Chapter 1 - ' Încă în mintea mea '

169 9 0
                                    

Marie P.O.V. 

Aş fi dat orice să-l revăd când voiam să fie prin preajmă , de ce a venit chiar acum când planificam o nuntă și m-a făcut să mă gândesc doar la el , din nou ..

Deși eram cu Justin mă gândeam la Jason și tot ce mi-a spus , nu puteam să mă concentrez deloc la ceea ce îmi spunea Justin , singurul lucru care îl făceam era să zâmbesc și să aprob tot ce spune dând din cap . 

' Mă asculți măcar ? '  m-am uitat brusc la el , nu am înțeles ce a spus eram încă confuză și mă uitam la el așteptând să repete însă nu a facut-o așa că am decis să vorbesc.

' Pardon..? '

' Ce am spus ? ' 

' Scuze..N-am idee .. mă gândeam la altceva..'

' Ceva ce ar trebui să știu ?? ' a ridicat o sprănceană . 

' Nu..Nimic , era doar .. nici nu știu ... ' nu puteam să îi spun că mă gândesc la altcineva  că mă gândesc la Jason , tipul despre care i-am povestit că m-a rănit ..nu vreau să îmi stric viața pentru Jason , care sunt sută la sută sigură că nu s-a maturizat ..

' Mă rog .. Cum spuneam...-' și a început să vorbească din nou în momentul când eu mi-am schimbat iar gândurile la Jason .. Nu știu de ce mă gândesc atat la el , simt fiori , aș vrea să  înțeleg ce a vrut să zică prin tot ce mi-a spus când ne-am revazut .. mi-ar plăcea să petrec puțin timp cu el din nou dar... simt că nu aș face bine ,totul s-ar termina urât , pot recunoaște că în unele momente Jason era diferit de Justin însă , Justin mereu s-a ținut de promisiune.

Deși daca ma gandesc mai bine..la fel a facut și Jason , până când m-a pocnit , să fiu sinceră chiar nu mă interesează dacă era s-au nu sub influența drogurilor , defapt..nici nu am nevoie de cineva care are asemenea obiceiuri să calce pragul vieții mele , nu știu ce a fost în capul meu , probabil am fost prea naivă , adică , trebuia să fiu ,cu siguranță eram.. aveam 16 ani .. încă îmi amintesc orice detaliu , știu că el a fost  prima mea ”noapte” , primul sărut , știu ..sună ciudat să ai primul sărut așa târziu , defapt nu a fost primul sărut, dar a fost primul sărut adevărat .

După ce însfarșit am scăpat de Justin și orice dracu' mi-a povestit el tot timpul ăsta , am plecat în căutarea lui Jason , primul lucru care m-am gândit că ar trebui să fac ar fi să merg la 'Garda Station' să cer informații despre persoanele din oraș .

'Jason McCann? '

'Da..El..  Stă undeva în orașul ăsta nu ? ' 

Polițistul continua să caute prin dosare până când a găsit un nume . ' Uite .. ' mi-a înmânat foaia ' Trece undeva adresa aia și noroc . '

'Mulțumesc mult .. ' am zâmbit în timp ce am trecut adresa lui în telefon , după i-am dat foaia înapoi , mulțumind inca odata și plecând în ”aventură” . 

Jason P.O.V.

Am auzit sunând la ușă pentru prima dată în ultimele două săptămâni , și din păcate nici măcar nu era cine voiam eu să fie .. Oricum nu putea fi ..

Eu nu am terminat facultatea dar am intrat mai repede la ”muncă” pentru că ,trebuie să pun în practică tot ce am învățat până la momentul de față , să fiu sincer uitasem de proiectul care îl aveam de facut cu Lory , și probabil ea a venit la mine ca să lucrăm la el ..

Lory e prietena mea din totdeauna ,să dăm la acceași fcultate a fost doar o coincidență , ea a fost prima fată din viața mea..adică , am avut o relație în afara de cea de prietenie însă când a apărut Marie, ea a ... ”dispărut” ; mereu am crezut că ea o urăște pe Marie , poate chiar o face însă , e ceea ce mă face fericit .. deși..okay, m-a facut fericit .. Oricum ..Marie se căsătorește iar Lory are deja viața ei adică , nu aș mai ieși cu ea niciodată doar pentru că mi-e frică că va apărea Marie în cadru iar Lory.. Lory va fi lăsata în spate ..din nou . 

Because Of You  - Jelena Fan FictionUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum