En sonunda bunuda yapmıştım beni hiç tanımayan benim tanımadığım birine aşık olmuştum. İnsan bu yaşta ne yapacağını şaşırıyor. Belki de aşık olmamıştım sadece filmlerden gördüğüm saçma sapan şeyleri hayatımda uyguluyordum.
Onu görmek istiyordum her teneffüste direk bahçeye koşar ve onun futbol oynayışını izlerdim. Onu sevmek onu görmek ona sahip olmak isteği bende aşırı derecede mutluluk hormonu salgılatıyordu.
Sınıftakiler her zaman ki gibi itici ve soğuk. Bu okul benim 2. ilkokulumdu.Babamın mesleği bütün aileyi şehirden şehire götürmeye yetiyordu. Bir tane de abim var pek konuşmayız daha doğrusu bana ihtiyacı olduğu zamanlar benimle konuşur. Bu duruma alışmıştım.Ama yinede ara sıra bana kötü davranması beni ağlatacak dereceye kadar geliyordu. Ne kadar da alıştım desemde alışamamıştım.4. sınıfa giderken çalışkan biri değildim ve bu durumdan babam oldukça rahatsızdı.
Nedense babam benim ve abimin çok çalışkan olmasını notlarının yüksek olmasını istiyordu.
Peki ben ne kadar iyiydim...
Ortak sınavlarda okulun sıralamasında en son sıralardaydım ve her sınavdan sonra ağlarım. İstemsiz bir şekilde gözlerimden damlalar yavaş yavaş süzülmeye başlar ve bir anda hızlanır hep böyledir benim ağlamalarım. Bizim okulda her yıl yetenek yarışmaları olur.Öyle büyük çaplı yarışmalar değil bunlar, her öğrenci belli dallarda yeteneğini sergiler ve okul hocalarından oluşturulan jüride yetenek seçer.
Ben Elif ve Yasemin birlikte bir dans grubu olup yarışmaya katılalım dedik. Ve dans çalışmalarına başladık.Ben takla atamadığım için Elif ile Yasemin arkamdan takla atarak yanıma geliyorlar ve dans başlıyor. Selen Berat ve Nerminnur onlarda bir dans grubu oluşturdular. Gel zaman git zaman Berat ve Selen tango yapmaya karar verdiler ve Nerminnur'u gruptan attılar. Bizde iyilik olsun diye Nerminnur'u gruba aldık.En fazla bir kere Nermin ile prova yapmışızdır. Ama ne hikmetse yarışmayı bizim gruptan sadece Nerminnur kazandı. Böyle haksızlıklarla dolu bir dönem yaşadım.Peki Murat ona sahip olmuşmuydum yoksa ona sahip mi bulmuştum ? Sayemde Yasemin ve Murat çıkmaya başladılar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sahipsiz
Short StoryAzra, hayaller kuran aşık olan ama hiçbir zaman sahip olamayan bir kadın.