Dupa ce Adrian aduse berea si ceva paine cu un pate Bucegi , am baut si am luat-o la drum pe unde am venit , spre sosea .
Dupa ce ajunsesem la sosea , am pornit sirena pentru a merge mai rapid , dar in drum, Adrian vazuse un semn si mi-a spus :
-Domnule...! Vezi ... ca peste 20 km tot innainte , o luam in Bucuresti? Vrei pistolu tu?
-Mai ai pistolu?
-Da ..
-Da-l incoace fa ! Mai are gloante ?
-Da , incarcator plin ..... Nu ... trebuia sa beau .... bagami-as pula !
-Da, da. Nu-mi pasa. Stii ca imi trebuie pistolu sa ne razbunam . Pe vita aia incaltata de solmandoaca ...
-Da , da ,da ........
Dupa cam 12 minute de mers , ajunsem , in Bucuresti , unde oprisem girofarurile pentru a nu atrage atentia . Dar , daca ne observa garda cred , ca ne opreau pentru ca eram la costum si oricum , eram cautati de garda .
Notita : (Daniela Solmandoc a fost trimisa de mafia basescu la furat . plm :/ )
DUPA 5 minute .....
Eu si Adrian ajunsem in fata PRM-ului si acolo , parcasem loganu . Dupa ce ne dadusem jos , intrasem pe usa . Acolo erau 2 oameni imbracati in negru cu o sigla de SRI in piept .
Noi ne decisem sa ii impuscam . Adrian trebuia sa dea semnul pentru momentul potrivit , pentru ai impusca pe amandoi.
La cateva secunde , Adrian strigaase:
-Muie!
Imediat dupa ce am auzit acest semn , i-am impuscat .
Acestia avea 2 pistoale M9 cu amortizor pe care eu si Adrian le-am luat .
VA URMA >.....<
Multumiri:
ziarul Tricolorul
Adrian Popescu
PRM