"Pitica Dracu" /Capitolul III

104 3 0
                                    

Mentionare : ADRIAN E O MUIE

    Dupa ce eu intelegeam ca nu e un cadou , nu mai spusesem  nimic , si in cele din urma desfac cutia. Eu vazusem un pistol de tip M9 , si 3 incarcatoare si spusesem :

    -In mortii mati Adriane . E a tau ba muie?

    -Da , domnule Vadim !

    -Atunci voi trece la treaba .

    Furios, incep sa fixez tinta catre primul logan de politie si apasand pe tragaci , nimeresc soferul , care murise ,si asa masina o ia intr-o alimentara .

    Dar problema era ca gorilele au vazut ce am facut si asa , au inceput sa traga , spre parbriz.Acestia incercau sa ma nimereasca pe mine si pe Adrian , si asa ca amandoi am pus capurile jos , si gloantele ne nimereau doar scaunele.

    Ei au tras atata gloante in scaun incat George si Alexandru au murit . Pierdusem 2 oameni , si ma infuriam tot mai mult pe ficare secunda care trecea , si asa am inceput sa trag in rotile lor , iar in cele din urma le sparsesem una dintre roti , iar asa puteam spune ca eram tot mai aproape de pitica .

    Noi ieseam din oras , pe un pod , gloantele inca zburand spre noi , dar deodata o duba se izbeste in mertan si eu si Adrian cazuseram in apa cu tot cu masina .

   Eu fiind in apa , sparsesem geamul si , cum Adrian lesinase , cu nasul spart , L-am adus la suprafata iar apoi la mal .

Cand Adrian se trezise spusese :

   -Domnule Vadim? Unde suntem?

   -Ba muio ! Vezi ca ne-au impins aia in apa .Daca nu stii sa conduci in mortii matii ! Eu te-am salvat ! Vezi ca am luat si pistolul cu mine , numai ca nu stiu unde suntem , dar in Bucuresti nu suntem .

   -Atunci ce vom face?

    -Vom face rost de o masina . Iar daca pitica aia ramane nepedepsita , nu voi mai fi eu Vadim .Ai inteles?

    -Da , domule Vadim!

    -Bine faci . Avem noroc ca in scurt timp va veni politia . Cand se vor da jos vom lua o masina si vom fugi . Mai ai bani la tine , Adriane?

    -Da , domnule . Am portofelul plin.

    - Ne va trebui mai tarziu , iti raman dator cu banii aia de doua ori .

                                        VA URMA >.................<

Pitica DracuWhere stories live. Discover now