Arama

108 5 2
                                    

Umut gözümün önünde kaçırılmıştı ve ben nerede olduğunubilmiyorum. Ama bildiğim bir şey var sa o da pes etmeyceğim.Ve birden aklıma bir fikir geldi! Köpekler tasmalarından iplerini çıkarmıştı. Yani ben de tasmaları koklayarak onları ve Umut'u bulabilirdim! İşte bu! Hemen tasmayı kokladım ve oldukça güzel bir kokusu vardı. Ama benim söylenecek vaktim olmadığı için hemen sokağa fırladım.
Boncuk: Bekle Umut ben geliyorum!!!

______________________________

Aradan 15 dk geçmişti ve ben hala köpekleri bulmaya çalışıyordum. Ama hiçbir sonuca varamamıştım. İlerideki köpeklere sormaya karar verdim.
Boncuk: Böldüğüm için üzgünüm ama buralarda iki tane delice koşan köpek gören varmı? Birinin ağzında arkadaşım var .
Sonra onlara tasmayı gönderdim.
Bir köpek: Evet sağ tarafa gittiler ama neden bu kadar endişelisin?
Boncuk: O köpek benim arkadaşımı kaçırdı!
Aslında orada durmak istemiyordum ama çekip gidersem ayıp olacağını biliyordum.
Diğer köpekler: Biz sana yardım ederiz.
Aslında itiraf etmem gerekirse bu sözlerine şaşırmıştım ve çok mutlu olmuştum.
Boncuk: Çok ama çok teşekkür ederim!
Bir köpek: Ee ne duruyoruz o zaman? Hadi işe koyulalım!
Buradan o köpeklere sesleniyorum sizi bulunca MAHVEDİCEM!!!

Sokak KöpekleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin