Ο χωρισμος και η ζωη του Κωστα

75 44 3
                                    

Ο Κωστας τον τελευταιο καιρο απο την συμπεριφορα της Λενας ξερει κατι αλλα δεν τολμάει να της το πει.Το απόγευμα ομως στο σπιτι του ειχαν μια συζητηση και η Λενα εμαθε την αλήθεια.
Κώστας: Λενα εμαθα κατι.
Λενα: Τι εμαθες??
Κωστας: Οτι οταν ησουν μικρη ειχες παει και ειχες δει τον Πιτερ Τσελμιτον.
Λενα: Α ναι αλλα που κολλάει αυτο??
Κωστας: Το επιθετο μου είναι Τσελμιτον.
Λενα: Τι??????? ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ!
Κώστας: Οχι
Λενα: Και.... Μην μου πεις οτι εχετε καποια συγγενεια.
Κωστας: Εχουμε... είμαι ο εγγονος του.
Λενα: Αχ δεν γίνεται δεν μπορω αχ τι πλακα ειναι αυτη?? Και αμα ειναι αλήθεια για πες μου εκεινος ειναι Αμερικανος δεν θα επρεπε να εισαι και εσυ?
Κωστας: Οχι τα πραγματα κυλησαν λιγο διαφορετικα. Το 2003 μπορει να μην το ανακαλυψαν αλλα εχασε κσι την γυναικα του. Πριν ομως την χασει ειχαν κανει ενα κοριτσι, την μαμα μου. Τοτε η μαμά μου γνωρισε τον Σταυρο τον μπαμπα μου κσι ηρθαμε Ελλαδα. Ετσι αποφασισαν να μου δωσουν ελληνικό ονομα.
Λενα: Κατσε κατσε δηλαδη εκεινη η φωνη που μου ελεγε "θα σε στειχειωνω για παντα πέθανα για να κανω αυτο το πραγμα" ηταν ο παππους σου??
Κωστας: Μαλλον...
Και τοτε η Λενα με αυτη την σκληρη αληθεια που της αποκάλυψε ο Κωστας δεν αντεξε και εβαλε τα κλάματα. Ο Κωστας προσπαθησε οσο μπορουσε να την παρηγορησει και τελικα μετα απο 1 ωρα η Λενα σταμάτησε. Σηκωθηκε άνοιξε μια τσαντα και εβαλε μεσα οσα πραγματα ειχε βαλει οταν εφυγε απο το σπιτι της, δηλαδη ολα τα πραγματα της και με μια βαρια φωνη ειπε
Δεν μπορούμε να ειμαστε αλλο μαζι.
Κωστας:Γιατί????? Μην φωβασαι οτι κι αν ειναι θα το πολεμησουμε μαζι!
Λενα: Οχι! Φυγαμε απο την Αμερικη για να μην ξανασυναντισουμε ουτε αυτον ουτε συγγενεις του ουτε κανέναν.
Λυπαμαι τελειωσαμε ειπε η Λενα και βαρεσε δυνατα την πορτα καθως κατεβαινε τα σκαλια σκεφτοταν οτι εκανε το σωστο κι οτι δεν υπηρχε αλλος τροπος για να παρηγορησει τον ευατο της που σκεφτοταν ακομα τον Κωστα. Βγηκε λοιπον και πηρε τηλεφωνο την μαμα της να ερθει να την παρει. Η μαμα πηγε και καθως εμπαινε μες στο αμαξι ειδε πισω της τον Κωστα να την κοιταζει με δακρυα στα ματια και να την χαιρετάει τοτε εκεινη δεν εκανε τίποτα απλως μπηκε μεσα και εκλεισε την πορτα. Στην διαδρομη η Λενα εσβησε απο το κινητο της ολες φωτογραφιες που ειχε με τον Κώστα. Η μαμα της την ρωτησε αγαπη μου τι εγινε?? Τοτε εκεινη ειπε χωρισαμε τελος. Η μαμα της είπε γιατι?? Ενω ολο το μεσα της ελεγε Ναιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!! Η Λενα τοτε εξηγησε στην μαμα της ολα οσα της ειπε ο κωστας και ολα αυτα για τον Πιτερ Τσελμιτον. Η μαμα της σοκαρίστηκε. Τοτε την αφησε στο σπίτι ανεβηκαν πανω και η Λενα εξηγησε ολα αυταωκαι στον μπαμπά της. Μετα απο λιγο αφου συζητησαν πηγε στο δωματιο της ξαπλωσε αλλα δεν μπορουσε να κοιμηθει, ειχε μια απορια που αν δεν την έλυνε συντομα θα τρελαινοταν. Επειδη η Λενα δεν εχει κσθολου υπομονη κάποιες φορές! Ετσι ανοιξε το κινητό της και πηρε τηλεφωνο τον Κώστα στις 3 το βραδυ. Κι ομως ο Κώστας ήταν ξύπνιος αλλά πια ουτε εκεινος ήθελε να τα ξαναβρούν κι έτσι είχε θυμώσει πολυ με την Λενα και ειχε αποφασισει να μην της ξαναμιλησει. Επειδη η Λενα ομωα επαιρνε συνεχει και ειχε σπασει τα νευρα του Κωστα, ο Κωστας ρο σηκωσε η Λενα τοτε ενθουσιαστηκε και την ωρα που πηγε να πει συγνωμη για ολα ο Κωστας βιαστηκα εκλεισε το τηλεφωνο και η Λενα αφου τα ειπε ολα ανακαλυψε οτι τοση ωρα μιλουσε μονη της. Οι μερες περνουσαν και η Λενα καποια στιγμη ενω δουλευε στο μπαρ είδε τον Κωστα να μπαινει στο μπαρ στην αρχη χαρηκε αλλα μετα επαθε σοκ οταν τον ειδε να ειναι με μια αλλη κοπέλα η Λενα δεν βρηκε το θαρρος να του μιλησει κι έτσι ο Κώστας έφυγε. Ο Κώστας όμως ολο αυτο το εκανε για να ζηλεψει η Λενα καθως το κοριτσι που εφερε ηταν η ξαδερφη του. Αλλά ο Κώστας μετα απο τον τσακωμο τους με την Λενα αρχισε να πινει συνεχεια. Γυρνουσε λοιπον στα μπαρακια της Αθήνας μέχρι τις τρεις, τεσσερις το βραδυ. Μετα πηγαινε σε κανενα στενο επινε ουισκι καθοταν κατω και τραγουδουσε. Καποια στιγμη ετυχε να περασει ενας άνθρωπος από εκει και του ειπε μα τι κανεις? Ο Κωστας νομίζοντας οτι τον εβρισε επιασε τον άνθρωπο και αρχισε νσ τον βαραει δεν ηξερε ομως οτι ο κυριος ηταν ο μπαμπας της λενας και ηξερε και μποξ αφου τον έδειρε καλα σε σημειο που το ευχαριστηθηκε κάλεσε την αστυνομια να παει να τον μαζεψει τοτε ο Κωστας το αλλο πρωι ξυπνησε μεσα σε ενα κελι της φυλακης αλλα δεν καταλαβε γιατι ηταν εκει αφου μονο ειχε πιει λιγο και βαρεσε λιγο εναν ανθρωπο. Δεν ειχε πει αυτά ομως ο κυριος Τζεισον στην αστυνομια. Τους ειπε οτι ηταν μεθυσμενος οτι κρατούσε μαχαιρι κι οτι του επιτεθηκε. Και οτι οι πληγες που ειχε ηταν απο την αμυνα μου! Δεν αργησε νατο μαθει κι ο Κωστας ομως οταν ειδε δυο αστυνομικους να λενε.
1ος αστυνομικος: (εδειξε τον Κώστα και ειπε) αυτον εκει προσεχε τον ηταν μεθυσμενος και επιτεθηκε με μαχαιρι σε εναν κυριο στα καλα καθούμενα. Απο οτι βλεπω θα μεινει μεσα δυο τρεις μηνες!
Ο Κωστας τοτε καταλαβε οτι ολα αυτα τα ψεματα τα ειχε πει καποιος άλλος σκεφτοταν ποιος και τοτε θυμήθηκε που του επιτέθηκε ο μπαμπάς της Λενας. Αρχιαε λοιπον να φωναζει ειναι ψεματα! Ολα ψέματα ειναι βγσλτε με εξω δεν ειχα κανενα μαχαιρι απλα ηπια λιγο. Απο την αλλη ομωςοι αστυνομικοι πιστεψαν και τον Κωστα γιατι ο Τζεισον δεν τους εδωσε κανενα στοιχείο για το μαχαίρι. Τοτε εφεραν τον Τζεισον στις φυλακες και εβαλαν και αυτον μεσα χωρις να ξερουν τι να κανουν. Ο Τζεισον σοκαρισμενος αρχισε να φωναζει τι βαζετε εμενα μεσα?? Αυτον τον αλητη πρεπει να βαλετε!! Ο Κώστας αρχισε κι αυτος να φωναζει είσαι ενας παλιοψευταρας παντως κανενας απο την οικογένεια σου πάλι καλά δεν σου εμοιασε μονο εσυ εισαι ψευτης!
Τζεισον: Μην τολμησεις να ξαναπιασεις την οικογένεια μου στο στόμα σου θα σε διαλυσω αλητη!
Αυτος ο καβγας συνεχιστηκε φια περιπου μιση ωρα οι αστυνόμοι δεν αντεξαν ομως και τους απομακρυναν. Καποια στιγμη η Λενα και η Αναμπελ μαθανε οτι ο Τζεισον μπηκε φυλακη κσι πήγαν να τον επισκεφτουν. Εκει η Λένα εκανε κατι σκληρο στον πατερα της. Πρωτα ειναι το κελι του Τζεισον και πιο δεξια του Κώστα. Η Λενα ηξερε οτι ο Κώστας μπηκε φυλακή και οτι ο μπαμπάς της ειπε ψεματα κσι ετσι οταν εφτασε σρο κελι του μπαμπα της εκεινος της ειπε κοριτσακι μου σαγαπω ελα να σου δωσω ενα φιλακι. Εκεινη συνεχισε να περπατάει προς το κελι του Κωστα και ειπε εισαι ενας ψευτης μπαμπα! Οι γονείς της Λενας εμειναν άφωνοι και εκεινη ζητησε συγνωμη απο τον Κωστα και ο Κωστας το ιδιο. Οι μερες περνουσαν και η βαρεμαρα του Τζεισον και του Κώστα μες στις φυλακες ηταν απεριγραπτη. Ηρθε όμως η μερα να βγουν. Βγηκαν και εκει που περιμεναμε ολοι να σκωτοθουν στο ξυλο αγκσλιαστηκαν και ζητασαν συγνωμη ο ενας στον αλλο. Μετανιωμενοι και οι δυο βγηκαν μαζι απο την φυλακη και πηγαν στο μπαρ της Λενας ειπητηδες οπου ηξεραν οτι εκει θα είναι και η Αναμπελ. Ηθελαν να συναντιθουν ολοι μαζι. Τα βρηκαν λοιπον ο Τζεισον και ο Κώστας και απο εχθροι εγιναν φιλαρακια κατι που δεν το περιμενε κανεις. Ακόμα και οι αστυνονικοι περίμεναν με τα οπλα οταν θα εβγεναν απο την φυλακη για να τους χωρισουν αλλα οταν αγκαλιάστηκαν οι αστυνομικοι κοιτουσαν με ανοιχτό το στόμα!
Απο την αλλη ομως δεν παραξενευτηκαν μονο οι αστυνομικοι αλλα και η Αναμπελ με την Λενα. Στην αρχη νόμιζαν οτι τους κάνουν καποια φαρσα αλλα μετα καταλαβαν οτι δεν τους κανουν καμιά φαρσα!
Ετσι γυρισαν ολοι σπιτια τους χαρούμενοι και γελαστοι. Δεν αργησε ομως να ξαναερθει η λυπη και η βαρεμαρα στον Κωστα καθως χωρις την Λενα τον επνιγε η μοναξια.

Η Λενα βγηκε με τις φιλες της για καφε και μια μερα πηγε στο μπαρ της ξαδερφης της Αννας. Εκει γνώρισε νεα ατομα που εχει δεθει πολυ μαζι τους. Έγινε κολλητη λοιπον με την Αθηνα, την Ζωη, την Ηρω, τον Αλέξη, τον Γιώργο και τον Χρήστο. Και καπου εδω η Λενα εμαθε κατι απο τη Χριστινα οταν βγηκαν μαζι για καφε.
Χριστίνα: Λενα εχω να σου πω κατι τραγικο που δεν σου εχω πει τοσο καιρο.
Λενα: Για πες.
Χριστινα: Να μωρε με τον Κωστα...
Λενα: Με τον Κωστα τι??
Χριστίνα: Με τον Κωστα είμαστε αδερφια.
Λενα: ΤΙ????? Πλακα κανεις
Χριστινα: Οχι!!
Λενα: Δηλαδη τωρα πρεπει να αποφευγω και εσενα??
Χριστινα: Γιατι να με αποφευγεις??
Λενα: Γιατι εχεις κι εσυ συγγενεια με τον Πιτερ Τσελμιτον. Με τον γερο που με τα αδερφια μου ανακαλυψαμε.
Χριστίνα: Ε και?
Λενα: Μου είπε οτι οσο είμαι κοντα σε συγγενεις του θα με κυνηγαει.
Χριστινα: Αχχ σε παρακαλω δεν θέλω να σε αποχωριστώ!!
Λενα: Ουτε εγω αλλα δυστυχως πρεπει.
Χριστινα:Δεν μπορει. Θα υπαρχει καποια λυση.
Λενα: Κι ομως δεν υπαρχει.
Χριστινα: Δεν μπορω να το πιστεψω!
Λενα: Πρεπει! Αλλά τωρα με συγχωρείς πρέπει να φύγω. Αντιο!
Χριστινα: Αντιο!

Και έτσι αναγκαστηκά η Λενα σταματησε να κανει παρεα με την Χριστινα. Οι γονεις της ομως της εχουν μια επληξη που η Λενα δεν μπορει ουτε καν να φανταστει!

2003Where stories live. Discover now