,,To není pravda!''
,,Ale je. Já zabil víc lidí!''
Hádka těch dvou je slyšet na míle daleko.
,,Sakra co se zase hádáte?'' zakřičela jsem na ně.
,,On tvrdí, že je prej lepší zabiják'' řekla ironicky Deaddy a naštvaně si sepla ruce na prsou.
Zaťala jsem zuby.
,,Kecy, máma moc dobře ví, že já jsem ten největší psychopat a zabiják široko daleko'' Jerome se podíval spokojeně na mě a pak na Deaddy.
,,Takže kdo je lepší?!'' křikli oba zároveň.
Pokrčila jsem rameny.
,,Hádáte se kvůli naprostý hlouposti'' začala jsem se jim smát.
Jen se zamračili.
,,Mamiii...'' Deaddy otráveně a zůstala na tom nápadu, abych rozhodla já.
,,Fajn, lepší je Jerome, stačí?!'' rozmáchla jsem rukama do vzduchu a naštvaně si povzdychla.
Jerome se popadal za břicho a Deaddy měla výraz napůl zklamaný a napůl naštvaný.
,,Jen počkejte...uvidíte...'' řekla Deaddy přes vlasy, které ji spadly do obličeje a naštvaně odešla nahoru do patra.
,,Mami? Nikdy jsem nevěřil že to řeknu, ale mám tě rád'' položil mi ruku na rameno.
Přivřela jsem oči.
,,Já tě nesnáším'' shodila jsem mu ruku a odklusala si sednout na pohovku.
Jak jsem tam přišla už tam vysedával Puddin.
Zhluboka jsem se nadechla a s úsměvem si přisedla k němu.
,,Už zavřeli klapačky?'' řekl otráveně a napil se svýho bourbonu s ledem.
,,Jo, musela jsem je konečně nějak umlčet. Je to k nevydržení ty jejich neustálý hádky'' natáčela jsem si na prst pramínek vlasů a přemýšlela o co se budou hádat příště.
,,Hele musím ti něco říct'' Joker zvážněl a položil sklenku na stolek.
Nahodila jsem široký úsměv a čekala, až spustí.
,,Musím odjet, pryč z Gothamu''
,,Proč zase?'' řekla jsem naštvaně a dala si ruce v bok.
,,Víš, že obchoduju s různými věcmi, tak se ozvali zájemci ze zahraničí.''
,,Počkej,počkej, takže ono to je i mimo USA?'' začala se mi valit krev do obličeje.
,,Spíš mimo celou Ameriku'' povytáhl koutek rtů a zákeřně se usmál, jako to dělá vždy.
,,Fajn, jeď si, kam chceš. My tady shnijem'' odsedla jsem si od něj dál a našpulila pusu.
,,Hele nevím, proč zas nafukuješ hubu'' vstal z gauče a vzal si do ruky svojí hůl.
Snažila jsem se na něj nepodívat a zřejmě ho to vytočilo ještě víc.
Otočil se na patě a odešel do patra.
,,Wow wow wow co se zde stalo? Zas je nabručenej? Co si udělala? Rozcuchala si mu nagelovaný vlasy?'' uslyšela jsem smích a ten nejotravnější hlas, co kdy může být.
,,Vypal Jerome, nemám náladu'' vyprskla jsem.
Skočil na volný místo na pohovce vedle mě a nahodil sladký úsměv.
,,Ale prosímtě. Nehraj uraženou, když je to na tobě přímo vidět, že ti to je jedno, že si někam odjede. Ty budeš ještě ráda, že konečně budeš sama'' spustil lehkomyslný kecy.
,,Sklapni a běž si znásilnit nějakou holku'' strčila jsem ho.
Povytáhl obočí s výrazem ,,asi budu muset'' a odešel.
Super, shniju si tady ještě s těma spratkama a z těch hádek mi praskne hlava.
Prudce jsem se zvedla a odešla do kuchyně.
Natočila jsem si ledovou vodu a napila se.
Musím se nějak zchladit, nebo tady fakt už vybouchnu.
Najednou dolů přišel Mr J v bílým kvádru s černou košilí a vínovou kravatou.
Opíral se o svou hůl a šel ke mně.
Podívala jsem se jinam, než na něj.
Nakonec přišel ke mně tak blízko, že mezi náma mezera byla tak centimetr.
,,Puso nehraj naštvanou'' přiložil prst na mojí bradu a otočil můj pohled na něj.
Dost mu to slušelo.
Vždycky jsem milovala, když si vzal kvádro, nebo tu rozepnutou košili.
Měla jsem přivřený oči a sjížděla pohleden po jeho postavě.
,,Budeš uražená? Mám ti jednu vrazit?'' natáhl ruku do vzduchu.
,,Myslíš, že se tě bojim?'' řekla jsem otráveně.
V tom jsem ji schytala z pravý tváře, až mi vyletěla sklenička z ruky a rozbila se.
,,Nemáš za co'' řekl a odklusal ode mě pryč.
Podívala jsem se na rozbitou skleničku a vylitou vodu všude.
Povzdechla jsem si a začala sbírat střepy.
Vyhodila jsem je a vodu utírala utěrkou.
,,Co se tady zase děje?''
Vstala jsem ze země a podívala se, kdo to je.
,,Nic zlato, jen tatínek si zase myslí, že je král světa'' dívala jsem se na Deaddy na které bylo vidět, že byla naštvaná ještě z předchozího incidentu.
,,Však je'' vždycky měla ten otrávený hlas nevyzařující emoce.
Stejně tak obličej.
Kde jsem udělala chybu, že se vůbec nesměje?
Nesnáším lidi, který se nesmějí.
Dala jsem oči vsloup a hodila utěrku na linku.
Zakroutila hlavou a odešla na terasu.
,,Zase sis to zhoršila, mámo''
,,Drž klapačku, Jerome. Tvoje kecy nejsou fakt potřebný'' zaťala jsem ruce v pěst a naštvaně se na něj podívala.
Blaženě se usmíval.
,,Nebudu se divit, až tě jednou zabiju'' vyklusla jsem k terase.
,,Nápodobně, mamko'' mrkl a zasmál se.
Otevřela jsem dveře na terasu a vstoupila.
Uslyšela jsem hluboký otrávený vzdechnutí.
,,Co chceš?'' řekla ani se na mě nepodívala.
Pomalu jsem k ní šla.
,,Deaddy...neměly by jsme mít mezi sebou spory. Jsme matka a dcera'' pousmála jsem se.
Mlčela a hleděla na jezero.
Tím mě ještě víc vytáčela.,,Hlavně se uklidni, nemáš důvod...'' nedopověděla jsem.
,,Mám moc dobrej důvod! Nemáš mě vůbec ráda a nevěříš ve mě'' vyjela na mě.
,,Uvědom si s kým mluvíš'' dala jsem ruce v bok.
,,Jo, s kým teda mluvím?'' trvala si na mé odpovědi.
,,Jsem snad tvoje matka ne?!'' křičela jsem na ní.
,,Teď už ne'' řekla chladně a chystala se k odchodu.
,,Co si to vůbec dovoluješ?'' vrazila jsem jí facku, až se jí hlava otočila.
,,Argh...'' zhluboka se nadechovala a držela si červenou tvář.
Už jsem to nevydržela a šla pryč.
Schválně jsem ještě dupala a málem rozbila skleněný dveře na terase.
To snad ani není možný!
Ať si laskavě uvědomí s kým mluví, spratek rozmazlenej...
Vyběhla jsem do naší ložnice se slzami v očích.
Vevnitř byl Puddin.
Seděl na kraji postele a nabíjel si revolver.
,,Co je?'' všiml si mojí ubrečený tváře.
,,Deaddy mi řekla do očí, že nejsem její máma'' sklopila jsem hlavu.
,,Bože a kvůli tomu fňukáš. Seber se, nebo ti jednu vrazim, abys měla ještě důvod brečet'' zakoulel očima a strčil si revolver za pásek a přikryl sakem.
Má recht.
Za tu dobu jsem dost vyměkla.
Utřela jsem si slzy z tváře.
,,A kam to vůbec jedeš?'' snažila jsem se navázat komverzaci.
,,Do Sicílie'' postavil se před zrcadlo a upravoval si kravatu.
,,Jedu s tebou'' řekla jsem odhodlaným hlasem a zaťala pěst.
S pozdviženým obočím se na mě podíval.
,,Cože? Zopakuj mi to ještě jednou'' přiblížil se ke mně na centimetr.
,,Říkám, že jedu s tebou a děti ať si klidně vyvraždí celej Gotham'' křikla jsem mu to do obličeje a bez váhání jsem jednu dostala.
,,Neřvi na mě zaprvé a zadruhé ty nikam nejedeš'' hluboce se mi podíval do očí.
V jeho očích byla vidět zlost.
,,Nebudeš mi rozkazovat, nebo...''
Vytáhl revolver a přiložil mi ho na čelo.
,,Nebo co...?'' cukaly mu koutky rtů do šíleného úsměvu.
Nahlas jsem polkla.
,,Ale Harley...''uklidil revolver zpět za pásek a přitáhl se k mému uchu.
,,To bych přece neudělal'' zašeptal ,,Možná'' dodal.
Furt byla ve mně úzkost.
,,Kam přesně jedeš?'' zeptala jsem se ho ještě a byla jsem na tom názoru, že tam stejně přijedu.
,,Máme sraz v hlavním městě'' zvedl telefon a volal Ivanovi, aby připravil auto a soukromý letadlo na letišti.
,,Dobře no...'' hrála jsem nervózní chudinku, co se ho bojí, ale přitom jsem se v mysli škodolibě smála.
,,A kdy odjíždíš?''
,,Dneska večer, máš mnoho otázek, už sklapni, nejseš moje máma'' zavrčel, vzal sportovní tašku, co byla pod postelí a odešel.
,,Pffff chci vidět tvůj obličej, až se střetneme v Sicílii'' sepla jsem ruce na prsou a zle se usmála.
To bude ještě zábava.Řeknu vám, Joker v tyhle povídce bude nemilosrdný😎
Mám vždycky stres před novou částí, že se vám to nebude líbit, tak snad😂
ČTEŠ
Šílené letní prázdniny | spin-off Joker A Já !POZASTAVENO!
FanficPOZASTAVENO KVŮLI NEZÁJMU A NEDOSTATKU ČASU, OMLOUVÁM SE Toto je spin-off k prvnímu dílu knížky Joker A Já. Bez přečtení prvního dílu neporozumíte tomuto dílu. Děkuju. Joker, král zločinu v Gotham City. Harley Quinn, jeho jediná královna. Jerome, hr...