Αρης (δεν το περιμενατε Αϊ νοου)
Την ειχα αφησει στο δωματιο μου..Ηταν καλη αρκετα καλη αλλα δεν εχει δει τιποτα ακομη...Εκλεισα την πορτα και πηγα στο σαλονι...Εσκυψα σηκωσα τον καναπε και εβγαλα την μεγαλη σακουλα με τα ναρκωτικα..Την ανοιξα και τα πεταξα πανω στο τραπεζι...Ανοιξα ενα υγρο το γεμισα μεσα στην συριγγα...Εδεσα στο χερι μου ενα λαστιχο το εσφιξα και αρκετες φλεβες ειχαν βγει...Εβαλα πανω τη συριγγα και τρυπησα το σημειο και περασα το υγρο που βρίσκονταν μεσα... εβγαλα το λαστιχο που εσφιγγε το χερι μου ξαπλωσα...Το κεφαλι μου αρχισε να ποναει χειροτερα και απο πονοκεφαλο.. Πιστεψτε με αυτη η αισθηση σε γαμαει ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ....Προσπαθησω να σηκωθω και με το ζορι κρατηθηκα στα ποδια μου..Αρχισα να περπαταω προς το δωματιο που ηταν η Ηλεκτρα.. Ανοιξα την πορτα μπροστα μου βρισκονταν μια γυμνη Ηλεκτρα..Πολλα και διαφορα ερχονταν στο μυαλο μου.. Εβαλα τα χερια μου πανω στο κεφαλι και γαμω επεσα πανω της..Ανοιξε τα ματια της και με κοιτουσε ολο απορια..
Ηλεκτρα:Τι στον πουτσο Αρη; Λεει και σκεπαστηκε με το παπλωμα...
Εγώ:Τπτ μωρο μου..Λεωω και αρχισα να χαϊδευω το γυμνο της σωμα..Με κοιτουσε ολο απορια και αρχισα να τραβαω ολο και πιο γρήγορα το παπλωμα απ το σωμα της..
Ηλέκτρα:Τ-τ-ιι κ-κ-α-νει-ς;Λέει και εβλεπα το φοβο στα ματια της...
Εγώ:Σσσ...Την έσπρωξα και την έριξα με δύναμη κατω στο στρωμα...Εκανε ενα επιφώνημα πονου..Φυσικα ολα αυτα που εκανα δεν ημουν εγω...Ανεβηκα πανω της και άρχισα να ρουφαω δυνατα το λαιμο της...Αρχισα να την σφίγγω δυνατα και να την ακουω να μου λεει σταματα..μα. Φυσικα δεν την ακουσα..Αρχισε να με σπρώχνει πισω και να φωναζει οταν ένα δυνατό χτύπημα ηρθε στο πρόσωπο μου..
Εγώ:Τι στον πουτσο εκανες..την κοιταξα στα ματια και πλεον ηταν βουρκωμενη...
Ηλεκτρα:Εισαι μαλακας;; Ξερεις οτι με ολα αυτα μου έχεις αφήσει σημαδια τι επαθες;; Λεει και πλεον φωναζε...
Ααααα γαμω μην φωναζεις το κεφαλι μου πονούσε τοσο πολύ που ηταν ετοιμο να σπάσει..Τι στο πουτσο δοκίμασα...Περασα τα χερια μου πανω στο κεφαλι και αρχισα να το κραταω δυνατα..Πεφτω με τα γόνατα κατω...Οχι παλι.. Άρχισα να βηχω δυνατα...Οχι πουστη μου..
Ηλέκτρα:Εισαι καλα;; Λεει και βαζει το χερι της πανω στην πλάτη μου.. Σηκωθηκα απότομα και της έσφιξα το χερι πολυ δυνατα..Περασα τα χερια μου απ το λαιμο της και αρχισα να σφίγγω οσο πιο δυνατά μπορούσα...
Εγώ:Παρε τα πράγματα σου και καντειν απο εδω..Της λεω και την ρίχνω με δύναμη κατω..Πλεον εβλεπα στα ματια της μίσος...Εβαλα τα ρουχα της και κρατουσε το λαιμο της...
Ζαλίζομαι πολυ πουστη μου...Αλλά οχι οχι μπροστά της..
Εγώ:Γαμω την πουτανα μου φυγε...Λεωωω και αρχισα να φωναζω τοσο δυνατα που εκανα την Ηλέκτρα να φοβηθει... Ακουμπησα το χερι μου στην ντουλάπα και ειπα οσο πιο σιγα μπορουσα να φυγει εφυγε και πλεον αρχισα να βήχω δυνατα λίγο αιμα ειχε γεμισει το πάτωμα...
Σηκώθηκα και ξάπλωσα στο κρεβάτι..Βήχω ακομη πιο δυνατα... Ζαλίζομαι και δεν βλεπω καθαρα..Σε λιγο ενα μαυρο πραγμα καλύπτει ολη την οραση μου.......
........................................................................
°Χαβανα ου Νανα
°Καλεεε τι μου κανετε;;
°Χαθηκαμε λίγο ετσι;;
°Και σας ξέχασα και δεν έγραφα...
°Κακια Αρβιολα..Τς τς
°Καλε Αύγουστος..Και πουστη δια αρχίζουν τα σχολεία..ΟΜΓ ΓΤΦ
°Παιδια δεν θελω αυτο το καλοκαίρι ηταν και γαμω τα καλοκαίρια για μενα δεν ξερω για σας...
°Πφφφ οχιιι
°Λοιπον σας ετοίμασα νεο παρτ
°Ελπιζω να σας αρεσει...
°Χμμ κακος ο αρουκος και αρκετή βια βλέπω..
°Οχι βία στις γυναικες
°Αλλα ο αρης τα είχε χασει
°Νεο παρτ σουν
°Αφηστε ένα αστερακι και ενα κομμεντ...Θα μου κανατε μπιγκ χαρη..
°🌟📄
°Τσιαο
°Αντιος
°Αιμ
°Νταν
ВЫ ЧИТАЕТЕ
'High As Hell'
Любовные романыΓαμωτο ουτε τα ναρκωτικά ούτε το ποτο δεν με κανει να νιωθω τοσο ψηλα οσο με κανεις εσυ... Εγω κι εσυ σε ενα κοσμο μοναδικο... Χαμενοι σε ενα κοσμο χωρις γυρισμο... Ουτε καν σαν την χωρα των θαυματων της αλικης που φανταζεσαι.......