Cap. III

168 9 0
                                    

Cand a ajuns la mal am observat ca pe vapor se aflau toti prietenii mei. Muzica suna foarte tare, toti se diatrau. Erau multe gustari de toate felurile. Am mersi si i-am salutat le fiecare in pare.

Intr-un colt se aflau o multime de cadouri.

Petrecerea ar fi fost mai frumoasa daca ar fi fost si parintii mei acolo.

Dupa cateva ore, venind seara, Eduard se afla pe o scena, el m-a chemat si pe mine acolo.

Toate luminile s-au stins, doar cateva care luminau scena au ramas.

-La multi ani iubito!

-Multumiesc.

-Am emotii. Astept acest moment de cand te cunosc. Am stiut ca tu esti cea mai potrivita fata.

-Hei, ce se intampla?

Isi drese glasul si spune

-Veri sa fii sotia mea?

Aveam niste lacrimi de fericire in ochi. Nu stiam ce sa zic.

-Da. Cred ca da. :*

-Multumesc,multumesc mult. te iubesc pustoaico.

Ii dau o imbratisare si un sarut.

*

Am pertecut toata noaptea. Dimineata cand trebuia sa merg la scoala eram asa de obosita. Am facut un dus si m-am pregatit de scoala.

Cand am ajuns la scoala toti prietenii mi-au organizat o petrecere surpriza impreuna cu profesorii.

Totul a fost superb.

Spre seara , cand am ajuns acasa eram extenuata. Nu am mai facit nimic, m-am pus in pat. Nu am putut sa adorm deoarece imi era dor de familie, de casa in care am crescut. Cateva lacrimi si-au facut aparitia de obraz.

Deodata se deschide usa, eu ma grabesc sa imi sterg lacrimile ca sa nu le vada cineva dar era prea tarziu.

- Ce s-a intmplat? supunde Eduard pe un ton linistit.

-M-am lovit in coltul de la pat.mint eu

-Ali de cat timp ne cunoastem noi? Spune despre ce e vorba? Stiu ca minti, iar parintii tai?

-Da. raspund eu.

Se apropie de mine, ma ia in brate si imi sterge lacrimile care si-au facut aparitia din nou.

-Gata. Totul va fi bine ai sa vezi. Spune aceste cuvinte si imi da un sarut pe frunte.

Ma ghemuiesc mai bine in bratele lui si il starng mai tare in brate.

Am adormit repede in bratele sale.

*

Dimineata cand m-am trezit, Ed ( asa ii ziceam eu lui Eduard) nu se muscase de loc.

Eduard P.O.V

Ali a plans toata noaptea nu stiu ce sa mai fac ca sa se simta ma bine. A adormit repede dar lacrimile nu s-au oprit din curs. Imi era asa de mila de ea.

*

Dimineata cand s-a trezit s-a si uitat  la mine sa vada daca dorm.

Nu dormisem toata noaptea pentru ca stateam si ma gandeam ce sa fac ca sa se simta mai bine.

Ding ding. Mi-a venit o idee.

M-am ridicat din pat spunandu-i ca merg la baie.

Am luat telefonul si am sunat-o pe Malissa.

-Buna.

-Buna. Ce s-a intamplat?

-Vreau sa ii fac o surpriza lui Ali.

-Ok. Ne vedem la mall.

-Ok

M-am pregatit si am plecat.

M-am intalnit cu Melissa si am pus la punct tot.

Alison P.O.V

Dupa ce a plecat Ed. am ramas sungura in casa. Era plictisitor asa ca am sunat-o pe Melissa.

-Buna.

-Buna. Ce faci?

-Bine. tu?

- Si eu. nu pot vorbi am niste treaba. vrei sa ne vedem mai tarziu. Iti trimit locatia intr-un sms.

- Ok .spun eu dezamagita.

M-am uitat la un film. Spre sfarsit am primit un sms de la Mel.

" Ne vedem pe plaja la ora 17:30"

Era 16:15 trebuia sa ma pregatesc.

Eduard P.O.V

M-am vazut cu Mel si am dat cateva telefoane printre care se aflau si parintii ei.

Am hotarat ca intalnirea dintre Ali si parintii sai sa fie pe plaja.

Am pus-o pe Mel sa o cheme pe Ali pe plaja.

Ea a acceptat. Totul era pregatit trebuia sa mai apara Ali.

Iubire intre prieteniUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum