Bölüm 5

15 4 0
                                    

Evet yaklaşıyor,geldi. Umarım kalp atışımın sesleri dışarı çıkmıyordur, çıkarsa rezil olurum.
Yıldız" Merhaba " ve işte sesi, özlediğim sesi. "Merhaba yıldız hoş geldin buyur oturmaz mısın?" Dedim, ve ufak Tabure yi yıldıza doğru uzattım. Daha gamze abla ile birbirlerini tanımıyorlardı ikisinden de ses çıkmayınca tanıştırmak bana düştü: " Gamze abla bu yıldız,yıldız bu da Gamze abla. Gamze abla burada halı dokur çok güzel halıları vardır. İşini o da benim gibi severek yapar." Yıldız " Tanıştığıma çok memnun oldum." Gamze " Ben de çok memnun oldum yıldız" dedi. Biraz oturup sohbet ettikten sonra yıldızı da alıp kursa geçtik.
"Evet yıldız nasılsın bakalım?" Yıldız" iyiyim siz Nasılsınız?" "Ben de çok iyiyim. Şu siz biz şeylerini kullanmasak bana direk adımla hitap edebilirsin" " peki o zaman Gökay bey" dedi ve gülümsedi. Güldüğünde çıkan gamze çukuruna gömün beni.
"İstersen bugün kursu dışarı da yapabiliriz? Açık hava da güzel olur. Tabi istersen" " fena olmaz aslında benim de boş vaktim çok bugün olabilir güzel fikir" " Tamam o zaman gidelim hadi" Dedim ve yola koyulduk. Limana gelmiştik gemi de deniz turu yapma planı vardı aklımda. Limana geldiğimiz de biraz şaşırdı ve merak etti. " Gökay ne yapacağız bura da?" " Gemiye bineceğiz deniz manzarasını izleyeceğiz." " iyi de bu kurs değil ki ben resim çizmek istiyorum." "Tamam çizeriz bugün de dinlenme günümüz olsun" " Tamam Gökay bey öyle olsun" dedi ve yine güzel gamzelerini çıkardı ortaya.

Ve sonunda gemiye bindik. İlk kez gemiye biniyormuş çok sevindi, tabi bende çok sevindim o bana ilkimi yaşattı belki aşık değilim ama onu görünce kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor elim ayağıma dolanıyor. "Simit çay severmisin?" "Açık bir bardak çayla neden olmasın? Çok severim." Simit ve Çayı bende çok seviyordum ilk ortak noktamız buydu sanırım ya da Hayır bu değildi ilk ortak noktamız ikimizin de resim çizmeyi seviyor olmasıydı. Gidip 2 çay 2 simit aldım ve yıldız'ın yanına geldim. "Buyrun yıldız hanım" Dedim ve ufak bir gülümseme attım. "Teşekkür ederim Gökay bey çok cömertsiniz." Dedi ve bir kez daha o güzel gamzelerini ortaya döktü. Simit ve çay bittikten sonra çocuk gibi gemide eğlenmeye başladı. Onun bu halleri beni güldürüyor mutlu olmamı sağlıyordu. Gerçekten çok güzel gülüyordu,bi o kadar da tatlıydı. "Gökay hadi gel resim çekilelim" Ne? Resim mi dedi? Ben ve o mu? İlk Resmimiz ve ben daha onunla aynı kare de olmaya hazır bile değilken o bana resim teklif ediyordu. Ama ben resim çekilmeyi hiç sevmezdim..

"Yıldız şey çok isterim ama ben resim çekilmeyi sevmem ki" Dedim ve yüzünde ki gülümseme biraz düştü. "Ama senin için çekilirim hadi bakalım gel" dediğim de yüzü bi kez daha güldü ve hemen yanıma geldi. "Gülümse Gökay çekiyorum" ve çekti. İlk karemiz ilk defa beraberdik bir kare de evet onunla mutluydum çok mutluydum egleniyordum. Ve gemi kıyıya geldi sanırım evlere gitme vakti gelmişti. "Hersey için çok teşekür ederim Gökay çok güzel bir gün geçirdim" " Rica ederim bende çok eğlendim bana da değişiklik oldu" "Yanlız ben bunun altında kalmam bende seni çıkarırım gidiyorum şimdi iyi günler" dedi ve gülerek gitti. Ne yani beni dışarı mi çıkaracaktı? O günü iple çekiyorum.

Bende eve doğru yürüdüm hep Aklımda o vardı. Acaba eve Varmış mıydı? İyimiydi? Evet yeni ayrıldık ama onu özlemiştim.

Sonunda bende eve geldim. Herkesi öpüp odama geçtim. Saat geç olmuştu bugün de çok yorulmuştum ne olduğunu dahi anlamadan kendimi uykuya bıraktım..

Çabuk sabah olması dileği ile...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 17, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gökyüzüne Kavuşamayan Bulut ☁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin