Not: o kadar da uzun bir bölüm olmayabilir, bölüm adını zombie apocalypse'i okuyanlar anladı bence, ve
Sorularım var!
Bu hikaye devam etsin mi?!
A-) Evet
B-) Hayır
Favori karakteriniz kim?!
Şimdilik bu kadar
Lakin bu bölümde lisannanın neden kardeşleri tarafından sevilmediğini anlayacaksınız
Ve lisannayı affedeceksiniz...Bilgi : kitabı ilk yazdığımda lisannayı o kadar da sevmiyordum, ama şimdi Liss konusundaki fikrim değişti...
Ve direk konuya dalıyoruz!
- Lisanna'dan -
Yaptığım plan kesinlikle mükemmeldi böylece ben natsu'ma dan malı ise Aptal lucy'sine kavuşacaktıYanımda gelen Marco'ya elimdeki fotoğraf makinesini verdim, tanıdığım en iyi fotoğrafçıydı o, bu işi başarabileceğini biliyordum.
Natsu'ya gizli numaradan 'mesaj olarak atılan yere gelmezse sevgilisinin öldürüleceğimi ve eğer onu kontrole giderse ölümünün daha yavaş ve acı vereceğini garantileyeceğim' ile ilgili tehdit mesajı atmıştım. Sonra da Marco'nun hazırladığı photoshop'u ona atmıştık.
Buluşma saati geldiğinde natsu buluşma yerine gelmişti natsu'nun karşısına geçtiğimde gözleri şaşkınlıkla açıldı "sen!" dediğinde güldüm ve "evet ben!" dedim gözlerinde ki şaşkınlık yerini öfke ve sinire bırakmıştı ve o haliyle oldukça korkunç gözüküyordu, ürkütücü bir sakinlikle "Lucy nerede?!" dediğinde güldüm ve "söylemeli miyim?!" dedim sinirle "söyle! Hemen!" dediğinde ona yaklaştım "büyük ihtimalle şu an evinde televizyon izliyordur! Kandırıldın ve benim sevgilim olacaksın dragneel" dedim ve onu öpmek için hamle yaptım.
Gelen deklanşör sesiyle Marco'nun fotoğrafı çektiğini anladım ben tam onu öpeceksin geri çekildi ve
Bana.
Tokat.
Attı.
Ben şaşkınlıkla kalırken, şoktan kurtuldum ve "istediğin zaman sevgilin olurum!" dedim ve Marco ile oradan koşarak uzaklaştık. Böylece o artık benim sevgilim olacaktı...
Akşam Marco'nun bana attığı fotoğrafı bende lucy'ye attım ve altına da 'sevgilin seni aldatıyor!' yazıp ona gönderdim, artık natsu benim sevgilim olacaktı! Ama bunda Marco'nun da payı çok büyüktü bana bu planı o söylemişti bende geliştirmiştim. Bekle beni natsu!
Bir gün sonra
Sabah kalktığımda çok daha heyecanlıydım! Direk üzerimi giydim ve okula içim hazırlandım, dan ile çoktan konuşmuştuk.
Okulun kapısından girdim ve bahçeye yöneldim, işte sarışın oradaydı ve bana bakıyordu, ben ona gülerken bana gülümsedi ve kalktı, hemen hemen bütün okul bizi izliyordu yanıma gelince "dün bana attığın fotoğraf da nesiydi lis?" dediğinde güldüm ve "çok açıktı bence, sevgilin seni benimle aldattı!" dedim yüzündeki korku dolu ifade beni çok eğlendirmişti! Elleriyle yüzünü kapadı ve başını eğdi, omuzları hareket etmeye başladı, ağlıyordu. O sırada planladığımız gibi dan geldi o Lucy'yi teselli edecekti dan Lucy'ye birşey demeden Lucy'nin sesi duyuldu, sesi ağlamadan gülmeye dönüştü ellerini çektikten sonra gerçekten güldüğünü gördüm, neden gülüyordu bu?! Bana "iyi plan lis ama beni kandıramazsın!" dediğinde "neyden bahsediyorsun sen?!" dedim Lucy güldü ve "dün natsu gelip bana senin ona attığın tehdit mesajını da gösterip herşeyi anlattı" dediğinde kurtulmak amacıyla "nereden biliyorsun?! Belki başka birine attırdı?!" dediğimde yeniden güldü ve o sırada natsu'nun sesi geldi" ses kaydım var! " dediğinde bu faka bastığımın kanıtıydı Lucy "ayrıca liss, sevgilime senden daha çok güveniyorum! " Dedi ben ise şok olmuş bir şekilde duruyordum birden ablamın sesiyle kendime geldim "işte bu kadar düştün lisanna, birbirini seven insanları ayıracak kadar düştün! Biliyor musun?! Bazen Strauss soyadını hak etmediğini düşünüyorum! " dediğinde bir daha şok oldum ve bir anda geçmişim gözümün önüne geldi...
Ve bir çoğunuzun beklediği Flashback...
Lisanna arkadaşından aldığı içeceği yudumladı içinde ne olduğunu bilmiyordu ama onu çok mutlu ediyordu sebebini bilmediği bir şekilde mutlu oluyordu. bunu ona en yakın arkadaşı Marco veriyordu o da abisinden aldığını söylüyordu.
O gün lisanna Marco'dan içeceğini aldı Marco lisannaya "hey lisa eğlenceli birşey yapmak ister misin?!" dediğinde lisanna kabul etti Marco ona sürekli 'lisa' derdi.
Lisanna'nın içi pek te rahat değildi ama içeceği onun bu rahatsızlığını bastırıyordu, mutfağa gitti ve pencereleri kilitledi mutfak kapısının anahtarı ise elindeydi, ocağı yakmadan açık bıraktı, sonunda ne olacağını bilmiyordu ama şimdiden çok eğlenmişti!
Anne ve babasını mutfağa çağırdı onlar girerken o onları izliyordu ikiside mutfağa girdi ve lisanna arkalarından kapıyı kilitledi, ne olacağını çok merak ediyordu, bir anda annesinin çığlığını duydu, babası ona kapıyı açmasını söylüyordu, lisanna keyifle içeceğinden küçük bir yudum aldı her yudumda beyni yenileniyor gibiydi, iyi ki Marco ile tanışmıştı, en sonunda sesler kesildiğinde biraz daha bekledi.
Sonra elindeki anahtarla kapıyı açtı gelen yoğun gaz kokusuyla ne yaptığını anladı. Yerde yatan anne ve babasını görünce mavi gözleri dehşet ile açıldı, ne yapmıştı o?! Bu sefer içeceğinden büyük bir yudum aldı, beyni yine yenilendi, ailesini görünce kahkahalarla gülmeye başladı!
Dışarda oldukları için evde olmayan mirajane ve efman eve girdiklerinde yoğun gaz kokusunu aldılar ve mutfağa koştular, mira yerde hareketsiz yatan anne ve babasını görünce çığlık attı ve kahkaha atan lisanna'yu görünce onu iterek kendine çevirdi ve "Lisanna ne yaptın sen?!" Dedi lisanna hala gülerken "biraz eğlendim o kadar hatta bak annem ve babam ne kadar da güzel rol yapıyor!" dediğinde mira kardeşinin iyi durumda olmadığını anladı, ilk başta "Liss onlar rol yapmıyor! Sen onları öldürdün!" Dedi ve kapalı olan ocağa baktı ve yeniden lisanna ya döndü "neden yaptın?!" diye bağırdı lisanna güldü ve "eğlenmek için" dedi, mirajane lisanna'ya sert bir tokat attı, sonrasında ise bir yumruk, ardından gelen tekme ile lisanna yere düştü, ve lisanna abisine umutla baktığında elfman ona ifadesizce baktı, lisanna hala mantık dışı kahkaha atıyordu onun kahkalarıyla daha sinirlenen mira ona daha da sert vuruyordu.
Lisanna hala içinde ne olduğunu bilmediği içeceği içiyordu artık cidden merak ediyordu, telefonundan Marco'yu aradı ve ona buluşmaları gerektiğini söyledi.
Marco geldiğinde lisanna hiç beklemeden konuya daldı "Marco. O içeceğin içinde ne var?!" dediğinde Marco "lisa sen iyi misin normalde sormazdın?!" Dedi lisanna "iyiyim, ve Tekrar soruyorum, içeceğin içinde ne var?!" dediğinde Marco psikopatca güldü ve "madem ki böyle merak ediyorsun söyliyeyim" dedi ve devam etti "eroin, kokain, uyuşturucu hangisini istersen onu kullan" dediğinde kan lisanna'nın beynine sıçradı bunca yıldır ona uyuşturucu mu veriyordu?!
Lisanna Marco ya sert bir yumruk attı Marco yere düşmüştü herkes onlara bakıyordu ama lisanna'nın umrumda değildi Marco ya bağırarak "sen nasıl bana uyuşturucu verirsin?! Ben bilmeden beni bağımlı mı yaptın?! Seni lanet olasıca köpek! İnanamıyorum! Ben senin yüzünden ailemi öldürdüm!" lisanna Marco ya saldırmaya çalışıyordu ama insanlar onu tutuyordu Lisanna birden yere çöküp ağlamaya başladı, etraftan gelen siren sesleri polisleri işaret ediyordu Marco bir küfür savurdu ve kaçmaya çalıştı, ama etraftaki insanlar buna izin vermedi...
Evet artık lisanna nın da hikayesini biliyorsunuz. Şahsen ben lisannayı affettim, sizde effedin bence.
Her neyse iyi geceler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fairy Tail - Highschool (Mini Kitap) [TAMAMLANDI]
Fanfiction3, duyuru ile 4 bölümdür! Fairy tail lisesinin İki gözdesi Lucy Heartfilia Ve Lisanna Strauss Arasında geçen rekabet yetmezmiş gibi başka bir liseden gelen erkeklerle işler iyice karışır... KİTABIN KOPYALANMASI DURUMUNDA; İLK OLARAK KİBAR BİR ŞE...