Seara perfecta

214 6 1
                                    

Cand am auzit am crezut ca lumea se prabuseste. In primul rand Magda va afla ca am mintit-o si asta va dovedi ca inca n-am trecut de despartirea cu ea. Si in al doilea rand..de ce m-a refuzat Mimi? De ce nu m-ar vrea? Ma considera prea urat pentru ea?

-Selly, nu te refuz pentru ca nu mi-ar placea de tine. Esti chiar de treaba..doar ca..eu il plac pe Vlad. Imi pare rau

-Ok, inteleg. Dar..macar poti sa faci sa para ca o despartire? Ca totusi sa creada ca am fost impreuna. Te rog Mimi, stiu ca iti cer mult dar..

-Bine, pot face asta. Dar..

-Mersii, m-ai ajutat foarte mult. Chiar ma faceam de cacat daca nu erai tu.

-Of, cu placere, dar nu mai vreau sa ma bagi niciodata in asa ceva.

-Ok, promit. Mersi again!

Si inainte sa spuna ceva o iau in brate, si-i zic in graba ca trebuie sa plec. Din fericire nu m-a tinut sa ma intrebe de ce ma grabesc. Toate cu Vlad. Nu inteleg frate ce vad toate la el. Poate de la patratele..

Cand ajung la Vlad si Cristi e deja ora 9. Intru in casa si ma duc sa mananc ceva. Mama lor gateste groaznic. Doamne, mai bine imi luam un porumb de pe plaja. Vlad filmeaza un Q&A si Cristi..ei bine nu stiu ce face, sta inchis in camera de cand am venit. Ma duc sa-l salut, dar cand intru in camera il gasesc dezbracat stand in pat.

-Ce faci frate? Mereu stai asa dezbracat in pat?

Chiar nu ma mai deranja sa-l vad dezbracat. Avea chiar un corp frumos, cu niste patratele vizibile. E cel mai atractiv baiat pe care l-am vazut.

-Da, imi e lene sa ma imbrac.

-Nicio problema, poti sa stai asa. Nu ma deranjeaza.

-Vezi ca s-a cam stricat patul nostru etajat, si acum dormim separat. Vlad doarme singur in camera lui si noi doi dormim in patul asta mare de-aici.

M-am excitat atat de tare cand am auzit asta. Cred ca deja devenea vizibila prin pantaloni.

-Ok, ma duc si eu sa ma schimb atunci.

-Bine, te astept.

M-am dus la baie si m-am masturbat. Gandul imi era doar la Cristi. Ma gandeam cum va decurge acea noapte. Poate imi va dezvalui ca e si el gay. Poate vom face sex. Ah, doamne, ma si excita gandul. Dupa ce termin, ma schimb si ma duc in pat cu Cristi. Si el acum se baga in pat.

-Ok, asta e putin cam gay, zic eu in gluma.

-Ce e asa rau in a fi gay? Nu va inteleg oamenilor.

Sansele ca el sa fie gay tocmai au crescut. Ma simt atat de bine!!

-Nu mi se pare rau. Chiar e fain sa fii gay.

-Selly, esti cel mai bun prieten al meu si trebuie sa-ti spun ceva. Vreau sa nu razi, chiar daca e putin cam cringe.

-Ascult.

-Eu..sunt gay. Stiu ca nu e normal si ca e ciudat dar..

-Si eu sunt gay.

-Stai, ce? Nu glumi frate.

-Nu glumesc. Si eu voiam sa-ti spun asta, dar mi-era cam rusine.

-Wow, asta e..super. Ai avut  vreodata un iubit?

-Nu, pana acum. Tu?

-Nici eu..

-Pai, presupun ca..

Nu ma lasa sa termin si ma saruta adanc si dulce.


                                           *             *               *



Ok stiu ca pare ca sunt gay, dar nu, nu sunt. Toata treaba e facuta la caterinca si nu vreau s-o fac sa para o poveste reala. N-am nimic cu niciun personaj de aici. Capitolul urmator il voi posta in cateva zile. Thanks for the support!

Secretul Lui SellyUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum