🌌 1. Bölüm🌌🌹
"Anne sen ne diyorsun ya ne Kore'si delirdin mi gitmeme ben Kore'ye moreye"
"Ne demek gitmem Rüya. Gidiceksin. Orada ne kadar güzel okullar var biliyor musun? Mis gibi lise 3'ten devam ediceksin işte!"
"Anne is-te-mi-yo-rum!"
"Merak etme baban Duru'nun babasıyla konuştu Duru'yla gideceksiniz"
"Kızıda peşinden sürüklicem"
"Hadi ama Rüya, en yakın arkadaşının hayalini biliyorsun Duru yıllardır Kore'ye gitmek istiyor"
"Off anne!" diye bağırıp odama girdim.
İstemiyodum bu Kore işi nerden çıkmıştı annem nerden öğrendi oradaki okulların disiplinini,ben burada rahattım. Hemen Duru'yu görüntülü olarak aradım. Kız mutlu,haklı tabi hayallerini gerçekleştiriyor.
🌌
🌹🌹🌹
🌌
"Hadi ama Rüya biraz güler misin?" diyip ellerini havaya kaldırdı sonrada elleriyle ağzımda bi gülümseme yapmaya çalıştı bu yaptığı hareketle çok tatlı görünüyordu bu gülümsememe sebep oldu.
"Heh işte böyleee"
🌌
🌹🌹🌹
🌌
Sabah üstümde Du- "Duru,napıyon lan üstümde"
"Uyandırcaktık kankacım" diyip tatlı bi gülümseme attı. Aishh dayanamıyorum bu kızın tatlılığına.
"Bak seni yemeden önce bana kıyafet ver" dedim.
"Vat didin gülüm,artık bizim okul formalarımız var "
"Ne ara aldın be?"
"Rüya'cım dün sen eve geldiğimiz gibi uyuduğun için bende gittim etrafı dolaştım,alışveriş yaptım,forma ve kıyafet aldım. He bu arada ananlar çok güzel ev hazırlamış." dedi
"Bakmadımki" dedim
"Çok yattın kalk hadi bak kıyafet hazırladım" dedi
"Kıyafeti napcam okula gitmicez mi?"
"Önce sabah sporu bebek"
"Offf"
🌌
🌹🌹🌹
🌌
"Adamlar okul yerine 738473947447 yıldızlı hotel yapmışlar" dedi Duru
"Eee bunun voleybol sahası nerde? Acaba voleybol takımı falan var mı? Beğenmedim burayı içim almadı gidelim buradan Charlie" dedim Duru'ya. Oda bana her zaman baktığı 'malsın biliyoz bu kadar dışa vurma' bakışı attı.
"Off tamam tamam"
"Rüyaa"
"Hı"
"Sen Korece'yi unutmadın dimi o kadar sana zar zor öğretim"
"Yok yok bende o iş"
"Tamam sana güveniyorum" dedi.
Öğretmenler odasına girdi bende kapının önünde beklemeye başladım. Sanki önümden bi karartı geçmişti ama herhalde başım döndü falan diye geçiştirdim. Öğretmen sınıfa girdi. Ardından bizi Duru'da.Güzel sınıfmış dedim kendi kendime. Hoca bize kendimizi tanıttırdıktan sonra yerlerimizi gösterdi. Yani en azından benimkini. Ben arka sıralarda bi çocuğun onun geçtim hep bana bakıyo bu böyle olmaz. Çocuğa ne bakıyon bakışı attım hafifçe güldü ve önüne döndü.Duru'ya baktığımda önündeki kızla kaynaşmıştı. Zaten ders su gibi aktı geçti. Tenefüs zili çaldığındı yine arkalarda oturan 6 kişi Jimin diye bağırdı. Sonra bana bakan çocuk yanlarına gitti. *Maşallah analar neler doğruyoomuuuşş* gençler benim içimde böyle evrimleşmemiş bi maymun fazla şey yapmayın,takmayın.Hepsi dediğini duymuş gibi bana baktı. Bende hemen Duru'nun yanına gittim.
"Duru acıktım.ben hadi kantine inelim" dedim tab2 Türkçe söyledim.
"Taam Kanka" dedi Duru'da.
Kantin gerçekten büyüktü.
"Bana bi çokoloto " dedim.Duru'da bana 'taam' dercesine başını salladı. Hemen yanda duran masaya oturdum ve başımı masaya gömdüm. İki dakika sonra omzumda bi el hissettim. Kafamı kaldırdığım Jimin denen çocuk ve arkadaşları vardı.
"He noldu?(Türkçe)" aissh Türkçe konuşmuştum Jimin'de bana ne diyon değişik bakışı attı(evet öyle bi bakış var şimdi susun taam)
"Buyur?(Korece)"
"Yerimizden kalk"
"Yerimiz derken tapulu malın mı?"
"Sanane?" noluyo be kimse bana sanane diyemez
"Bence diyebilir"
"Ben onu sesli mi söyledim ya"
"Yaa kızım çıkıcak mısın zorla mı götüreyim"
"Nasıl zorla be mafya mısın?"
"Yoo" diyip beni sırtına aldı ne!Lan!
"Bırak lan beni denyo bak sana Osmanlı tokadı çakarım haa(Türkçe)" ben bağrınırken herkes bana bakıyodu. Birden insanların arasından Duru çıktı.
"Sen napıyosun be!" diyerek Jimin'e vurmaya başladı. Boşuna vurma kanka işlemiyo çocuğa yememiş içmemiş kas yapmış.
"Evet kasım var" diyip güldü. Bu çocuk ne böyle büyücü falan mı acaba. Ben söylenirken Jimin'in tayfadan *Kimin ve tayfası mskdnskdn* bi çocuk güldü ve Duru'yu çekti o may Allah o ne biçim gamzedir Yarabbi *Rap Monster'den bahsediyom*
Bizi bi masaya bıraktıktan sonra kendi MASALARINA geçtiler.
🌌
🌹🌹🌹
🌌
Okuldan sonra eve geçtik zaten geç çıkıyoduk okuldan. Ben hemen odama geçtim. Tam üstümü çıkartıcaktım ki. Bi dakika bu nasıl buraya geldi. Neee. Sapık vaaaaar.🌌🌹🌹🌹🌌
Eveet ilk bölüm hazırrr. İnşallah güzel bi hikaye olur💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişen Hayat
Fantasyne vampir mi? Sence böyle bi şey olabilir mi? BTS'le bir vampir hikayesine hazır mısın?