🌹🌌3. Bölüm🌌🌹

197 13 3
                                    

🌹🌌Hatırlatma🌌🌹
Olamaz b-bu olamaz.
🌹🌌3. Bölüm🌌🌹
Gördüklerim karşısında "DURU" diye bağırdım. Jimin yanıma geldi ve beni kucakladı.
"Namjoon çabuk hastaneye götür!" diye bağırdı Jimin. Merdivenin ucunda kanlar içinde Duru vardı. Bu olmaz. Benim kardeşim böyle olamaz. Bu halde olamaz. Namjoon denen gamzeli çocuk Duru'yu kucakladı ve koşa koşa çıktı.
"Noldu ona NOLDU!" diye bağırdım.Jimin "Sakin ol" dedi.
"Olama-"
🌹Yazardan
Damla sözünü tamamlayamadan bayılmıştı. Jimin Damla'yı kucaklayıp hastaneye gitmişti. Jimin Damla onun sırrını öğrenecek diye korkuyordu. Hastaneye gelmeleri yaklaşık üç saniye sürmüştü. Duru pek yara almamıştı. Damla'da normal bir odadaydı.
🌹Damla'dan
Uyandığımda burnumdaki hastane kokusu yüzümü buruşturmama neden olmuştu. Sol yanıma döndüğümde Jimin vardı.
"İyi misin?"
"Ölmedim merak etme" dedim ve hafifçe güldüm. Güldü. O sırada içeri Namjoon ve Suga girdi.
Namjoon;Jimin gelsene bi
Jimin Suga'ya baktı ve 'Olmaz' dedi.
"Niye olmazmış?" diye sordum
"Offf tamam" diyip odadan çıktı. Odada Suga'yla ikimiz kaldık. Ben önüme döndükten sonra üstümde göz hissettim. Suga'ya döndüğümde bana bakıyordu.
"Duru nasıl?"
"İyi bi şeyi yok"
"Tamam o zaman"önüme döndüğümde hala bana baktığını hissettim.
" Neden bana bakıyosun?"
"Çok güzel kokuyosun"
"Üzgünüm ama taktiğin olmadı parfüm kullanmıyorum"
"Ben parfüm kullanıyosun demedim güzel kokuyosun dedim,istersen hastaneye gelmişken bi kulak doktoruna da uğrayalım"
"Hahahahah çok komik"
"Seni fikrin dedi ve önüne döndü" yatağa uzandım ve gözlerimi kapattım.
İki üç dakika sonra boynumda bir şey hissettim. Gözlerimi açtığımda karşımda çok değişik bir Suga duruyordu. Gözleri kıp kırmızı, köpek dişleri sivrilmiş bir Suga. Vampir Suga. Beni ısıracaktı. Güçlü bi çığlık attım ve başım geri çektim. Boynumda küçük bir yara oluşmuştu ama canım yanmıyodu. Bir kaç damla kan süzüldü. O sırada Jimin içeri aceleyle girdi. Suga'yı ayağa kaldırdı ve sert bir yumruk attı. İçeri Jimin'in tayfasından bi çocuk girdi ve Suga'yı götürdü (Jimin ve tayfası ne ya ölüyom skdmkzjdkx) Jimin bana yaklaştı ve kulağıma boynunu temizle dedi. Ben hala az önce yaşadıklarımın şokundaydım.
"Siz vampir misiniz" dedin elimdeki peçeteyi boynuna götürerek
"Kanın çok güzel kokuyor Suga'nın yerinde olsaydım bende kendimi tutamazdım"
"Tamam o zaman çık"
"Tamam"Jimin kapıyı doğru yöneldi.
" Bi şey sorabilir miyim?"
"Sor"
"Siz bi insanı ısırdığınızda noluyor"
"Ölüyor"
"Tamam şimdi git"
Kapıyı arkasından sessizce çekti ve gitti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 11, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Değişen HayatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin