emimiz. bizim evimiz?!?

78 5 0
                                    

ben-iyide bunlardan bana ne salak

harry-wow anne bak kızın asi çıktı

maria-yapma ama harry çok ayıp. özür dilerim. hem kendi adıma hem olum adına. adın selindi değilmi bebeğim?

         hadi ama(!) bana SADECE annem ve justin bebeğim diyebilirdi. bu arada justin i özledim lan ben.

ben-evet adım selin.

maria-pekala selin. siz harry ile tanışıp kaynaşin.

ben ve harry-peki.

     veee maria odadan çıktı. benide odada bu taşla bıraktı. ayy bak farkettimde ben en son 2 hafta önce alışverişe çıktım. acilen alışveriş yapmalıyım.

  

harry nin anlatımindan

..................................

    evet eminim bu o. 2 hafta önce arkadaşlarimla caddede dolaşırken gördüğüm o kız. üzerinde çicekli bir pantolon vardı. tahminimce onu deniyordu. ama aceleden alamamıstı. o kızı gördüğüm an aşık olmuştum sanki. burada onu gördüğüm an ölmek istedim. aşık olduğum kız kardesim olacak. ah ne mükemmel(!).

ona asık olduğumu söylemek yerine belli etmeyi tercih edeceğim. mesela;

onu koruyup kollayacağım

her zamanki tek geceliklerden olmayacağını kanitlayacagim

o evdeyken eve kız atmayacağım

ona hep aşkla bakacağım

mümkün oldukça ona yakın olacağım

öpmek yerine her zaman sarılmayı tercih edeceğim

    bunları yaptıktan sonra önümde bir engel kalmayacak. ama şuan ikimizde sadece susuyoruz ve bu çok sinir bozucu. bir saniye ben harry wood um. konu bulmakta ve bir kızla konusmakta kimse benden daha iyi olamaz.

ben- evet selin. alışverişe cıklaım mı?

selin- peki ama ilk önce bir üzerimi degistirmeliyim.

ben- o zaman evimize gidelim.

selin- evimiz?

ben- evet evimiz. bizim evimiz. neden şaşırdın?

selin- alışkın değilim.

ben- alisirsin.

selin- hadi gidelim

bu kıza gülmek ne kadar yakışıyo bi bilseniz. ah ah. keşke sadece benim için gulse.

selinin anlatimindan

.....................................

bu çocukta beni çeken bişeyler var. ama asla ona bakamam. benim justin im var bikerem. ayy justin. napıyo acaba? daha dün görüştük ama çok özledim onu :)

harrynin anlatimi

.............................

selini izlemeye dalmisken telefonum çaldı. arayan her sevdiğim kızı elimden alan kuzenim bradley.

ben- ne var bradley?

bradley- oo sert kuzen harry. özledim seni. sizin evin kapısının önündeyim ve sen evde yoksun. ben bradley simpson kapıda kuzeni harry i bekliyor. aa rezillik. hadi çabuk gel.

ben- bradley şimdi seninle ugrasamam.

bradley- az laf çok iş. hadi cabuk gel.

     telefonu yüzüme kapattı piç. ahh selinde bekliyo konuşmanin bitmesini. ao bit saniye. ben selini bardley in yanına goturursem bradley onuda elimden alır. ne yapicam ben yea?

gencolarım çok kisa oldu ama idare edin :(

seviyosan niye saklıyon?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin