Na začátek pro pochopení příběhu bych Vám ráda představila novou postavu( oc).
Jméno: Rhaella Retsu
Věk: 24
Výška: 177cm
Váha: 63kg
Narozeniny: 1.12
Místo narození: Zeď Rose
Povolání: Voják
Hodnost: 14 Commander- survey corps
Rhaella má štíhlou postavu, s dlouhýma nohama a širokými boky, s vosím pasem a s velikými prsy a s štíhlým a dlouhým krkem. Má malý nevýrazní nos, plná nádherně tvarovaná ústa zvýrazněna tmavou červenou až vínovou rtěnkou. Oči má smaragdově zelené s mírným modrým nádechem, ohraničené dlouhými, černými řasy. Vlasy vždy nosí zapletené do nějakého složitého účesu, rozpuštěné je nosí jen před spánkem. Jsou tmavě červené neboli také zrzavé ale opravdu hodně( více než má Sasha). Nosí náušnice i náhrdelníky jak se jí zachce. Když je ve službě jako Velitelka tak nosí klasickou uniformu, pokud má volno obleče si vždy nějaké šaty co jsou zrovna v módě.
Než zemřel Erwin tak ustanovil Rhaellu novou velitelkou průzkumné legie. Po obnovení zdi Marie se Sasha a Connie vzali a mají dceru, žijí v malé chatě v lese na kraji zdi Rose. Jean je kapitánem speciální jednotky v průzkumný legii, Armin je s Hanji ve výzkumné jednotce a Mikasa s Erenem jsou v Jeanově jednotce, Historia je stále královnou. Levi odešel z průzkumných a cvičí nové rekruty do speciálních jednotek jenž vznikly na Rhaelly rozkaz. Annie je stále v ,,šutru,,.
Po znovu získání zdi Marie a vyčištění jejího okolí od titánů a znovu zabydlení se občanů do jejího vnitra, se mnohonásobně zvýšil počet uchazečů jenž se hlásili do průzkumné legie. Joa aby toho nebylo málo přibyla nám nová zeď- Shori- čte se Šóry (v japonštině to znamená vítězství). Navzdory tomu že ostatní tři zdi měří padesát metrů Shori je vysoká devadesát metrů, je postavena čistě pro vojenské užití.
Na druhé straně oceánu, odkud přišel Reiner a válečníci, mají problém. Jejich vláda rozehrála moc válek a začínají si uvědomovat že to sami nezvládnou, jedinou jejich šancí je spojit se s nepřítelem s kterým ještě nejsou tak úplně ve válce. S ostrovem, kde se nacházejí naši hrdinové.
Kdybyste chtěli pokračování tak mi napište do komentářů abych věděla jestli má cenu to tu vůbec rozepisovat :D
YOU ARE READING
Nový svět, nové problémy, nová válka
Short StoryPoté co Erwin zemřel, Armin získal sílu kolosálního titána a Eren nalezl dlouho skrývanou pravdu o svém otci, tak se vše změnilo. SPOILER JAK K ANIME TAK K MANZE