει προς αυτην, την σηκωσε και αρχισε να τσιριζει και μετα την πεταξε κατω στο εδαφος με ολη την δυναμη του.

Ολα αυτα συγκλονισαν την οικογενεια Τζεφερσον και αποφασισαν να μιλησουν με την αστυνομια. Οι αστυνομοι στην αρχη δεν τους πιστευαν αλλα οταν ειδαν τι τραβηξε η καμερα εμειναν αφωνοι και αποφάσισαν να κανουν κατι. Ετσι ειπαν στην οικογενεια Τζεφερσον οτι επειδή ήταν απασχολημενοι θα αναλάμβαναν την υποθεση σε 2 μερες αλλα δεν προλαβαν οταν την επομενη μερα εμαθαν οτι ο γερος αυτοκτονησε.

Η οικογενεια συγκλονισμενη αποφάσισε να τα ξεχασει ολα αυτα ξεκινωντας μια νεα αρχη μετακομιζοντας στην Ελλαδα.

2003Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ