- Elfman'dan -
Yine futbol sahasının kenarında durmuş Lucy ve lisanna'nın kavgasını izliyorduk Lisanna Lucy'e "hayvanat bahçesine gitmelisin Lucy! Yerin orası!" dediğinde lucy'e gülerek "Jubi hiç uçak biletimiz varmı?" dedi juvia "neresi için?" dediğinde Lucy "kuzey kutbuna tek gidiş, çünkü karşımda bir kurup ayısı görüyorum! Ve doğal ortamına dönmesi gerekiyor!" dediğinde bütün okul ooo'lamaya başlamıştı Lisanna tam birşey diyecekken müdür yardımcısı geldi ve "bayanlar bu kadar yeter ve erkek Strauss buraya gel!" dediğinde onun yanına gittim bana "bugün okula yeni öğrenciler gelecek, hemde birazdan onları karşılamanı istiyorum, okul kurallarından falan bahset tamam mı? Hadi görüşürüz!" Dedi ve o ben daha birşey diyemeden gitti, bende okul kapısının oraya.
Okul kapısı açıldığında kafamı oraya çevirdim, 5 erkek bu tarafa doğru geliyordu önlerine geçip"transfer öğrenciler siz misiniz?" dediğimde siyah saçlı "evet" dedi bende "selam beyler! Ben Elfman müdür yardımcısı sağolsun size birkaç şey açıklayacağım, ve bunu yürürken yapmak istiyorum o halde hadi" dedim ve yürümeye başladık sakura saçlıya dönüp "isimleriniz ne?" dediğimde "ben natsu, bu gray, o gerard, şu Gajeel, ve sarışın olan da laxus" dedi kafamı salladım ve "şimdi genel kurallar, okula serbest gelebilirsiniz, araba, motor, kaykay vb. Şeyler için park alanı var, vesaire vesaire, bla bla bla, ders 40, teneffüs 15 dakika, bla bla bla, kalanlar genel kurallar ve şimdi benim en sevdiğim kısıma geçiyoruz öğrenci tanıtımına," ben bunları derken futbol sahasına gelmiştik iki grup da oradaydı natsu'lara dönüp "şu sarı saçlı olan Jenny, yanındaki mor saçlı ise Laki, ama Laki'den uzak durun psikopattır kendisi, yanındaki sarışınsa benim sevgilim evergreen, önündeki beyaz saçlı ise Lisanna, Lisanna okulun gözdelerinden biri, ayrıca benim küçük istemediğim kız kardeşim diğer tarafta ise şurada gördüğünüz kısa boylu, mavi saçlı, bandanalı kız- "derken Gajeel'in "hani? nerde? Ben göremiyorum" demesiyle ona döndüm ve "eğer aklın varsa onun yanında boyuyla dalga geçmezsin tabi 3 ay hastanede kalmak istemiyorsan neyse işte o Levy. Kısa boyuna aldanmayın hepimizi dövebilecek güçte biridir ve okul birincisidir, yanındaki kızılsa Erza, Erza Scarlet, okulun en güçlü kızlarından ilk üçüne giren kızlardan biri ona bulaşmamaya özen gösterin, onun önündeki maviş ise Juvia , ya da 'Mizuonna' yani su kadın eğer ki rezil olmak ya da ezilmek istemiyorsanız o kıza yüzmede meydan okumazsınız, sizden 5 dakika önce sudan çıkar! Neyse onun da yanındaki benim ablam Strauss'ların en büyüğü, Jenny'nin en büyük düşmanı Mirajane Ya da dişi şeytan, onu daha önce birçok dergide görmüşsünüzdür, size şunu söylemeliyim, o gruptaki hiçbir kızı sinirlendirmeyin! Ve son olarak okulun en gözdesi, en popüler kızı, erkeklerin sarışın rüyası Lucy! Lucy Heartfilia, alçak gönüllü, atletik, güzel ve Lisanna'nın en büyük düşmanı ayrıca okul başkanı ve en güçlü kızlarda üçüncü sıradaki kız " dediğimde Natsu "aslında ikinci grubu biraz boşuna anlattın" dedi, gerard "sıralamada bir ve iki kim? " dediğinde "üçüncü Lucy, ikinci Erza, ve birincisi ise Mira" dediğimde Laxus gülerek "bu mu yani okulun en güçlüsü?! Hahahaha! Bu karıncayı bile incitemez!" dediğinde gülerek "o kıza meydan okuma hatta birazdan beden dersi var görürsünüz orda" dedim.
beden dersi başlamıştı, beden hocaları çoktan malzemeleri yerleştirmişti bugün Lucy ve Lisanna arasında jimnastik yarışması olacaktı, jüriler ise beden öğretmenleriydi, Lisanna her zamanki gibi (olmadığı halde) süper star gibi yürüyerek alana geldi, okulun bir kısmı sebebini anlamadığımız bir şekilde Lisanna'yı seviyordu alana geldiğinde Lucy normal bir şekilde alana geldi el salladı, ben ise yeni gelenlerin yanındaydım, bunlar okula gelir gelmez kızların gözdeleri olmuştu, beden hocamız "Lisanna'nın isteği üzerine bir jimnastik yarışması olacak! ilk yarışma parande, şimdi ilk yarışmacı Lisanna başlayabilir" dedi ve geri çekildi lisanna ellerini ne olduğunu bilmediğim beyaz bir toza sürdü ve silkeledi önünde bir parende direği vardı. Ona doğru koştu ,ve bir takla atarak parande attı gayet güzelde gidiyordu taa ki parandeden sonra ayakta duramayana dek. O düştüğünde Lucy yanına gitti ve elini uzattı o yardım etmek istesede elini ittirdi ve ayağa kalkıp "senin yardımına ihtiyacım yok!" Dediğinde lucy'e "peki! Teklif var ısrar yok! Ama cidden bazı şeyleri unutuyorsun!" Dedi lisanna "neyi unutmuşum?!" dediğinde lucy'e gülerek "parandeden sonra ayakta kalmayı!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail - Highschool (Mini Kitap) [TAMAMLANDI]
Fanfiction3, duyuru ile 4 bölümdür! Fairy tail lisesinin İki gözdesi Lucy Heartfilia Ve Lisanna Strauss Arasında geçen rekabet yetmezmiş gibi başka bir liseden gelen erkeklerle işler iyice karışır... KİTABIN KOPYALANMASI DURUMUNDA; İLK OLARAK KİBAR BİR ŞE...