Uyandığımda akşam olmuştu bile bababnnem içeri girdi ."seni dışarıda arkadaşların bekliyor "dedi.Tabi ben şoke olmuştum daha yeniyim.Niye beni çağırdılar ki.Merdivenden indim.Karşımda 4 kız gördüm.Onlara doğru yöneldim ve onlarda bana dogru yöneldiler ve çete liderleri kulağıma "yeniler burda iyi karşılanmaz yerinde olsam bize bulaşma bizden uzak dur yoksa senin canını yakariz"dedi ve kolumdan tutup sürüklemeye başladı.Beni tutan kız enarkadakine seslendi"Beyza kadına el sallaki içeri girsin bizi uğraştırma sin" dedi.Sonra beni eski bir eve getirdiler,burası onların toplantı yeryimis meğersem.Kulubelerinin tam ortasında kocaman bir masa ve 4 sandalye vardi beni birine oturttular birisi önümde dikilmeye başladı."eğer bize bulaşmassan bizde sanabulaşmayız,bana bak burası bizim mahallemiz bize karışamazsın anladınmı"
diye bağırdı baya ürkmüştüm ama çaktırmadım ve nerdeyse ağliyıcaktım .kısacası bu kizlara karşı popom dırt dırt etmişti.Az kalsın altıma sıçıcaktım ama neyseki bendedebirazirade vardı nede olsa karadeniz kızıydık.Bunca yolu boşona kat etmemiştim,boşuna babannnemde kalmamıştım,boşuna annemlerin nazını çekmemişitim.'hadi be kızım görüyüm seni'diyince patladım.Sonra başımda duran serseriye günü göstermek için saçından tuttuğum gibi onu yere serdim, diğeri geldi onada ayağına çelme taktım,diğeri elinde çanta ağzı bir karış açılmış geliyordu galiba kızımız biraz kibar neyse onada çantasından tuttum yere serdim,diğer ve son kızımız kalmıştı oda kibardı ama cadıydı yani öyle görünüyordu.Oda tırnaklarını gösterdi bende ona el haraketi çekerek saldım çayıra mevlam kayıra yaptım.Tam gidecektim ki kapıya yaklaşmıştımki dördü bir üstüme çıktılar ama maalesf kaldıramadım ve gerisi beyaz ışık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk Sokağı
RomanceGizem babannesinin sokağına gelir ve en popüler kızlar ile arkadaş olur. Popüler erkeklerle bu kızlar birbirleriyle kapışmaktadır. Kızlar kulübüne giren Gizeme ne olacaktır..?