Tanıtım

199 9 14
                                    

İstanbulun sosyete hayatına alışkın olan geveze bir kızın karşısına Azerbaycanlı Kaba, Kendini beğenmiş ve Ağır Abi bir tip çıkarsa nemi olur?

Tuba çok zengin, kültürlü bir ailenin tek çocuğudur, aslen İzmrili olan Babası Erdem Koçyiğit ünlü bir iş adamı ve Koçyiğit Holdingin sahibidir. Erdem Bey Karısı Zeynep hanıma kendi asistanıyken aşık olmuşdur ve Zeynep hanımda İlk gördüğün andan kocasına aşık olsada inamsızlığı yüzünden uzun süründürmece sonunda Erdem beyin aşkına inanmışdır. Sonrada tüm problemleri aşarak evlenmişlerdir. Ancak Zeynep hanım sonradan yaranan kadınsal problemleri yüzünden Tubaya hamileliğinde çok sorun yaşamış ve eşi Erdem bey aşık olduğu karısını bir daha riske atmamak için Tubaya Kardeş istememişdir. Bu yüzden Tuba tek çocuk olarak el bebek gül bebek büyütülmüştür. 23 yaşında ve biraz şımarık olsada Tuba her zaman oturmasını. kalkmasını, nerde ne yaptığını, ne konuştuğunu ve ne konuşacağını bilen bir kız olmuştur.

Kemalde en az Tuba kadar zengin ve kültürlü bir ailenin çocuğudur. Babası Çingiz Zaman Zaman Oğulları Holdingin Sahibi Kemalde bu Servetin tek Veliahtıdır. Bir tek kardeşi Naza karşı yumuşak Başka herkese katı ve sert olan Kemal için ailesi kadar önemli hiçbirşey yoktur hayatda. Ha birde işi. Aşık olmayacağına inanan ama anne ve babasının aşkına bildirmesede imrenen biridir Kemal. 29 yaşına gelmesine rağmen hiç bir zaman aşık olmayan gönül işlerine kafa yormayan Kemali bu aralar annesi Hicran hanım baya sıkıştırıyor evlenmesi için baskı yapıyordur. Kemalse evlilik muhabbetinden bunalır ve Babasının Koçyiğit Holdingle planladığı ortaklık için Türkiyeye gider. Kemal için hayat iş ve ailesinden ibaretken Tuba onun hayatını nasıl değiştirecekdir?

Aslen İzmirli ama İstanbulun Sosyetik hayatına alışmış şımarık kız Tubayla, Azerbaycanlı ağır abi, kaba ve aşka inanmayan iş adamı Kemalin aşkını okumaya varmısınız?

"İzmirli" güzelin "Azeri" Sevdası!Where stories live. Discover now