BAB 2 💑

198 4 0
                                    

Dua minggu kemudian...

Kisah Busyra:

Aku melihat Instagram tiba-tiba aku terlihat gambar Faiz bersama perempuan lain sedang bermesraan lalu aku menghantar mesej kepada Faiz.

Busyra: awak sampai hati awak buat saye macam ni dekat saye awak ingat saye ni ape mainan?

Abg Faiz: awak tu cume mainan cinte saye je awak boleh lah suruh mane-mane kawan-kawan awak perhatikan saye, saye tak kisah tapi saye tak rugi awak yang rugi 😈

Kisah Rafiqi:

Sudah dua minggu aku bercinta dengan Wani. Tiba-tiba.... "kau Rafiqi kan?". Tanya seorang perempuan. "Ye saye kenape?" "Ouh! Kau lah yang bercinte dengan adik aku". Jadi inilah kakak Wani. "Ye kenape?" "Kau tau tak keputusan perikse die teruk lepastu kene pukul dengan mak n ayah aku kakak mane yang tak kesian dekat adik die". Nampaknya air matanya mengalir. "OK lah aq akan putuskan hubungan ni sekarang"

Sebulan...

Sudah sebulan, aku berjumpa dengan pelbagai perempuan pujaan hatiku iaitu Raja, Fatin,Farhana,Intan,Aisyah tapi satu pun tak boleh ganti tempat Farhana. 'Oh! Farhana aku rindu kau lah macam mane aku nak tafsirkan perasaanku.

Kisah Busyra:

Sebulan.....

Aku berjalan sambil membelek telefonku. Tiba² "Hoi! Tak nampak ke?" "kau yang nampak marah aku pulak". 'Oh handsomenye mamat yang aku langgar ni harap² die single lah'. "Hoi! Kau berangan ke?" "Eh! Mane ade lah".



Kawan - Kahwin ?Where stories live. Discover now