Yine annemin o tiz sesiyle uyandım uyanmaz olaydım bu ne ses?! Böyle bir ses varmı bilemiyorum? Yerimden kalktığım gibi biraz fazla hızlı davranarak dedim ve iç sesim adı gıcık bu arada. "Biraz fazla mı? Öküz gibi kalktın pardon gibibsi fazla" dedi. Yine atışıyorduk istemiyom la seni Allahın belası dedim ve atışmamız sona erdi. Babam geldi ve "biz tatile gidiyoruz senide babanenlere bırakıcaz" dedi. İşte o an herşey alt üst oldu, zaman yavaşladı ,herşey havada uçuşuyordu
"kızım senin hayalini yiyim bune be " dedi gıcık sonrada çıktı. Bide gidecekleri gün söylüyorlardı olacak şey değil! "Sen delisin hem de zır delisin o yüzdendir"dedi gıcık. Yani kızlarını tanımiyıcaklarda kimi?! Hele bi tanımasınlar annenin ses tellerini mserim, babamında saçını yoların saçı olmasa da saç ektirip sonra yolma işlemine devam ederim. "Kızım böyle bir kızma tipi yok dünyada bu neyin kafası" dedi. Bende o an sandalyeme oturdum ve olacakları düşündüm olayı gözden geçirip en kötüsünün kendimi rezil etmem, ezik durumuna düşmem, beni dışlamaları ve ölmem dedim. "Bence en kötüsü de şu ben seni boğmam"dedi. Tam osırada annem içeri girdi bende oturduğum sandalyeden tepetaklak götümün üstüne düşdüm. Ayağa kalktım ve anneme baktım annemde bana"Hadi hazırlan seni Babannenlere bırakıcağız"dedi. Bende üstüme bakarak geceliklerimin olduğunu fark ettim. Birazcık da olsa utanmışdım nede olsa mal gibi evde gecelikle dolaşıyordum. Annem dışarı çıkınca giyinmeye başladım altıma kot şort üstümede krem renkli bir bluz giydim ve son olarak da eyfel kuleli kolyem ile küpemi takdim. Odanın kapısını açarak karşıdaki merdivene koşdum. Merdivenden indiğinde kapının sonuna kadar açık olduğunu ve annelerin arabada beni beklediğini gördüm. Onlara doğru yöneldim. Arabaya bindim camı açarak oturmaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sokağı
RomanceGizem babannesinin sokağına gelir ve en popüler kızlar ile arkadaş olur. Popüler erkeklerle bu kızlar birbirleriyle kapışmaktadır. Kızlar kulübüne giren Gizeme ne olacaktır..?