Arkadaşlar merhaba yeniden.
Yeniden söylüyorum bu benim ilk kitabım son kitabım olmaması için desteğine ihtiyacım var arkadaşlarınıza takipçilerinize önerirseniz çok hoj olur.
Bir yanlışım bir hatam olursa söyleyin
Düzeltmeye çalışırım. Gerek yorum olsun gerek vote olsun elinizi korkak alıştırmayın ;)Neyse lafı dah fazla uzatmadaaaaaaaan yazmaya başlayalım.
Şans dileyin. 👼
🍁
Ben Yağmur , 6 Ekim 1997 de doğmuşum. İki aylıkken bir yetimhane ye verilmisim öz ailem tarafından.
bana bunlari anlatan öz olmayan ama beni büyüten (beren, beni büyüten annem) - (korkut,beni büyüten babam) ailem ben reşit olunca anlattılar o zamana kadar lay lay lom bir hayatım vardı yani bilmiyorum gerçek ailem tarafından istenmediğimi öğrenince mi oldu yoksa 18 yaşının verdiği olgunluk mu bilemiyorum.
Bu zamana kadar hep başarılı bir öğrenciydim yani halk dilinde inek öğrenciydim , hiç aşık olmadım birkac sevgilim oldu lisede ama sadece hoslanti ya sevecegim adam beni bulamadı yada ben onu bulamadım bulusamadik yani. Lisede sevgilim olmayan ama en iyi arkadasim ozan var herseyimi bilir benim ondan 2 ay büyük olmama rağmen erkekler yanıma geleceginde falan abilik damarı tutar. :) . Evlerimiz yakın zaten 2 sokak yukarıda oturuyorlar ailelerimizde tanışıyorlar yani görüşmemizde fazla sıkıntı yaşamıyoruz. Azra var birde ozan kaar yakın olmasa da onu da cok severim bazen 3'lü takiliriz ama genelde ozan ve ben takılıyoruz.18 yaşıma girdiğimde yuzume tokat gibi atılan gerçekle hep ozan yanımdaydı sagolsun.
Bugün 5 temmuz çarşamba günü yaz tatili nedeniyle gec yatıp gec kalkıyoruz:)
Sabahın sekizinde bir mesaj sesiyle uyandım
-uyanmak zorunda kaldım- uykumun cok hafif olmasını lanetlerken telefonumu bulmaya çalışıyordum sehpanin üzerindeymisKardeşTanem kisisinden bir yeni mesajınız var.
KardeşTanem: Yağmur ben çok kotuyum musitsen buluşalım mı ihtiyacım var.
Neler oluyor yahu bu çocuğa 4-5 yıldır arkadaşım -kardeşim- ama ilk defa moralinin bozuk oldugunu belli eden bir atmıştı icine kapaniktir ozan biraz herkesin derdini dinler ama kimseye derdini anlatmazdi. Onun su an yanında olmam gerekiyordu.
Mesaj atmakla uğraşmak yerine aradım.
"Ozan"
"Yağmur""Noldu sana sesin niye böyle??"
"Yağmur telefonda soylenecek birsey degil musaitsen diye mesaj atmıştım ama sorun değil musait değilsen."
Bunlari derken sesi titrek geliyordu ya aglamisti yada aglamak üzereydi."Saçmalama sen böyleyken durur muyum nerdesin konum at hemen " diyip kapattım suratına.
KardesTanem kisisinden konum atıldı.
Hemen oldugu yere gittim ağlıyordu resmen o kadr yıllık arkadaşım hep yüzü gülen insan karşımda ağlıyordu resmen.
Beni görür görmez belime doladi elini. Sarılır sarilmaz hickirdi anlatmasa bile benimde gozlerim dolmustu onu bu halde gorunce. Saçları dağılmış gözleri kıpkırmızı bir haldeydi.
"Ozan kardeşim noldu ağlama sen hic aglamazdin sen ? "
Yüzüne baktım."Çok kötü bisey oldu Yağmur. "
.......
Kısa oldu affedin ama yarın falan yeni bölüm gelecek. Illaki bir başlangıç yapmam gerekiyordu.
Bu kitabı yazmam icin surekli destekleyen, umut veren,sürekli bana inanan o güzel insan zaaaz114bir kullanıcıd
an bahset
Cok cok cok tesekkur ederim iyiki varsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP
Teen Fiction2 aylıkken ailesi tarafından maddi durumlardan dolayı yetimhaneye bırakılan Yağmur bebek. Bir aile tarafindan evlatlık ediniyor ve bir avm de kaybolursa ve gerçek ailesi tarafından bulunursa neler olur. Hep birlikte okuyup göreceğiz. 💜 Arkadaşla...