Trebuia sa mai apara Ali.
Ali P.O.V
Era 16:15 si trebuia sa ma pregatesc sa ma vad cu Mel pe plaja.
M-am indreptat spre dulap si am ales o rochie albastra si o pereche de sandale.
Mi-am indreptat parul si m-am uitat in oglinda era perfect, eram gata.
Mi-am luat geanta si am coborat scarile. In fata casei ma astepta un taxi, m-am urcat si am pornit spre plaja.
In 30 de minute am ajuns.
Am coborat si ma indreptam spre locul stabilit.
Cand am ajuns am ramas uimita. Totul era aranjat. Peste tot baloane si cand am mers mai aproape au explodat niste artificii.
Era superb.
Ceea ce era ciudat este ca nu era nimeni acolo.
M-am asejat pe un scaun si am sunat-o le Mel, dar nu a raspuns.
Am asteptat cam 3 minute si deodata un fum mare a aparut in fata mea din care au iesit doua persoane care pareau un pic cunoscute
M-am frecat la ochi ca sa vad mai bine si da' chiar erau parintii mei.
Nu imi venea sa cred ca au zburat tocmai pana aici.
S-au apropiat de mine.
-Buna Ali! La multi ani!
- Buna! Multumesc dar ziua mea a fost acum cateva zile.
- Stim draga dar nu am putut sa te sunam pentru ca am fost la medic cu fratele tau.
- Stiu, niciodata nu aveti timp de mine.
-Nu spune asta stii ca te iubim la fel de mult ca si pe fratele tau, dar a fost o urgenta.
- Daca ar fi fost adevarat ati fi avut 2 minute si pentru mine dintro zi de 24 de ore. Dupa ce am terminat de rostit aceste cuvine lacrimile si-au facut aparitia pe obrazul meu incercand din rasputeri sa sa le tin in mine dar.... era prea tarziu.
- Iubito.
-Lasati-ma in pace. Cine va mai chemat si pe voi aici? La ce ati venit?
- Eduard si cu Melissa ne-au chemat aici, au spus ca vrei sa ne vezi.
- Si cum de ati venit fara Mark? Cum de v-ati indurat?
- Stii ca te iubim
- Nu ma luati cu de-astea pe mine ca nu va merge.
L-am vazut pe Eduard care ne privea. Cand m-a vazut ca il privesc mi-a zambit.
Nu mai puteam sa imi tin lacrimile asa ca al luat-o la fuga
Ed m-a vazut si s-a indreptat spre mine dar l-am respins.
M-am urcat in primul taxi si m-am dus acasa.
Eduard P.O.V.
Intalnirea dintre Ali si parintii ei nu a mers tocmai cum mi-am imaginat.
Ali este suparata pe mine si pe Mel si nu raspunde la telefon. M-am dus acasa crezand ca o gasesc acolo dar nu era.
Am inceput sa imi fac grij.
Am sunat toate persoanele cu care se intelegea ea dar nimic.
Nu am dat de ea. Nu stiu ce sa mai fac.
Ali P.O.V
Cand am ajuns acasa era asa de suparate pe Ed si pe Melissa.M-am aruncat pe pat scufundandu-mi capul intr-o perna si lacrimile si-au facut aparitia din nou.
CITEȘTI
Iubire intre prieteni
RomanceAlison a avut o copilarie nu prea fericita, fiind ignorata de parinti fiind nevoie sa se descurce singura. Ea are niste probleme de sanatate foarte grave. Prietenul ei cel mai bun devine iubit, dar ce va face cand afla ca este insarcinata si are tri...