BAB 5💑

131 4 0
                                    

Aku menulis puisi cinta untuk Busyra aku harap dia dia akan faham apa maksudku disebalik puisi ini:

Kedapa:Busyra 💖
Daripada:Rafiqi💗

Sukar untuk melupakan dirimu dan sukar juga untuk membenci dirimu walau bagaimana sekali pun yang terjadi pada dirimu. Tetapi mudah saja aku menyangi dirimu dan mudah untuk merindui dirimu. Busyra Aiza Alia aku kirimkan gelang percintaan ini bersama puisi cinta untuk membuka hatimu untuk menerima diriku seadanya. Jika kau terima diriku pakailah gelang itu sebagai tanda kau menerimaku.

Aku harap dia terima lamaran percintaanku ini. 'sudah lama aku mencari cinta sejati tetapi sekarang baru aku dapat rasakan Busyra adalah kekasih awal dan akhir aku harap kita KAWAN ~ KAHWIN I LOVE YOU BUSYRA'.

Kisah Busyra:

Aku berada di luar rumah tiba² seorang budak lelaki kecil dan comel datang kepada ku dan memberi sepucuk surat. Surat itu kepada aku dan daripada Afiq. Aku membaca bait² ayat yang ditulis oleh Afiq dan berserta gelang yang diberinya. Aku sungguh  terharu dengan puisinya dan kata manisnya. Tanpa berfikir panjang aku memakai gelang yang diberi oleh Afiq. Secara tidak langsung air mata mengalir di pipi aku masuk ke dalam bilik dan aku gembira kerana sudah lama aku mencari cinta sejati tetapi sekarang aku dapat rasakan Afiq adalah kekasih awal dan akhirku aku harap kita KAWAN ~ KAHWIN I LOVE YOU AFIQ'.

Kawan - Kahwin ?Where stories live. Discover now