Luku 2

512 28 2
                                    

Tuijotan lattialla makaavaa miestä.

"Mitä ihmettä täällä tapahtuu" isäni kysyy, yllättäen selkäni takaa. Vilkaisen isääni ja kohotan kulmiani.

 "Oletko tosissasi?" kysyn ja katson taas vierasta miestä.

"tiedätkö sinä kuka hän on?" osoitan tummiin pukeutunutta miestä hämmentyneenä.

Isäni hiljaisuus hämmensi minut, joten käännyin katsomaan mitä hän tekee. kääntyessäni huomisin isäni tarkkailevan minua huolestunut ilme kasvoillaan.

"Mark, onko kaikki hyvin?" Isä kysyy.

" Tietysti.  Eikö sinun pitäisi olla kuitenkin huolestuneempi lattialla istuvasta miehestä?" Ihmettelen ääneen. Tämän sanottuani isän ilme muuttuu entistä huolestuneemmaksi.

"Mistä miehestä?" hän kysyy.

"No tuosta." Sanon heilauttaen kättäni miehen suuntaan.

Isäni katsoo olkani yli huoneeseen.

"En minä vain mitään miestä näe." Isäni huomauttaa.

Pyörähdän ympäri katsoakseni huoneeseeni, jossa ei ole enää ketään.

"Hän oli täällä" Sanon ja kohtaan isäni huolestuneen katseen.

"Vannon, että täällä oli mies" sanon varmana asiastani, mutta isäni ilme ei värähdäkään.

 "Mark, on ehkä parempi jos jäisit tänään kotiin ja lepäisit hieman" isä mutisee hiljaisuuden jälkeen.

" En minä kuvittele, huoneessani oli ihan varmasti äsken joku" Väitin vastaan.

Isäni ilme ei muutu lainkaan.

 "Tänään sinä jäät kotiin ja sillä selvä." Isäni sanoo käskevällä äänensävyllä ja kääntyy lähteäkseen. 

"ilmoitan koululle" hän vielä lisää, ennen kuin jatkaa matkaansa kohti portaita.

"Ei voi olla totta!" Raivoan. Marssin huoneeseeni ja läimäytän oveni kiinni.

Miten tässä nyt näin kävi? Pohdin kävellessäni kylpyhuoneen ovelle.

 Tempaisen oven auki ja astun kylpyhuoneeseen.

Saman tien ovi lyötiin kiinni takaani ja minut painettiin suihkun tiiliseinää vasten. 

Lämmin ja lihaksikas vartalo painautui selkääni vasten ja näin ollen tehokkaasti esti pienimmätkin liikahdukset.

Lämmin hengitys kutittaa niskaani ja ihoni nousee kananlihalle. Vinkaisen yrittäen samalla kiemurrella karkuun. Se kuitenkin loppui lyhyeen, kun tunsin vahvojen käsien ottavan kiinni lantiostani ja liukuvan hitaasti kylkiäni pitkin tunnustellen.

 Käsiini päästyään joku nostaa käteni pääni yläpuolelle lukiten minut paikoilleen omalla kehollaan. Isokokoinen miespuolinen hahmo alkaa hiljaa voihkien hieroa itseään minua vasten.

"P-päästä minusta irti" Yritän epätoivoisena, mutta käsky kuulostaa lähinnä epävarmalta kysymykseltä. Mies lopettaa itsensä hieromisen minuun.

Hetken luulen, että hän päästäisi minut menemään. Onni ei kuitenkaan ollut minun puolellani tässäkään asiassa. Mies vain tiukentaa otettaan painautuen minua vasten entistä tiiviimmin. 

Tunnen lämpimän hengityksen niskassani, josta lähes välittömästi seurasivat vielä lämpimämmät huulet. Hitaasti mutta varmasti huulet liikkuvat kaulaani pitkin kunnes saavuttivat korvani.

 Huulet katoavat äkisti. Tunnen seuraavaksi jotakin lämmintä ja kosteaa liukuvan pitkin niskaani, mikä sai henkeni salpaantumaan. Mies oli juuri nuolaissut minua, tajuan hengästyneenä. 

Jostain syystä tämä uusi informaatio saa väristykset kulkemaan aallon lailla kehoni läpi.

Minähän nautin tästä, tajuan järkyttyneenä. Todiste tästä oli se, että ”pikku” minänikin reagoi saamaani huomioon. 

Aivan kuin minua pitelevä mies olisi pystynyt lukemaan ajatukseni. Kieli katoaa kaulaltani ja huulet löytävät taas korvani. Kuulen hiljaisen naurahduksen hahmon suusta.

"Sinä olet minun ja tulet aina olemaankin, en päästä sinua karkuun." Mies murahtaa tummalla seksikkäällä äänellä.

Noiden sanojen lähtiessä vangitsijani huulilta, koen järjettömän mielihyvän kulkevan kehoni läpi. Aloin tiedostamattani liikuttaa omaa lantiotani. ja silmissäni sumeni hetkeksi. laskeutuessani takaisin maanpinnalle, tajusin nauttineeni ehkä hieman liikaakin, jos housujeni etuosaan oli uskomista. 

Yhtäkkiä todellisuus siitä, että olin omassa kylpy huoneessani vankina miehen kanssa, jota en tuntenut, tuli rysähtäen takaisin.  Yritän kiemurrella jälleen vapaaksi, mutta siitä ei kuitenkaan tule mitään. Huomasin, että raajani eivät enää totelleet ja jalkani pettivät altani.

Ilman minua pitelevää miestä, olisin ollut jo kauan valahtaneena lattialle.

. "Päästä irti" minä toistan voimakkaammalla äänellä.

Käskyäni seuraa syvä hiljaisuus. 

Aikoessani toistaa käskyni, tajusin näkökenttäni reunalle muodostuvan mustia läiskiä ja ennen kuin tajusinkaan, mustuus ympäröi minut ja liu'uin hitaasti pimeyteen..

Viimeinen asia jonka kuulin Juuri ennen pyörtymistä, oli pahaenteinen nauru korvissani

Toinen luku on nyt valmis. Jälleen myös hirvittävät kiitokset tind4e:lle tekstin tekemisestä luettavammaksi. Sain tehtyä luvusta hiukan pidemmän, vaikka tässäkään luvussa ei vielä tapahtunut hirveästi mitään. voin luvata lisää tapahtumia jatkossa :)

It's hell.. or is it? (boyxboy)[in finnish]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon