Kasaba: Gün 1

14 3 0
                                    

Medya Tiffany
Root şehrin ortasındaki koca ekranın önündeki sütuna çıkmış konuşma yapmaya hazırlanıyordu. İşini bitirince şehir sakinlerine döndü"Evet millet savaş başladı. Şimdi hepiniz neden arena değilde ekran çıktı diyorsunuz bunun nedeni Mavi Göz'ün bir de zeka savaşı yapması. Bu yüzden bir labirent yaptı ve ona da bazı tuzaklar bulmacalar ekledi. Orayı çözen ilk kişiye bir hediye verecek ve bu savaşda işlerine yarayacak" derin bir nefes daha aldı  ve hala şehrin tepesinde bulunan Göz'e baktı. Sonra halka döndü. "Yarışmacıların renklerini açıklıyorum Tiffany Mor, Landro Siyah, Tundra Mavi, Elise Kırmızı,Leonardo Turuncu ve Eolian Beyaz Lütfen tarafınızı belli etmek için tuttuğunuz kişinin renklerini giyinip bulunan grup yerine geçin"dedi

Bir süre sonra herkes tarafını belli etmişti. En çok yığılma Tundra'ya ve Leonardoya olmuştu. Ama ilginç olan onlardan sonra Elise'in gelmesiydi. Normalde en az o olurdu. Elise'in ardından Eolian ve ondan sonra Lorde ve Tiffany vardı.

Mavi göz bir ışık ile ekranı çalıştırdı. Bütün savaşçılar kendi renkleri içindeki bir mekanda alıştırma yapıyordu. Root Mavi Göz'e döndü ve "Hey kuleye gelmek ister misin"dedi. Mavi Göz kulenin tepesindeki yerine geçti.

Root'da yanına geldiğinde tek gözlü bir insan bedenine dönüşen Mavi Göz ekrana odaklıydı. Root ayağa kalktı ve Mavi Göz'e ismini sordu"Bana Mavi demen yeterli"dediğinde özel çayından koydu ve yanına oturdu. Mavi çayı içerken dikkatle ekrana bakmaya devam etti.

Tiffany gözlerini Mor bir kulübede açtı kendine gelip dışarı çıktığında etrafın mor çiçek ve mor renkle dolu bir sürü şey içinde buldu. Karşısında bir insan deneme tahtası olduğunu gördüğünde savaşı hatırladı. Tekrar kulübeye girdi. Uyandığı yatakta bir kitap gördü. Kitabı eline aldı kapağında' Elf Büyüsü Öğrenme Kitabı''Yazıyordu. Tiffany biraz düşündükten sonra önünde duran gözcüye baktı. Yatağa oturup kitabı okumaya başladı. Bazen dışarıdaki deneme tahtasında büyüleri deniyordu.

Hava kararıncaya kadar kitabı bitirdi. Her şeyi öğrenmiş ama yorulmuştu. Bu yüzden uyumaya karar verdi. Yatağa yattığında gözcü kapanmıştı.
Lorde alıştığı siyah kulübeden çıktı. Hemen kartlarını buldu ve deneme tahtasında çalışmaya başladı. Bütün gün yerine biraz çalışıp dinlenmeyi tercih etmişti. Bunu gören gözcüden sonra ekranı kapandı. Lorde kitaba bakmaya tenezzül bile etmedi.

Tundra uyandığında hemen kitabı aldı ve yeni bir şey var mı diye kontrol etti. Yeni bir şey olmadığını görünce çalışmaya başladı. Bütün büyülerini bilgilerini tazeledikten sonra uyudu. O uyuyunca gözcü de kapandı.

Elise uyandığı an dışarı çıktı ve Baykuşu çağırdı. Her seferinde yenilmiş olabilirdi ama bu sefer yeneceğini biliyordu. Baykuş geldiğinde içeri girdi. Kitabı ezberleyeli çok olmuştu ama yinede çantasına koydu. Baykuşa dönüp etrafı izlemesini söyledi. Baykuş giderken çantasını hazırlamıştı. Evine önceden depoladığı şeyleri de koymuştu. Biraz çalıştıktan sonra baykuş geldi. Gördüklerini zihin aktarımı sayesinde öğrenen Elise gülümsedi ve uyumaya gitti. O uyuduğunda baykuşta evin çatısındaki yuvasına gidip uyudu. Gözcü kapandı.

Leonardo da uyandığında dışarı çıktı ateş bıçaklarını çıkarttı ve çalışmaya başladı. Başka hiç bir şey yapmadan çalıştı. En sonunda yorgun düşüp yere yığıldı ve öyle uyuya kaldı. Gözcü kapandı.

Eolian kitaptaki sadece temel şeylere baktı ve onlara çalıştı onları tamamen yaptığında uyumaya gitti. Gözcü kapandı.

Birinci gün bitmişti. Mavi Root'a dönüp "İzleyicilerle en çok puan alanı söyle" dedi. Root aşağı inip izleyicilere döndü.
"Evet millet bugün ki puan listemiz şöyle Tiffany kitaptaki bütün bilgileri öğrendiği için 9 puan aldı çünkü çantasını hazırlamadı.

Lorde'nin kitabında yeni bir bilgi vardı ama bakmadı ayrıca çok az çalıştı bu yüzden puanı 5.

Tundra bilgiliydi ilk önce kitabı kontrol etti ve bilgilerini tazeledikten sonra güç toplamak İçin uyudu ama o da çantasını hazırlamadı tecrübeli olup hazırlamaması daha çok puan götürdü puanı 7. 

Elise en tecrübeli olanlarıydı kitabı kontrol etmek aklına gelmedi ama çantasına koydu bu yüzden bu puanını etkilemedi Baykuşu ile etrafı taradı ve yakındaki marketi gördü. Evine aldığı eşyaları da kullanışlı eşyalardı puanı 10 yani tam puan aldı bu yüzden Elise labirentte birisini etkisiz hale getirebilecek. 

Leonardo da kitaba bakmadı ve çantasını hazırlamadı sadece çalıştı ama çok yorgun düştü ve Ateş bıçakları açık uyudu bu yüzden güç toplayamayacak puanı 3.

Eolian kitaptaki temel şeylere baktı ve onları öğrendi çantasını hazırlamadı. Puanı 6.

Günün en başarılı savaşçısı Elise en başarısız ise Leonardo." dedi. Kuleye çıktı ve yerine geçti. Herkes uyumaya gitti.

Göz Kılıç SavaşlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin