"Arabada oturmaktan başka ne yapmayı düşünüyorsun, bari davul zurna çalda bir güzel göbek atiyim"dedi. Kendince maytap geçmeye çalışıyordu ve bunu düşünücek zamanda değildim. Yerde 4.80 yatarken popom jeneffer lopezin poposuna döndüğü için çok üzülüyordum. Ama 1 güne geçer diye de tahminlerim vardı. Ben bunları düşünürken kafamıda allak bullak ederken yani kafamaın içine ederken sokağa varmıştık bile. Şom ağızlı gıcık yine bana laf etti. Arabadan inip bavulumu kucakladığım gibi kaslı kollarımla bavulumu taşımaya başlamışdımki "kaslarım dediğin kedideki kas yanlış anlama diye dedim" dedi. Gıcık işte neyse eve doğru yöneldim. Kapıda babannemi gördüm kesin yine annem ile babamı soracaktır napabilirdimki kaçamıyorum en iyisi onun ses tellerini kesmek böylelikle konuşamaz. Ayy nede akıllıyım ben. "Nede aptalımdı dimi "dedi gıcık. Yanıt vermemeyi seçtim. "Başka napabilirsinki hele bi gel benim hayali kaslarım ile karşılarşırsın sonra seni hayali vurşum ile seni yere sererim" dedi. Bende seni hayali köpek balığım ile yerim dedim. Sonra içeri girdim ve kendi odama hızlıca çıktım ki babannem beni soru yağmuruna tutmasın. Odanın kapısına yaslandım ve o gazaptan kurtulduğum için rahatladım. Eşyalarımı dolaba yerleştirdim ve kendimi yatağa attım. Yatağa kafamı hızlı vurduğum için açıyordu. "Aptal olduğunu bir kez daha kanıtladın "dedi gıcık. Onu dinleyecek halim yoktu. Ve hayallerimin içinde yüzerken uyudum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sokağı
RomanceGizem babannesinin sokağına gelir ve en popüler kızlar ile arkadaş olur. Popüler erkeklerle bu kızlar birbirleriyle kapışmaktadır. Kızlar kulübüne giren Gizeme ne olacaktır..?