Chapter 2

92 16 16
                                    

Ηλεκτρα

Γενικα στην ζωη μου κυλάνε μια χαρα...Δουλευω ως καμαριέρα σε ενα νυχτερινο κλαμπ..

Ελπιζω να καταλάβατε τι μαρτύριο ζω..Δουλευω βραδυ τελειωνω ξημερώματα...Και πλεον ειναι ρουτίνα για μενα...

Πηγα εκανα ενα γρηγορο μπανιο τυλιξα την πετσετα γυρο μου και τα μαυρα μου μαλλια εσταζαν ακομη νερο..

Πηρα το πιστολάκι και τα στεγνωσα και μετα πηρα την ισιωτικη..Μολις τελειωσα αρχισα να βαφομαι ελαφρα εβαλα λιγο μασκαρα τραβηξα μια γραμμη αι λαινερ πηρα το μπορντο μ κραγιον και ημουν ετοιμη..

Πηγα στην ντουλαπα και εβγαλα μια μαυρη φουστα αρκετα κοντη και πηρα και ενα ασπρο τοπακι...Τα φορεσα και εβαλα τα ψηλα μ μαυρα τακουνια τα αγαπημένα μ μπρορω να πω..Φορεσα το μαυρο δερμάτινο εβαλα αρωμα πηρα το τσαντακι μ εβαλα χρηματα το κινητό..Κλειδωσα και εβγαλα τα κλειδια απ το αυτοκίνητο μου...

Μπηκα μεσα και σε 10 λεπτα βρισκόμουν στο κλαμπ...Παρκαρα το αυτοκίνητο κατεβηκα και πηγα προς το πισω μερος χαιρετάω τα παιδια αφηνω τα πράγματα και πηγενω στο μπαρ..

Μπάρμαν:Λοιπον Ηλεκτρα παρε αυτα τα ποτα και πηγενε τα στην μεγαλη παρεα στο βαθος...

Εγώ:Εγινε..Πηρα το δίσκο στο δεξι μ χερι και περπάτησα μεχρι την μεγαλη παρεα..

Με λιγα λογια γίνονταν χαμος εκει...Ολοι τους ειχαν απο ενα τσιγαρο και το τραπεζι ηταν γεματο ποτήρια και μπουκάλια..ΧΑΜΟΣ..

Ο ενας απο αυτους ηταν γεματος τατουαζ..Ηταν αρκετα γυμνασμενος..Με κοιταξε αλλα κατεβάσω το δισκο στο τραπεζι...Αφησα τα ποτα και μάζεψα τα αλλα..Πηρα το δισκο στο χερι μου..εριξα μια τελευταία ματια και ακομη με κοιτουσε..

Ημουν εξαντλημενη..

Εγώ:Εε παω τουαλέτα..λεω και με το ζορι εφτασα..Μαλακα τι στο διάολο το μωρα ακομη δεν ξερουν τι ειναι ποτο θέλουν και κλαμπ..

Με νυχια και με δόντια εφτασα στο μπάνιο...Μυριζε ιδρώτα τσιγάρο ποτο..οτι θες...

Και φυσικα το καλυτερο..Γαμιουνται...

Εγώ:Σπιτια δεν εχετε;; Η το πουλι του δεν αντεχε;; Λεωω και κανω μια γκριμάτσα αηδίας δλδ ποσο χαλια εχουμε γινει..Ποτε δεν μ αρεσαν αυτα.. Σοβαρότητα παιδια...

Ανοίγει η πόρτα και ξαφνικά βλέπω το παιδί με τα τατουάζ που απ οτι είδα με το φως ειχαν γεμίσει καθε ιντσα του σώματος του...

'High As Hell'Where stories live. Discover now