1. Bölüm

86 5 4
                                    

Selam ben ceren yani poncik yazariniz...

Umarım severek okursunuz...

Okumaya başladığınız tarihi buraya yazabilirsiniz. Ben yazmaya 18.07.2017 tarihinde başladım :*

Iyi okumalar poncikler...

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§

Yeni okuluma başlamak için babam ve ben arbamızda Sarp Kolejine doğru ilerliyoruz evet lise kayıtları vs. vs.

Yaklaşık yarım saattir yoldayız yolun verdiği yorgunluk ve uykunun bastırmasıyla gözlerim uykuya teslim oldu...

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

"Kızım hadi uyan geldik" babamın bilmem kaçıncı kez çağırmasından sonra gözlerimi dehşetle açtım omg!! Burası okul mu leen !! Vay anasını beg şu okula bak 'SARP KOLEJI' yazısı gözümü alırken babam önden yürümeye başlamıştı çoktan bu duruma gözlerimi devirirken babama "baba beni bekle" diye bağırırken bir yandan da kosuyordum. Bi anda bagciklarimin çözülmesi ve saniyesinde yere yapismam ...

Bi dakika ben yerde değilim birinin kollarının arasındayım oh shit bu koku erkek kokusu ve benim konumla aynı omg ! Pişti oldum bide rezil onu unutmayalım please!

Gözlerimi yavaşça açtım ve karşımdaki meteora baktım ve onun ilk sözlerini dinledim.

"Benle tanışmak için biraz klişe olmadimi hani bu yılda birinin kucağına düşerek tanışmak aslında bakıyorum da güzelsin de bi yanak alırım" diyerek bana doğru yaklaştı "host be! sen kim köpek beni öpüyorsun ?" dediğimde mal mal suratıma baktı ne yani yakışıklı diye kendimi ona opturemezdim.

"Köpek he!" Diyerek piç smile atarken ona gözlerimi devirdim. Yalnız hala kucagindayim!!

Yavaşça hareketlendigimde beni yere bıraktı ve elini bana uzatarak "ben Ayhan SARP bu kolejin sahibinin ogluyum" dedi .""Bende Masal memnun oldum" diyerek elini sıktığım da güldü güldüm..

"Şey ben gitsem iyi olacak kayıt işlemlerini yaptiticam babam beni bekliyor ayrıca senle tanışmak için düşmedim babama yetişmek için koşarken bağcıklarım çözüldü" dedim ayakkabılarımı göstererek.

"Tabi kesin o yüzdendir" dedip piç smile atarken bende gulumsedim ve el sallayarak yanından ayrıldım.

Müdürün odasından çıkan babamı gördüğümde yanına gittim babam "müdür seni içerde bekliyor kızım ben gidiyorum bugün okulda kal kendine arkadaş edin"" tamam baba "

Babam gittikten sonra kapıyı çalarak içeri girdim müdür bana gülümseyerek "masal?" Dedi bende kafamla oynayalım. Müdürle geçirdiğim yarım saatin ardından sınıfımi öğrenerek 9/A sınıfına doğru yürümeye başladım sınıfın kapısının önünde durdum ve derin bir nefes aldım .

Arkamda hissetdigim nefesle belime dolanan kollar kimin olduğunu anlamam pek zor olmadı kokusu aynı ben yani Ayhan...

Kollarının arasından kurtulup bir anda arkama döndüm oha az kalsin opusuyorduk omg !

"Naber" dediğinde sesi çok rahat geliyordu peki ya ben!! hızla alıp verdiğim nefes göğüs kafesimin oynamasını sağlıyordu tabi onun gözleride bana kaydı tobee estaa bu çocuk sapık mi ne diye icimdn geçirirken "iyi senden" dedim ve "içeri geçelim" dedi. Ne yani bunla aynı sınıfta mı okuyacam 4 sene yine göz devirdim . Ağzımdan sadece "tamam" kelimesi çıkarken hala gögus kafesim oynuyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 15, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

_SARP KOLEJİ_Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin