Nie wiadomy jaki jest cel podróży, każde pytanie: ,,Gdzie jedziemy?'', rodzice odpowiadali: ,,Dowiecie się na miejscu''. Mam wrażenie, że rodzice sami nie wiedzą gdzie się wybieramy, myślę, że obmyśleli to na spontana ten cały wyjazd.
- Daleko jeszcze? - powiedziałam.
- Błagam tylko nie to. - rzekł tato, łapiąc się za skronie.
- Raczej tak. - powiedziała mama.
~ Trzy godziny później...
- Daleko jeszcze? - rzekł mój brat.
- TAK!!! - powiedzieli równocześnie już podenerwowani rodzice.
Przez trzy godziny z Ben'em na przemian pytaliśmy się rodziców: ,,Daleko jeszcze?'', no wiecie jak w Shreku 2.
- Czy możecie przez pięć minut, nie dawać odznak życia? - odparł tato.
- Zależy w jakim znaczeniu mamy nie dawać odznak życia. - powiedział Ben.
- Na Moc, znowu? - zrobiłam facepalm.
- Nikt nikogo nie będzie zabijał. - głos w tej sprawie wzięła rodzicielka - Rozmawialiśmy już na ten temat setki razy.
- Daj nam tylko kolejne trzy godziny, a wszyscy będziemy chcieli się pozabijać. - odparłam.
- Susan!
- No co? Mówię prawdę. Pro po Ben od siedmiu minut rozkminia jak tu mnie zlikwidować, aby nikt nie zauważył.
- Nie prawda! - powiedział oburzony starszy brat.
- Szczera prawda.
- Ściemniasz jak zwykle!
- To, że mam nazwisko Solo nie oznacza, że ściemniam.
- Miej dzieci, mówili. Będzie fajnie, mówili. - odparł tata, mówiąc to specjalnie głośno.
- Więc uważasz, że to moja wina, tak? - rzekła rodzicielka.
- No a kto inny chciał mieć potomstwo?
- Jak mi wiadomo to ty.
- I widzicie, znów mamy wszyscy do siebie pretensje! - powiedziałam.
Nagle ,,Sokół'' wpadł w turbolencję i coraz szybciej zbliżał się do pewnej planety...
______________________________________________________________
Kolejny rozdział! Mam nadzieję, że się podobał jak nie, no to trudno przeżyję to. Następny postaram się nieco dłuższy napisać.
NMBZW!!!
CZYTASZ
Wakacje według rodzinki Solo [ZAWIESZONE]
RandomWakacje to czas odpoczynku, opalania się na plaży, jedzenie masę lodów, pływanie w morzu lub basenie, na wakacyjną miłość oraz czas na spędzenie czasu z bliskimi. Rodzina Solo wybiera się na rodzinne wakacje, które nie będą typowym rodzinnym wyj...