Sees oli külm ja pime. Seal olid 15 voodit. See maja nägi välja nagu mõis . Igas magamis toas oli ka lahtikäiv diivan. Õpetaja läks bussijuhiga(Raily-ga) ühte tuppa. Mina läksin koos Kate-ga. Panime oma matka asjad maha ja läksime sööma. Söögiks oli võileib, mida me kõik jagasime. Lõpuks läksime me magama. Hommikul kui Mary ärkas ja nägi et kedagi pole, kutsus ta õpetaja ja ütles,,Kate...on...KADUNUD!!!😭" -samal ajal teisel maal- Ma kukkusin vastu kivikõva liiva. See liiv oli punast värvi ja verine. Ma sain aru,et midagi on valesti. Olin kõndinud paar minutit edasi teadmatus suunas kui märkasin puud. Selle peale oli kirjutatud,, Sa ei leia mind kunagi". Ma hakkasin kartma,kuid ei teadnud miks. Ma jooksin mööda kõnniteed mis oli nii kuum et oleksin ära kõrbenud. Lõpuks leitsin ühe kena ning tühja roosa maja. Ma otsustasin sinna minna,, Mul ei ole midagi kaotada. See oli nii roosa,et ma elaksin seal. Tegin endale maja tuuri ja pärast läksin sööma. Ma vaatasin külmkappi ja nägin Palju toitu. Ma võtsin ühe koogitükki ja hakkasin seda sööma. See oli parim koogitükk eales. Ma hakkasin taldrikut kraanikaussi viima, et seda puhtaks pesta, aga enne kui ma seda teha jõudsin, koputas keegi uksele. Ma avasin ukse ja roosa kleidiga tüdruk tuli sisse. ,, Mida te minu majas teete ja kes te olete?" Küsis tüdruk. ,,Ma olen Kayla Watson ja ma pidin kuskile varju minema,ning teie uks oli lahti..." Vastasin mina. ,,Ok, aga ära unusta, et järgmine kord koputa,enne kui sisse tormad,sest ma olin koguaeg üleval" Rääkis tüdruk. ,,Ok,aga kas ma siia võin jääda vähemalt nädalaks?" Küsisin ma. ,,Jah,aga miks sa enda koju ei või minna?" Küsis tüdruk. Ma rääkisin talle kogu loo otsast lõpuni ära. ,,Ok,oota ma ju ei tutvustanud ennast. Minu nimi on Lizzy. Lizzy Filhd.
JÄTKUB
YOU ARE READING
Kadunud(Eesti Keeles)
Mystery / ThrillerKui 10.klass läheb metsa nädalaks matkama, läheb buss ühe vana maja ees katki ja klass peab sinna jääma. Kui kõik magama lähevad, kadub 17-aastane Kayla Watson ning satub maailma, mis on täis deemoneid ja ohtu. Klass proovib põgeneda aga asjatult...